2025-05-28, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Ja, rätt mänsklig egenskap/negativt drag ändå. Precis som att man som fan till en kanal redan är ”primed” till att gilla eller anta samma sida som personen i kanalen har. Det är i bland svårt att vara objektiv i sånna lägen, tills man kommer på sig själv eller tänker på det.

Jag tycker Anjo gör mycket korkad pajasskit. Men ärligt talat, videon ang. Sandras hot och försök att exposa Anjo… är en riktigt bra video från Anjos håll. Det gjorde han grymt bra. Och alla som säger något annat ljuger för sig själva eller är för djupt ner i någon annans verklighetsförvrängningssfär. Som kidsen säger: Hon gjorde fett bort sig bror. Cringe

Gillar inte heller Anjo alls.
Men kan absolut medge att han satte Sandra på plats ordentligt.

Dumt att ge sig in i strider man helt uppenbart kommer förlora och komma med rena faktafelen som Sandra gjorde.
Citera
2025-05-28, 07:42
Medlem
Är inte Anjos årsredovisningar lite märkliga?
Kastar ett öga på 2023 och 2022 nu då 2024 inte är klar.

Inga löner betalas ut. Hur betalade han tidigare kamerakillen Olle då? Samt frugan som sagt i deras podd att hon jobbar med Anjo? Det är inte pga hennes skuldsanering som han förmodligen betalar henne svart?

Rörelsekostnadnerna känns också väldigt hög genomgående i hans årsredovisningar.

Det är inte så att han drar en jävla massa kostnader privat på bolaget?
Citera
2025-05-28, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Är inte Anjos årsredovisningar lite märkliga?
Kastar ett öga på 2023 och 2022 nu då 2024 inte är klar.

Inga löner betalas ut. Hur betalade han tidigare kamerakillen Olle då? Samt frugan som sagt i deras podd att hon jobbar med Anjo? Det är inte pga hennes skuldsanering som han förmodligen betalar henne svart?

Rörelsekostnadnerna känns också väldigt hög genomgående i hans årsredovisningar.

Det är inte så att han drar en jävla massa kostnader privat på bolaget?

Internfakturering? Om kamerakillen har företag vore det ju billigare än att betala ut lön. Har lisen skuldsanering är han ju bara korkad om han betalar ut lön till henne. Det betyder inte att det är svart. Han kan ta ut och skatta på en summa och sedan ge henne lite av sin ”lön” (utdelning). Självklart drar han vissa saker privat på företaget, det går inte att driva företag idag med våra skatter utan att dra vissa motiverbara saker som är privata. Hela detta med att gå på hans bolag utan att någon som gör det fattar hur man driver företag är bara tramsigt. Döm honom får hans content istället för att försöka förstöra hans privatekonomi eller fucka med hans bolag. Det är exakt samma som att kontakta arbetsgivare för legio. Svinigt. Ta sakfrågan istället.
Citera
2025-05-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Gillar inte heller Anjo alls.
Men kan absolut medge att han satte Sandra på plats ordentligt.

Dumt att ge sig in i strider man helt uppenbart kommer förlora och komma med rena faktafelen som Sandra gjorde.

Det förstår jag Anjo är ju en mall av hur en vidrig människa är.

Vad för fakta fel har Sandra gjort? Är det ens i närheten av lika illa som lögnar Anjos lögner han brukar slänga ur sig?

Jag anser att Anjo har förlorat allt i sitt liv och hela sin heder den dagen han började med youtube, en prakt exempel på en dålig och vidrig människa är han.
Citera
2025-05-28, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netchips
Internfakturering? Om kamerakillen har företag vore det ju billigare än att betala ut lön. Har lisen skuldsanering är han ju bara korkad om han betalar ut lön till henne. Det betyder inte att det är svart. Han kan ta ut och skatta på en summa och sedan ge henne lite av sin ”lön” (utdelning). Självklart drar han vissa saker privat på företaget, det går inte att driva företag idag med våra skatter utan att dra vissa motiverbara saker som är privata. Hela detta med att gå på hans bolag utan att någon som gör det fattar hur man driver företag är bara tramsigt. Döm honom får hans content istället för att försöka förstöra hans privatekonomi eller fucka med hans bolag. Det är exakt samma som att kontakta arbetsgivare för legio. Svinigt. Ta sakfrågan istället.

Han förstör ju för alla andra så varför inte få samma medicin tillbaka med lite tips till skatteverket osv osv om misstänkt fiffel i hans bolag.
Citera
2025-05-28, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Vad tyder på att han inte har diabetes menar du? Fettsäcken är en levande reklampelare för diabetes typ: självförvållad.
Jasså hängde han inte där med fjortisknolle a´ jockiboi? Vad gjorde kolhydraten i spanien då, du som verkar extremt insatt i kvinnohatarens liv?

Du som har koll, hur är relation mellan fläskmåsarna nu, vill k-dockan fortfarande skiljas och fly från sin vidriga man, eller stannar hon en stund till pga ekonomiska skäl? Väldigt spännande att alla hennes äckel-känslor var direkt kopplade till diabetesbanjo.

Väldigt moget inlägg är du 12 år?

Jag vet att han inte har diabetes, man får diabetes för att kroppen inte kan producera eget insulin, du kan få diabetes utan att vara överviktig men det kanske är svårt att förstå?

Jocke & Anjo var på helt olika ställen.
Anjo med familj hälsade på Lisens föräldrar som bor i Spanien.
Dom har det bra helt ärligt så verkar Lisen må jättebra just nu.
Citera
2025-05-28, 10:18
Medlem
Hillsongsekts avatar
Ingen hemlighet att jag ogillar anjo chrippa och innan princip resten av dramaslafsarna.
Det sagt anjo var klockren i sin beef med Pontus. Men det senaste med fru medvikt.

Det är ju inga expos utan bara halmgubbar och falska motsättningar
"Ni kräver bevis av rask men inte chrippa HYCKLARE"

"OH här kommer den manliga motvikt vilken. Kar kag blir våt"

Alltså även om man ogillar medvikts så måste man väl kräva mer än en kille i keps som skriker invektiv. Det var snudd på kliniskt befriat från resonemang och noll bevis.

1/10 does not recomend.
Citera
2025-05-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Väldigt moget inlägg är du 12 år?

Jag vet att han inte har diabetes, man får diabetes för att kroppen inte kan producera eget insulin, du kan få diabetes utan att vara överviktig men det kanske är svårt att förstå?

Jocke & Anjo var på helt olika ställen.
Anjo med familj hälsade på Lisens föräldrar som bor i Spanien.
Dom har det bra helt ärligt så verkar Lisen må jättebra just nu.

Helt ärligt så syns det inte att dom mår bra eller har det bra. Varför framstår dom som olyckliga och vidriga för oss alla utomstående. Men ni med insikt säger hela tiden att dom mår så himla bra och är friska och krya?

Anjo är en vidrig människa hans flickvän med. Sen att dom har så gott som alla symtom som onda och störda människor har det ser alla. Så troligtvis överdriver du deras välmående eller vill få det att framstå på ett sätt som inte stämmer, eller så tror du att det är så som dom två beter sig och lever är att må bra.
Citera
2025-05-28, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Helt ärligt så syns det inte att dom mår bra eller har det bra. Varför framstår dom som olyckliga och vidriga för oss alla utomstående. Men ni med insikt säger hela tiden att dom mår så himla bra och är friska och krya?

Anjo är en vidrig människa hans flickvän med. Sen att dom har så gott som alla symtom som onda och störda människor har det ser alla. Så troligtvis överdriver du deras välmående eller vill få det att framstå på ett sätt som inte stämmer, eller så tror du att det är så som dom två beter sig och lever är att må bra.

Du får tro vad du vill, jag ser att Lisen mår hur bra som helst i stort sätt varje dag.
Citera
2025-05-28, 11:31
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Du får tro vad du vill, jag ser att Lisen mår hur bra som helst i stort sätt varje dag.

Hur ser du det?
Citera
2025-05-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur ser du det?

Jag kanske pratar med henne så jag vet att hon är okej och mår bra.
Såg du bilden igår? du gnällde ju på mig och sa att den inte finns om man inte lägger upp den.
Citera
2025-05-28, 12:29
Avstängd
granny-pantiess avatar
Fp
Senast redigerad av granny-panties 2025-05-28 kl. 12:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in