2025-05-28, 18:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Det har väl inte med feminism att göra! Tror inte många män skulle tolerera att deras kvinna kastar saker omkring sig när hon blir arg. Det är inte normalt vuxet beteende att kasta saker omkring sig och jag tror både män och kvinnor blir rädda eller obekväma med någon som inte kan kontrollera sin ilska.
Klart det har med feminism att göra när vissa användare hävdar att män som beter sig på det viset är kvinnomisshandlare. Det är extrem feminism till och med.
Citera
2025-05-28, 18:05
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonBlotKlott
...
Ja och då är 30-60 i veckan inte orimligt oavsett tänker jag

Det är väl så det är med ett sådant jobb. Anställer man en som ska ta hand om barnen, vet den säkerligen att arbetspassen kan variera. Det enda man kan begära som anställd är väl ett tydligt kontrakt, och att det ändå ges lite egentid. Ja, och en bra lön då, om det inte är 9-5.

Jag har svårt att tro i dag att många sådana jobb varar för evigt. Istället är det unga människor som jobbar några år med det här, och kanske i främmande land.

Mina föräldrar hyrde barnskötare för semestrar, men de fick ändå gå ut och roa sig. En ung dam träffade två franska flygare från Madrid, som hon sade
Citera
2025-05-28, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Alltså Ciara är bara definition utav ”wifey”-material. Riktig pingla.

Hade jag varit i Måns hade jag hållit taget hårt om henne och aldrig släppt det.

Snacka om vilken jubelidiot Måns är!
Ciara är både snygg och verkar förnuftig. Tror inte att Måns kommer hitta någon som hon i framtiden.
Citera
2025-05-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ciara är både snygg och verkar förnuftig. Tror inte att Måns kommer hitta någon som hon i framtiden.

Helt ärligt, Marie Serneholt var också ett kap att bilda familj med, och den här Azra. Sedan hade månsan bränt ut sig i Sverige så han var listig nog att hitta en kvinna i utlandet där han kunde dela halvsanningar och lurade hit henne till Sverige. Stackars Ciara…. Jag tror inte ciara insåg på vilken nivå det var angående Måns. Hon trodde väl på hans skitsnack att han var ung och omogen ”på den tiden” bla bla men upprepade hela skiten fast ännu värre med ciara också!
Citera
2025-05-28, 18:18
Medlem
Sveppss avatar
Satt i en jävla bilkö på väg hem från jobbet och bestämde mig för att lyssna på avsnittet där Anis och Berra bjuder in Måns, efter förlusten var det. Han håller på och tar flygcertifikat, har sysslat med det de senaste två åren.

Låter så galet nu när man vet vad han har sysslat med. Vanliga yrkeschaufförer får kissa och blåsa men där flyger Måns, high as a kite. Hans dröm är att få själv med ”bandet”, alltså detta eviga snack om hans band, undrar hur mycket kontakt de har med Måns nu när allt kommer upp på ytan.
Citera
2025-05-28, 18:43
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Satt i en jävla bilkö på väg hem från jobbet och bestämde mig för att lyssna på avsnittet där Anis och Berra bjuder in Måns, efter förlusten var det. Han håller på och tar flygcertifikat, har sysslat med det de senaste två åren.

Låter så galet nu när man vet vad han har sysslat med. Vanliga yrkeschaufförer får kissa och blåsa men där flyger Måns, high as a kite. Hans dröm är att få själv med ”bandet”, alltså detta eviga snack om hans band, undrar hur mycket kontakt de har med Måns nu när allt kommer upp på ytan.

Hade han tänkt flyga till Tovastugan och Lokstallet? Nej, det där flygcertifikatet för småplan måste ju vara stoppat nu. Tar han regelbundna drogtester kan man undra.
Citera
2025-05-28, 19:11
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad är det för korkat ickesvar?
Du menar att han inte sett hennes tatuering för att de hade gjort slut dagar, eller veckor, innan de var tillsammans på utställning och hotell (och han lämnade kokain efter sig)?
JA! Han lär inte ens sett henne utan kläder efter de gjort slut.
Citera
2025-05-28, 19:25
Medlem
Misshandel ger dock inte så mycket, sen att man själv vill bli förhörd? Rena rama skämtet
Citera
2025-05-28, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
JA! Han lär inte ens sett henne utan kläder efter de gjort slut.
Ja, det förklarar allt.
Citera
2025-05-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Det avsnittet åldrades inte så bra speciellt inte när de skämtade om att flyga droger. Sen undrar man om bandet, som uppenbarligen vet om att Måns-Petter drar kokain eftersom de gör det tillsammans, hade velat turnera runt by air. Innan man undrar det så undrar man hur de skulle få plats 😊
Citera
2025-05-28, 20:06
Medlem
Rikskrim08s avatar
Har MånsPetter fått indraget körkort?
Citera
2025-05-28, 20:16
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ja, det förklarar allt.