2025-06-01, 23:03
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaMertz
Jo det pågår ett folkmord till skillnad mot Gaza. CNN kan lura dig och sina 20 andra tittare, men inte resten av världen 🤣🤪

Sen som jag skrev, till och med de mest inbitna vänsterblivna i USA har övergett CNN, SÅ lågt har dom sjunkit. Men hur ska en bonnläpp boomer som du veta det? CNN är absolut bottenskrap och har man minsta koll så vet man om det, så det säger allt om hur ouppdaterad du är.

Finns inget värre än vita liberaler som blivit indoktrinerade till den grad att dom hatar sig själva. Grattis, du har lyckats bli hjärntvättad gubbe. 🤣🤪
Jag är iaf rätt mycket yngre än din dementa idol, idioten tRump. Förstår du egentligen själv vad du säger, snorunge? Iväg med dig nu och kolla på TikTok eller något annat hjärndött som passar din mentala ålder.

Nej, det förekommer inget folkmord I SA, men kriminaliteten är väldigt hög och drabbar alla grupper.

Om vänsterorienterade överger CNN är inte så konstigt eftersom CNN inte är vänster, snarare liberala. Men det tror väl "konservativa" som du är samma sak, som har samma sorts grundsyn som Karl Marx på ekonomi som ett nollsummespel. Försök bilda dig lite, lilla apa, och gå inte på allt trams från den obildade tölpen i det vita huset.
Senast redigerad av nerdnerd 2025-06-01 kl. 23:12.
Citera
2025-06-02, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Jag är iaf rätt mycket yngre än din dementa idol, idioten tRump. Förstår du egentligen själv vad du säger, snorunge? Iväg med dig nu och kolla på TikTok eller något annat hjärndött som passar din mentala ålder.

Nej, det förekommer inget folkmord I SA, men kriminaliteten är väldigt hög och drabbar alla grupper.

Om vänsterorienterade överger CNN är inte så konstigt eftersom CNN inte är vänster, snarare liberala. Men det tror väl "konservativa" som du är samma sak, som har samma sorts grundsyn som Karl Marx på ekonomi som ett nollsummespel. Försök bilda dig lite, lilla apa, och gå inte på allt trams från den obildade tölpen i det vita huset.
Ok boomer. Finns några änder som väntar på dig i parken.
Citera
2025-06-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja det där är ju något media gärna inte visar.
Men jag är ganska förundrad över hur folk ens från första början ens beundrar någon som inte ens är värd att beundras.
För min del var det att han satt fängslad väldigt länge för sitt politiska arbete och var emot apartheid. Men det var skitlänge sen. Fanns inte internet då. Men jag ändrade mig när jag såg att han var ju inte bättre själv.
Citera
2025-06-04, 17:08
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Utvecklingsstörd som sagt då jag inte nämnt några liksäckar specifikt. Bilden är dock obestridligen från Kongo i tvär kontrast till Trumps påstående.

Prövar igen då? Vilken bild?
Citera
2025-06-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Prövar igen då? Vilken bild?
Prova att dra ut huvudet ur Trumps röv och faktiskt titta på utspelet så ser du att Trump håller upp en bild som han menar från Sydafrika som i själva verket konstaterats vara från Kongo. Ser inte vitsen att hålla på att gaslighta om detta. Du skämmer bara ut dig själv.

https://www.reuters.com/world/africa/trumps-image-dead-white-farmers-came-reuters-footage-congo-not-south-africa-2025-05-22/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in