Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Är den inte photoshopad, how about födelsemärket? Anjo är redo att analysera den, som självutnämnt icke-proffs på Google bildsök och att detektera ditphotoshopade Lisenansikten kan han ta sin revansch nu.
Det är du som säger att det är Chrippas monsterdase på bilden, lämna mig ifred, jag vill inte bli inblandad i diskussionen om hur enorm hans kuk är. Jag vet att jag har sagt att jag vill lämna detta bakom mig, men nu är ni igång igen och jag har faktiskt rätt att försvara mig.
Ifall det är Chrippa da monsterdase förstår jag gubbarnas komplex. Liten på jorden, stor i orden.
Men skärp dig. Om du inte vill bli inblandad så kanske du ska väga dina ord eller helt enkelt bara vara tyst.
Födelsemärken är redan avklarat.
Du ansåg att han är välutrustad, inte jag. Du ansåg att det var viktigt att just det kom fram. Nu har vi kanske lite olika perspektiv kring storlek.
Du skryter åt Chrippa vilket är underhållande.
Jag undrar dock ändå om Linnéa är övertalad av Chrippa. Det skulle inte förvåna mig. Det är ingen hemlighet att jag inte direkt hyser höga tankar om henne men jag är, som sagt, ändå lite undrande kring hur snacket har gått.