Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Håller med.
Att bemöta idioten Anjo med saklig kritik mot de idiotgrejer han gjort är en sak.
Att sänka sig till samma nivå o börja kalla honom tjock etc är, om än begripligt så likafullt oskönt.

Ja exakt så, hade hon inte svarat så hade hon kunna hålla huvudet högt.
Att säga att Anjo är fet och att han har varit mobbad hela barndomen tycker jag är fel, i min mening så blir människor som blir mobbade på riktigt dumförklarade när man slänger med ordet mobbad.
Citera
2025-05-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Lyssna här, han hängde ut henne inför sina hundratals tittare, han tog tillbaka sin ursäkt. Jag hade blivit asförbannad om det hade varit jag som hade blivit uthängd. Jag fattar att hon gör detta, jag hade inte gjort så, men han beter sig som ett as varje dag, allt för att försöka bli stor som sin idol Joakim.

Jag hör dig och jag har inte påstått att jag stöttar att hängde ut henne.
Citera
2025-05-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Du vet att våldtäktsoffret bad Anjo ”att få vara ifred” va? , genom att vädja till honom att inte släppa ”dokumentären”? Då kanske man ska acceptera det.

Absolut det skulle man ha gjort.
Citera
2025-05-28, 20:42
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag stöttar inte Anjo i det som hände med Sandra, jag anser bara att hon gör nu samma sak som Anjo, hur ska detta få ett slut tänker du?
På vilket vis är Thessan djupt involverad? för att hon har egna känslor och inte vill att hennes sexliv ska diskuteras på YouTube?

Nej, Thessan är involverad på grund av att hon undra vad Sandra var för en "fjant" - på Instagram.
Då räknas hon genast bort som någon "som vill vara ifred".
Men det förstår väl inte ett miffotroll som du.
Citera
2025-05-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Nej, Thessan är involverad på grund av att hon undra vad Sandra var för en "fjant" - på Instagram.
Då räknas hon genast bort som någon "som vill vara ifred".
Men det förstår väl inte ett miffotroll som du.

Alltså du måste må väldigt dåligt som människa, du är alltid behov av att skriva onödiga & dumma kommentarer alltså lika dum som du påstår att Anjo är.

Men herregud kallade hon Sandra för fjant det var allvarligt.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-05-28 kl. 20:59.
Citera
2025-05-28, 21:26
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Alltså du måste må väldigt dåligt som människa, du är alltid behov av att skriva onödiga & dumma kommentarer alltså lika dum som du påstår att Anjo är.

Men herregud kallade hon Sandra för fjant det var allvarligt.

Nja ska man kika på det lite ärligt ovh nyanserat så nej fjant är inte det värsta som sagts i denna soppa. Men fru Rask har ju senaste dygnet med all önskvärd tydlighet visat precis hur lite hon vill vara i fred. Vevar friskt efter bästa förmåga.

Gissar att hon snart gör en cluee och temporärt lägger dramat bakom sig gör en ny video om att hon mår dåligt av vad folk skriver på internet. Sen vänder vinden och hon hoppar in och vevar.

Hur detta slutar frågade du, det här kommer inte sluta eskalerar innan ett antal personer på bägge sidor fpr stå inför skranket.
Citera
2025-05-28, 21:54
Medlem
Citat:
Absolut det skulle man ha gjort.

Fatta bara att Anjo är hjärndöd. Spelar ingen roll att du ser dom två dagligen.

Anjo pissar på våldtagna barn, han vet heller inte vad nazister är för något.
Bara dom två sakerna gör han till en total empatilös idiot.

Fatta bara att Anjo är enda anledningen till att några kallar han för taskiga saker offentligt. Det är inget konstigt att det bli så med tanke på hur fanskapet beter sig.
Citera
2025-05-28, 22:02
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Fatta bara att Anjo är enda anledningen till att några kallar han för taskiga saker offentligt. Det är inget konstigt att det bli så med tanke på hur fanskapet beter sig.

Förstår du inte att du svarar ett troll, eller någon som inte vill förstå?
Citera
2025-05-28, 22:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
På samma sätt kan ju inte jag diskutera med dig för du har ju redan bestämt dig för att Anjo gör allt fel, jag har också sagt att allt Anjo har gjort inte är rätt.
men det är bra då kan vi avsluta denna situation.
När har jag sagt att Anjo har gjort allt fel?
Jag tyckte det var fel av Anjo att sprida privata meddelanden och liknande.
Jag tyckte det var fel av Anjo att sprida saker om barnet.
Jag tyckte det var fel av Anjo att sitta och le och skratta medans 2 nazister spred nazist propaganda.
Jag tycker det var fel av Anjo att försöka framställa en dömd våldtäktsman som oskyldig.
Jag tycker det var fel av Anjo att anklaga Sandra när han inte hade bevis, och att inte be om ursäkt när han hade fel
Ja Anjo har gjort mycket fel, men det har ju även Jocke, Rask, Chrippa, Skilleras, Medvikt, Motvikt, med flera också gjort.
Problemet är att du har bara problem om man kritiserar Anjo, Jocke och Rask, men hejar på ifall man kritiserar dom andra.
Citera
2025-05-29, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nja ska man kika på det lite ärligt ovh nyanserat så nej fjant är inte det värsta som sagts i denna soppa. Men fru Rask har ju senaste dygnet med all önskvärd tydlighet visat precis hur lite hon vill vara i fred. Vevar friskt efter bästa förmåga.

Gissar att hon snart gör en cluee och temporärt lägger dramat bakom sig gör en ny video om att hon mår dåligt av vad folk skriver på internet. Sen vänder vinden och hon hoppar in och vevar.

Hur detta slutar frågade du, det här kommer inte sluta eskalerar innan ett antal personer på bägge sidor fpr stå inför skranket.

Det där med Cluee håller jag med i till tusen procent, det återstår för mig att se om Therese blir så.

Det verkar vara en never ending story.

Tack för en vettig konversation utan påhopp & fula ord, uppskattar det.
Citera
2025-05-29, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Det finns många i denna soppa som är pissiga inte bara anjo fast han bidragit till en del.
Citera
2025-05-29, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
När har jag sagt att Anjo har gjort allt fel?
Jag tyckte det var fel av Anjo att sprida privata meddelanden och liknande.
Jag tyckte det var fel av Anjo att sprida saker om barnet.
Jag tyckte det var fel av Anjo att sitta och le och skratta medans 2 nazister spred nazist propaganda.
Jag tycker det var fel av Anjo att försöka framställa en dömd våldtäktsman som oskyldig.
Jag tycker det var fel av Anjo att anklaga Sandra när han inte hade bevis, och att inte be om ursäkt när han hade fel
Ja Anjo har gjort mycket fel, men det har ju även Jocke, Rask, Chrippa, Skilleras, Medvikt, Motvikt, med flera också gjort.
Problemet är att du har bara problem om man kritiserar Anjo, Jocke och Rask, men hejar på ifall man kritiserar dom andra.

Just nu säger du alla fel och det har du gjort tidigare också.
Har du läst att jag kritiserar även Anjo jag stöttar inte allt han gjort.
Jag har aldrig stöttat Jocke i allt han gör, och att rask var otrogen tyckte jag var hemskt och sättet det kom ut på var vidrigt för Therese.
Men nu vet vi vad dom står i sexlivet och det är deras förhållande då kanske man kan nöja sig med det från och med nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in