2025-05-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Välkommen till tråden, otroligt vad många som registrerat sig nyligen för att delta i just denna tråd. Den ingången kan ju MånsPetter tipsa sin advokat om. Ciara har alltså planterat kokain, slagit sig i Lets Dance och sedan gått ut officiellt med att hon hoppas MånsPetter får den hjälp han så desperat behöver. Drogmissbruk, misshandel och otrohet. Skulle allt detta vara ett påhitt av Ciara. Så naiva är ingen Tingsrätt. De har varit med förr. MånsPetters krishantering har varit katastrofalt amatörmässig. Har han ingen som ger råd kan man undra. Det är så uselt hanterat att jag tror han agerar efter eget huvud.
Tack! Att många registrerat sig kanske kan bero på ett engagemang i en tragisk händelse där inget är nyanserat. Jag tror att Måns advokat är så professsionell att hon inte behöver några inlägg på FB för att komma vidare.

Är det en härskarteknik från din sida att hela tiden kalla honom för MånsPetter då du vet att överlag så är han Måns med övriga i Sverige?
Citera
2025-05-28, 23:04
Avslutad
Citat:
Kokain som vid ett annat tillfälle MånsPetter sa sig spola ner i toaletten. Det är som sagt ingen bra idé att ljuga inför erfaren tingsrätt. Man framstår bara som lite korkad.

Fatta kraften och potentiell skada om en rasande man bänder upp fingrarna på en kvinna på cirka 47 kg. Bara den biten (om det stämmer som man måste tillägga 🙄 )
Citera
2025-05-28, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Tack! Att många registrerat sig kanske kan bero på ett engagemang i en tragisk händelse där inget är nyanserat. Jag tror att Måns advokat är så professsionell att hon inte behöver några inlägg på FB för att komma vidare.

Är det en härskarteknik från din sida att hela tiden kalla honom för MånsPetter då du vet att överlag så är han Måns med övriga i Sverige?

🤣🤣🤣
Oväntat ordval.
Våld i nära relationer och pappor som missbrukar tunga droger bland små barn är ingen tragisk ”händelse”. En händelse har ingen aktör, inget subjekt.
Men Måns är aktör och subjekt i det sammanhanget. Det var inte vinden som kom med kokain eller eventuellt lyfte Ciara från marken och blåste in henne i väggen.
Citera
2025-05-28, 23:09
Avstängd
Citat:

Hans mamma sa att han kallas MånsPetter. Då är det väl henne du ska angripa.
Senast redigerad av Vipan 2025-05-28 kl. 23:11.
Citera
2025-05-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Hans mamma sa att han kallas MånsPetter. Då är det väl henne du ska angripa.
Förstod du inte frågan?
Citera
2025-05-28, 23:17
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Många kallar honom för MånsPetter, även hans egen mamma. Jag försöker särskilja honom från den offentliga bilden där han kallar sig Måns. Nu när allt faller står bara MånsPetter kvar. Och jag vidhåller att han agerat korkat från början till slut i hanteringen av hela den här historien. Jag är övertygad om att majoriteten upplever det precis så.
Citera
2025-05-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Helt ärligt, Marie Serneholt var också ett kap att bilda familj med, och den här Azra. Sedan hade månsan bränt ut sig i Sverige så han var listig nog att hitta en kvinna i utlandet där han kunde dela halvsanningar och lurade hit henne till Sverige. Stackars Ciara…. Jag tror inte ciara insåg på vilken nivå det var angående Måns. Hon trodde väl på hans skitsnack att han var ung och omogen ”på den tiden” bla bla men upprepade hela skiten fast ännu värre med ciara också!
Jag tror inte att han uppskattar att han hittat en kvinna som han kan bilda familj med. Det viktigaste för honom är nog att få känna sig fri och få göra vad han vill. Familjelivet är nog inte det han eftersträvar. Men om han träffar en kvinna som personkemin stämmer med kan det nog inträffa att han blir monogram.Men än så länge har det nog inte hänt.
Citera
2025-05-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
🤣🤣🤣
Oväntat ordval.
Våld i nära relationer och pappor som missbrukar tunga droger bland små barn är ingen tragisk ”händelse”. En händelse har ingen aktör, inget subjekt.
Men Måns är aktör och subjekt i det sammanhanget. Det var inte vinden som kom med kokain eller eventuellt lyfte Ciara från marken och blåste in henne i väggen.

Varför väljer du att lägga ut flera skratt emoji, är det för att vara hånfull?

Vet du att det är våld i nära relation?

Jag försvarar varken tyngre eller lättare droger tillsammans med barn.

Däremot kan jag förstå att ALLA förhoppningsvis vuxna människor kan falla för beroendeframkallande droger, typ alla droger är beroendeframkallande även alkohol som administreras av det svenska samhället och även nikotin trots att det inte påverkar en persons sinnesstämning. Vi har massa beroendeframkallande droger i samhället och när någon blir beroende så anklagar vi personen för en svag personlighet. Vilket jag inte tycker är rättvist.
Citera
2025-05-28, 23:32
Medlem
Citat:
Du som värnar så mycket om din idol kanske ska fokusera på de bilder som nu sägs cirkulera hos polisen på en misshandlat Ciara. Det hade bekymrat mig mycket mer än om någon kallar din idol för MånsPetter.
Alltså, hur står det till på hjärnkontoret rikskrimsolle? VAR är bilderna på en misshandlad Ciara? Jag skulle kunna ha en lååång utläggning här men till vilken nytta? Det är bara slöseri med tid.
Citera
2025-05-28, 23:37
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Alltså, hur står det till på hjärnkontoret rikskrimsolle? VAR är bilderna på en misshandlad Ciara? Jag skulle kunna ha en lååång utläggning här men till vilken nytta? Det är bara slöseri med tid.

Enligt uppgifter här finns bilderna hos polisen. Har du sett dem så hojta till.
Citera
2025-05-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag tror inte att han uppskattar att han hittat en kvinna som han kan bilda familj med. Det viktigaste för honom är nog att få känna sig fri och få göra vad han vill. Familjelivet är nog inte det han eftersträvar. Men om han träffar en kvinna som personkemin stämmer med kan det nog inträffa att han blir monogram.Men än så länge har det nog inte hänt.
Jag såg att det hade blivit felstavat i det här inlägget.Det ska stå monogam,inte monogram.
Citera
2025-05-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skolpolis
Ja våld i nära relation och allt annat.
Måns dolda sida är ett faktum, vad kommer härnäst?
Sexköp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in