2025-05-28, 07:20
Medlem
Tvek på den. Hon har ju valt att stanna och backa upp sin man och skriver i en kommentar på en annan persons sida att dumpen och polisen ljuger om maken, att sanningen ska komma fram. Det är svårt att stötta en så blind människa.

Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Bra!
Han se att hon började nytt jobb april. Jobbigt att ta detta med de nya arbetskamraterna. Hoppas de är snälla mot henne och stöttar.
Citera
2025-05-28, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kipo
#618 drar upp huvan över sitt ansikte. För sin egen skull borde han ha stannat kvar och förklarat sig.

Jag har, i samarbete med ChatGPT, tagit fram en mall som alla framtida gäddor kan använda sig av:

Många har försökt.

Efter det där svaret får du "vi har haft kontakt med dig, du har skickat bilder på dig själv, vi har ett inspelat telefonsamtal med dig.

Då svarar kanske du "någon har stulit mina bilder och utgett sig för att vara jag",

Då kommer den här:

"Så varför kom du hit till mötesplatsen exakt den tid som bestämdes i chatten?"

Då kan du inte svara 'hade jag varit skyldig så hade jag haft med min syrra'. Då får du förklara varför du dyker upp på en mötesplats exakta tiden för mötet som bestämdes i chatten. Lycka till att komma på en bra lögn där.

Gäddorna får försöka sluta våldta barn istället!
Citera
2025-05-28, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Många har försökt.

Efter det där svaret får du "vi har haft kontakt med dig, du har skickat bilder på dig själv, vi har ett inspelat telefonsamtal med dig.

Då svarar kanske du "någon har stulit mina bilder och utgett sig för att vara jag",

Då kommer den här:

"Så varför kom du hit till mötesplatsen exakt den tid som bestämdes i chatten?"

Då kan du inte svara 'hade jag varit skyldig så hade jag haft med min syrra'. Då får du förklara varför du dyker upp på en mötesplats exakta tiden för mötet som bestämdes i chatten. Lycka till att komma på en bra lögn där.

Gäddorna får försöka sluta våldta barn istället!

Varför man dök upp på mötesplatsen vid exakt den eller den tidpunkten är enkelt för en gädda att bemöta:

Senast redigerad av Kipo 2025-05-28 kl. 08:11.
Citera
2025-05-28, 08:34
Medlem
Citat:
Varför man dök upp på mötesplatsen vid exakt den eller den tidpunkten är enkelt för en gädda att bemöta:

"Jag är här samma tid varje dag" är både löjligt och lätt att motbevisa.
Citera
2025-05-28, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
"Jag är här samma tid varje dag" är både löjligt och lätt att motbevisa.

Nej inte för en kollektivtrafikpendlare. Någon som plikttroget tar bussen varje dag iförd sin lika plikttrogna varselväst.

Jag säger inte att någon av de hittillsvarande gäddorna platsar i denna Kantska kategori, men det är absolut en teoretisk möjlighet.

Men kom ihåg: den verkligt skyldige pedofilen uppvisar inte så mycket som ett spår. Denna existens, en slags ärkepedofil, är den som verkligen skapar bekymmer, och detta utan att vederbörande ens har begått något brott eller ens attraheras av barn. På liknande vis som maffiabossen så kan ärkepedofilen inte knytas till något konkret. Skillnaden med maffiabossen är bara att ärkepedofilen delar en metafysisk gemenskap med de som fastnar i Dumpens nät, medan maffiabossen styr över en manifesterad gemenskap.
Senast redigerad av Kipo 2025-05-28 kl. 09:17.
Citera
2025-05-28, 09:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Ok, då ville hon säkert ha samma förståelse som #616´s partner?
Hoppas folk förstår att det bara är förövaren som gjort fel och låter kvinnor och barn vara i fred i den skit som männen ställt till med. Dessutom två i samma trakt.

Det är precis just det vissa inte förstår, är alltid några dödskallar som inte kan låta bli anhöriga
Citera
2025-05-28, 10:02
Medlem
Citat:
Nej inte för en kollektivtrafikpendlare. Någon som plikttroget tar bussen varje dag iförd sin lika plikttrogna varselväst.

Jag säger inte att någon av de hittillsvarande gäddorna platsar i denna Kantska kategori, men det är absolut en teoretisk möjlighet.

Men kom ihåg: den verkligt skyldige pedofilen uppvisar inte så mycket som ett spår. Denna existens, en slags ärkepedofil, är den som verkligen skapar bekymmer, och detta utan att vederbörande ens har begått något brott eller ens attraheras av barn. På liknande vis som maffiabossen så kan ärkepedofilen inte knytas till något konkret. Skillnaden med maffiabossen är bara att ärkepedofilen delar en metafysisk gemenskap med de som fastnar i Dumpens nät, medan maffiabossen styr över en manifesterad gemenskap.

Flera som har åkt fast har varit verkligt skyldiga och dömts för brott mot barn.

Det är klart att pedofiler som "går under radarn" är farliga, men de jobbar ju Dumpen med att dra fram i ljuset.
Citera
2025-05-28, 11:12
Medlem
Citat:

En pedofil som inte attraheras av barn? Vad pratar du ens om? Släpp pretentionerna.
Citera
2025-05-28, 15:46
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabanssonsKorvAB
Och nu serveras gädda #618

https://dumpen.se/2025/05/27/rape-drommer-om-att-ha-en-mamma-och-hennes-barn-samtidigt-i-sangen-lund-618/

Jävla svin!
Grips på plats av civilpoliser, bra jobbat alla! 👍
Riktigt otäck människa faktiskt.

Uppskattar att dumpen inriktat sig på de här som söker mamma med barn. Jag tror det är mindre risk för att det är sexmissbrukare vars enda krav är att det ska ”va däggdjur” som publiceras, även om de kan vara peddos också.
Citera
2025-05-28, 15:49
Medlem
Fyfan får alltid sån ångest när jag går in på gäddornas respektives Facebook och man ser familjefoto, foto på barn etc, som är helt oskyldiga.
Citera
2025-05-28, 16:52
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlovs2000
Fyfan får alltid sån ångest när jag går in på gäddornas respektives Facebook och man ser familjefoto, foto på barn etc, som är helt oskyldiga.

Sådana personer borde aldrig ha skaffat barn från början, dragningen till barn måste ha funnits långt innan dom skaffade egna barn, så kan inte plötsligt ha kommit som en nyhet
Citera
2025-05-28, 17:15
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Sådana personer borde aldrig ha skaffat barn från början, dragningen till barn måste ha funnits långt innan dom skaffade egna barn, så kan inte plötsligt ha kommit som en nyhet

Sant, sant. Dom kanske är ”rena” ett par månader/år och skaffar sig en käraste och livet ser ut att gå åt rätt håll - sen kommer lusten tillbaka igen.
Och då hamnar du troligtvis på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in