Nej, jag överskattar inte min förmåga. Jag underskattar den.
Citat:
Chat GPT sammanställer information från nätet och presenterar det på ett begripligt sätt, DET är den stora fördelen med just Chat Gpt, du slipper sitta och leta upp källor...och söka upp informationen själv.
Och du får även källorna den använder sig av om du ber om det.
I detta fallet använde den sig av BRÅm en seriös källa som det går att lita på.
Och du får även källorna den använder sig av om du ber om det.
I detta fallet använde den sig av BRÅm en seriös källa som det går att lita på.
Så ChatGPT:s svar till mig var felaktigt då eller? Om ChatGPT:s svar till mig var felaktigt, hur kan du då lita på det som du själv frågar ChatGPT?
Jag har angett en källreferens. Du har frågat ChatGPT. Det är två olika saker. Att ChatGPT säger något kan du inte använda som bevis. ChatGPT måste fortfarande kunna bestyrka det som sägs.
Citat:
OK, har jag missförstått hur man räknar på överrepresentation eller har jag utläst någon siffra utifrån den källa jag uppgav på ett så pass felaktigt sätt att jag drar helt fel slutsatser? Vänligen specificera så utreder vi detta. Ni feminister älskar ju sanningen så nu utreder vi detta så kommer vi systematiskt gå igenom och se vem som har rätt.
Sluta fly nu. Vilken siffra specifikt har du problem med och vilken informationsdel har jag missförstått?
Du vet vilken källan är, för jag har uppgett den: https://bra.se/download/18.366598ab19270941a1c3955/1729256818286/2021_Tabellbilaga%201%20delstudie%201.pdf
Citat:
Det var ju inte min fråga lilla vän. Jag frågade aldrig dig om män var mer överrepresenterade än kvinnor. Så varför skulle det vara relevant för?
Nej, det finns ingen fuling. Det fula är att köra med efterhandskonstruktioner som du gör. Min fråga till dig var extremt rak. Att du inte förstår vad statistisk överrepresentation syftar på är ditt problem, inte mitt. Det var bara för att illustrera att du har låg trovärdighet, feministhövding.
Den här gången kommer du inte undan. Peka ut vad jag har missförstått i BRÅ rapporten så går vi igenom det systematiskt
.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-05-27 kl. 12:08.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-05-27 kl. 12:08.