2025-05-26, 15:00
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
man maste ju gilla den inkvoterades reaktion, han fattar noll och börjar sluddra i whish i could buy you a plane
Citera
2025-05-26, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Fast det är väl nåt helt annat än att vara hatiska mot vita?

Inte för dem, som det verkar. Det finns en hierarki för den moderna vänstern vilka man ska hålla på. Ibland blir det emellertid syntaxfel..
Citera
2025-05-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Att man behöver va kristen för att lyckas är nått du ljuger om.

Det skrev jag inte. Jag skrev att man behöver kunna navigera i ett konservativt, till vissa delar fundamentalistiskt samhälle som det republikanska USA. Man behöver inte vara kristen för det, men som LindaMertz tror, att man bara kan flytta dit och vara ateist, är blåögt.
Jag frågade hen efter planen.
Citera
2025-05-26, 15:08
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Vilken tror du är anledningen till varför Trump plötsligt är så intresserad av vita sydafrikaner?
Han behöver dem. Så många av hans egna vita farmare har dukat under på grund av hans ekonomiska politik så han behöver nu kunna ge bort deras mark till invandrare av rätt färg så att det ser bra ut inför hans följare.
Citera
2025-05-26, 15:16
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Inte för dem, som det verkar. Det finns en hierarki för den moderna vänstern vilka man ska hålla på. Ibland blir det emellertid syntaxfel..

Fast du måste ju hålla med om att man kan vara emot stater som dagligen dödar barn utan att nödvändigtvis vara hatisk mot vita eller vara vänster?
Citera
2025-05-26, 16:06
Medlem
Citat:
Fast du måste ju hålla med om att man kan vara emot stater som dagligen dödar barn utan att nödvändigtvis vara hatisk mot vita eller vara vänster?

Du förutsätter i din fråga till mig att jag håller med dig i hur du underbygger frågan. Ett fult knep för att vinna en argumentation. Till avbytarebänken med dig!
Citera
2025-05-26, 16:32
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Du förutsätter i din fråga till mig att jag håller med dig i hur du underbygger frågan. Ett fult knep för att vinna en argumentation. Till avbytarebänken med dig!

Ok jag förenklar frågan så att till och med du kan svara: tror du att det finns folk som fördömer staten Israels krig i Gaza utan att för den delen vara hatiska mot vita eller ”vänster”?

Och för att knyta an till denna tråd: tror du att man kan ifrågasätta Trumps uttalande om att det pågår ett folkmord på vita i Sydafrika utan att för den delen vara hatisk mot vita eller ”vänster”?
Citera
2025-05-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ok jag förenklar frågan så att till och med du kan svara: tror du att det finns folk som fördömer staten Israels krig i Gaza utan att för den delen vara hatiska mot vita eller ”vänster”?

Och för att knyta an till denna tråd: tror du att man kan ifrågasätta Trumps uttalande om att det pågår ett folkmord på vita i Sydafrika utan att för den delen vara hatisk mot vita eller ”vänster”?

Svaret är ja på allt men vi lever i en extremt polariserad tid där få vågar ha en öppen åsikt som inte överensstämmer med det allmänna narrativ den egna gruppen har. Men visst, i den bästa av världar så uppmuntras man att ha en helt egen åsikt i allt. Så visst är det möjligt.
Citera
2025-05-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Du vår allt ta och berätta hur din plan ser ut som ateist karriärist i usa först.
Det är viktigt.

Jag har ju berättat för dig hur min ”research” har gått till. Genom att professionellt arbetat för ett amerikanskt företag med mycket kontakt med amerikanska kollegor. Du har fått din genom din farsa och kusiner när du varit på semester. Att du inte förstår syftet med vad Trump gör avslöjar att du inte har en aning. Det handlar om kampanjpengar och återbetalning. Trumps finansiärer har betalat för hans röster och nu är det pay-back.
60-talet förresten? Hade jag varit aktiv på 60-talet hade jag varit pensionär. Gissar att jag är i din farsas ålder och att du är i mina söners…

Rofl
Alla som jobbar "professionellt" Vet att man inte säger något positivt om Trump, i alla fall inte om man vill behålla sitt jobb.
Det gäller här och det gäller där.
Citera
2025-05-26, 23:36
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Du har verkligen noll koll på BLM-rörelsens tveksamma baksidor. Var vänlig förkovra dig i lämpliga trådar om det!
Bodde i äckliga jänkarland under dess skapande, vad nu som skett på nån sorts föreningsnivå, som totalt fördöms för dom medans memecoins för presidenten är totalt grönt i landet skiter jag faktiskt lite i, det är sinnesjukt att ha lägre grift-standard för en president än några aktivister. Sen var det fel ändå. Men jag tycker dom flesta som tar upp liknande är hycklare.
Citera
2025-05-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Du verkar ju vara helt dum i huvet. Visa dessa liksäckar du menar är från Kongo. 3 gånger har du undvikit det nu efter att ha påstått det.
Du framställer dig själv som utvecklingsstörd. Det jag har framfört är att Trump felaktigt framställer bild från Kongo som om den vore från Sydafrika och att klappmongon och sekterister som du själv tycks applådera detta.
Citera
2025-05-27, 04:50
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Du framställer dig själv som utvecklingsstörd. Det jag har framfört är att Trump felaktigt framställer bild från Kongo som om den vore från Sydafrika och att klappmongon och sekterister som du själv tycks applådera detta.

Så inga liksäckar från Kongo på bild då dvs? Trots ditt ihärdiga påstående om detta 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in