2025-05-27, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Nattar med en helt oförhappandes "gratislead" när det är tisdag och allt!

3) Hörs och ses ofta ute i poddosfären, bl a blint (väldigt blint skulle mången tycka) på Israels sida i den dagsaktuella M-Ö-konflikten.
Då gissar jag på Dave Smith.
Citera
2025-05-27, 17:12
Medlem
prominentens avatar
Göran Greider? Eller vänta! Douglas Murray

Citat:
Nattar med en helt oförhappandes "gratislead" när det är tisdag och allt!

3) Hörs och ses ofta ute i poddosfären, bl a blint (väldigt blint skulle mången tycka) på Israels sida i den dagsaktuella M-Ö-konflikten.
Citera
2025-05-27, 17:38
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Göran Greider? Eller vänta! Douglas Murray

Kan höra NHL-kommentatorn i skallen "oooh - a big hit by number 55 Goran Grajjdder..."

Visst är det han, tyvärr är The Strange Death of Europe enda jag tagit mig tid att avverka med honom, rekommenderas varmt. Kan någon axla Chris Hitchens fallna mantel är det han.
DM (själv gay) recenserar Pride; https://www.youtube.com/shorts/pmlRRVUhRHM

Vi fick in en gissning på Dave Smith, som dels är amerikan, dels brukar positionera sig i anti-israeliska lägret.

En egen podd och frågan till prominenten!
Citera
2025-05-27, 18:05
Medlem
prominentens avatar
Haha!
Jo, jag har sett denna snubben en del och han är väl värd att lyssna på! Hade inte satt en spänn på att han var gay men nu när jag vet så kör jag en Strandhäll" "Sååååå fiiiiin!"

Okej, nu till något annat:

1. Dog nog strax efter att denna stad erövrats
2. Bar alltid en ros i sin mössa
3. Graven är ett pilgrimsmål

Citat:
Kan höra NHL-kommentatorn i skallen "oooh - a big hit by number 55 Goran Grajjdder..."

Visst är det han, tyvärr är The Strange Death of Europe enda jag tagit mig tid att avverka med honom, rekommenderas varmt. Kan någon axla Chris Hitchens fallna mantel är det han.

Vi fick in en gissning på Dave Smith, som dels är amerikan, dels brukar positionera sig i anti-israeliska lägret.

Citera
2025-05-27, 18:28
Medlem
Citat:

Helvete du har rätt. Det var Douglas Murray jag tänkte på. Men jag blandade ihop dem efter en ganska ensidig debatt i JRE.
Citera
2025-05-27, 18:58
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Greider hade nog kunnat vara skräckinjagande på isen, arg blick och det vita håret som sticker ut från hjälmen Greider ”the commie enforcer”.. Tacklar Uffe ”Dancing queen” Kristersson när han hoppat in på planen innan hans bokning för skridsko-balett startat..

Sorry för OT!
Citera
2025-05-27, 19:41
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Greider hade nog kunnat vara skräckinjagande på isen - - -

Precis det jag såg framför mig! Inte svensk men kanadick med löständer och fler ärr än Börje Salming!

Sorry! Ordning i klassen! Nu tar vi oss en funderare på prominentens.
Citera
2025-05-27, 19:44
Medlem
Venators avatar
Citat:

Men detta skulle jag ju ha tagit! Jag har till och med haft ett citat av honom som signatur här.
Murray alltså, inte Greider.
Citera
2025-05-27, 19:46
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anhinga
Helvete du har rätt. Det var Douglas Murray jag tänkte på. Men jag blandade ihop dem efter en ganska ensidig debatt i JRE.

Taskigt av JR men det kan försvaras med att imitationen är klockren.... "you haven´t beeeeeeen there..."
/////OT-sorry! Enough is enough!
Citera
2025-05-27, 19:49
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Men detta skulle jag ju ha tagit! Jag har till och med haft ett citat av honom som signatur här.
Murray alltså, inte Greider.

Var livrädd för att den skulle ryka igår när jag såg att "du lyste grönt!" /// SKÄRPNING!!!!! "Ingen jefvla ot i tråden" Ok, ok...
Citera
2025-05-28, 19:31
Medlem
prominentens avatar
Denna var som jag trodde lite klurig.

4. (alt. 2b och 3b) Man skulle kunna tro att denna välmående stadsdel i Europa är uppkallad efter vår person, men icke
Citera
2025-05-28, 20:06
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Denna var som jag trodde lite klurig.

4. (alt. 2b och 3b) Man skulle kunna tro att denna välmående stadsdel i Europa är uppkallad efter vår person, men icke

Får börja någonstans Sankt Jakob?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in