2025-05-26, 11:04
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Kom på ett par saker med G och Z. Har de aldrig firat deras bröllopsdag? Hittar inget om det. Ens bröllopsdag är ju något man firar och uppmärksammar. Det gjorde hon ju med sin exman, exempelvis ett år som gifta eller 5 år som gifta... Det hittar jag ingenting om med Z...

Sen hittade jag det här på bloggen, i inlägget om deras bröllop...

"Är så roligt att min bästa väns sambo har blivit en av min mans närmsta vänner. Blir extra fint när man kan umgås så bra alla fyra"...

Var det bara ljug eller umgicks de ett tag på riktigt för att sen sluta med det? Man ser ju bara att det är G och Tove och barnen jämt...
Citera
2025-05-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Kom på ett par saker med G och Z. Har de aldrig firat deras bröllopsdag? Hittar inget om det. Ens bröllopsdag är ju något man firar och uppmärksammar. Det gjorde hon ju med sin exman, exempelvis ett år som gifta eller 5 år som gifta... Det hittar jag ingenting om med Z...

"Är så roligt att min bästa väns sambo har blivit en av min mans närmsta vänner. Blir extra fint när man kan umgås så bra alla fyra"...

Var det bara ljug eller umgicks de ett tag på riktigt för att sen sluta med det? Man ser ju bara att det är G och Tove och barnen jämt...

Fråga: Har du något annat intresse mer än att överanalysera en influensers varje steg? Det känns lite My Martens stalker-varning över dig ibland
Citera
2025-05-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vihohejhej1234
Fråga: Har du något annat intresse mer än att överanalysera en influensers varje steg? Det känns lite My Martens stalker-varning över dig ibland

Jag har tänkt samma. Herregud
Citera
2025-05-26, 19:35
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Jag har tänkt samma. Herregud

Jag Har också tänkt samma haha..
Citera
2025-05-26, 20:30
Medlem
Frågestund nu och bara snälla frågor, beröm och komplimanger. Sållar hon hårt eller🧐
Citera
2025-05-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ja, intressant 30-årsfirande. Inte hemma med familjen... Utan med några tjejkompisar ute med mat och drinkar och såklart lättklädd... Hade förväntat mig firande med familjen, släktingar och vänner i hemmet. Finns säkert tid för det nästa helg, men ändå...

Hon har ju ingen relation till sin mamma el svärföräldrar och mannen verkar ju inte vara hennes man längre så vem ska hon då fira med om inte vänner
Citera
2025-05-26, 20:33
Medlem
Citat:

Tror inte på det killarna är olika
Citera
2025-05-26, 22:32
Medlem
Alltså, denna Gabriella…. Hon har så många tacksamma följare som är så glada över henne och hennes sätt att vara och dela med sig om saker och ting. Men är det verkligen ingen annan än mig som tycker att hennes fasad är fake? Och hur hon ALLTID ska framhäva sina bröst på något sätt. Håller hon i en bebis - då syns brösten i en push-up, är hon på spa och hon sitter i badrock - då syns brösten tydligt då hon öppnar upp framtill, oavsett hur hon står eller vad hon gör så ska hon hela tiden visa brösten via nån djup urringning eller liknande. Hon vill hela tiden smyga in något sexigt i bilden. Hur kan ingen av hennes ”fans” se det?

Och hennes ständiga ”titta åt sidan och aldrig in i kameran” grej hon hela tiden gör. Stör ihjäl mig.

Men det går verkligen inte att kolla på hennes bilder utan att få hennes pattar upptryckt i ansiktet. Men sen är jag tjej med och tänder inte på detta. Så killar känner väl annorlunda och tycker väl det är nice…
Citera
2025-05-27, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiihoo
Alltså, denna Gabriella…. Hon har så många tacksamma följare som är så glada över henne och hennes sätt att vara och dela med sig om saker och ting. Men är det verkligen ingen annan än mig som tycker att hennes fasad är fake? Och hur hon ALLTID ska framhäva sina bröst på något sätt. Håller hon i en bebis - då syns brösten i en push-up, är hon på spa och hon sitter i badrock - då syns brösten tydligt då hon öppnar upp framtill, oavsett hur hon står eller vad hon gör så ska hon hela tiden visa brösten via nån djup urringning eller liknande. Hon vill hela tiden smyga in något sexigt i bilden. Hur kan ingen av hennes ”fans” se det?

Och hennes ständiga ”titta åt sidan och aldrig in i kameran” grej hon hela tiden gör. Stör ihjäl mig.

Men det går verkligen inte att kolla på hennes bilder utan att få hennes pattar upptryckt i ansiktet. Men sen är jag tjej med och tänder inte på detta. Så killar känner väl annorlunda och tycker väl det är nice…

Det är en image finns flera influenser som gör detta då får man lite olika typer av följare
Citera
2025-05-27, 06:37
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har ju ingen relation till sin mamma el svärföräldrar och mannen verkar ju inte vara hennes man längre så vem ska hon då fira med om inte vänner

Men vadå ingen relation till svärföräldrarna? När Z var borta sist fick ju G hjälp av hans mamma med minsta sonen några dagar. Tolkade det som att hon var hemma hos dem då. Kanske bara var ljug...
Citera
2025-05-27, 06:40
Medlem
Citat:
Men vadå ingen relation till svärföräldrarna? När Z var borta sist fick ju G hjälp av hans mamma med minsta sonen några dagar. Tolkade det som att hon var hemma hos dem då. Kanske bara var ljug...

Jag har fattat det från denna tråden att de avföljer varandra och att z föräldrar uttryckt att hon är väldigt knepig

Men det kanske var en trådssnning ?

Hon brukar inte direkt lägga ut saker om dem är min uppfattning
Citera
2025-05-27, 07:06
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag har fattat det från denna tråden att de avföljer varandra och att z föräldrar uttryckt att hon är väldigt knepig

Men det kanske var en trådssnning ?

Hon brukar inte direkt lägga ut saker om dem är min uppfattning

Ja, de avföljer varandra ända sedan G gjorde första resan med Tove. Vissa menar att det bara är för att skapa reaktioner och få fler följare...

Varifrån det kommer att Z föräldrar haft en åsikt om G vet jag inte.

Nä, inte ofta hon skriver något om familjerna. Men kanske lika på på nåt sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in