2025-05-26, 20:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Din korkade kvinna. Det enda som betyder något är vad kan DU försvara dig emot? Om vi kommer 300 män och vill ta över din stad vad kan DU då göra för att förhindra oss från det?

Exakt, du bryr dig inte för du är bara en jävla hora som skickas mellan olika män.

Ni är välkomna att ta över Malmö. Snälla, när ni ändå är igång ta över hela Skåne och gör Skåne danskt igen. Skulle 300 dallriga gamers klara det skulle jag för evigt respekterat er. Glöm inte ta på er sport-bh först, lite pinsamt om ni skulle hämmas av era förstorade och sladdriga körtelbröst.

Ååhh neeej, jag är en hora som skickas mellan olika män. Ojoj
Citera
2025-05-26, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Innan de begått något brott handlar det såklart inte om spärra in någon.

Att utrycka starkt hat mot kvinnor i tidig ålder är självklart ett tecken på att något inte står rätt till och det ska inte släkt, vänner, skolpersonal osv blunda för. Vissa kanske bara behöver lite uppmärksamhet och en kram medan andra kanske behöver samtal med psykolog och/eller medicinering.
Tänk att kvinnohat alltid beror på precis allting utom just kvinnornas beteende.
Citera
2025-05-26, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ååhh neeej, jag är en hora som skickas mellan olika män. Ojoj

Bra att du börjar acceptera ditt riktiga jag. Näsa steg att helt lägga beslag på dig för ariska män är såklart väldigt enkelt för oss.
Citera
2025-05-26, 20:35
Medlem
*borttagen*.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-05-26 kl. 20:40.
Citera
2025-05-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Är det verkligen din observation att även afrikanska invandrarbarn och afrikanska invandrarkvinnor, som ingår i gruppen afrikanska invandrare, är överrepresenterade i våldsbrott? Gruppen afrikanska invandrarmän (>18 år) ingår faktiskt i gruppen män (från hela världen). Vilken logisk vurpa du gör!

Afrikanska invandrarMÄN är en delgrupp i hela den stora gruppen MÄN. Så hur i herrans namn kan du få för dig att gruppen afrikanska invandrare (i vilken individer av kvinnligt kön - halva gruppen - också ingår) är överrepresenterade i våldsbrott? Är kvinnor och barn också överrepresenterade?

Vilket svar gav Merapi dig? Säkert bara något som du antingen feltolkat eller gjort en bokstavlig tolkning av. Du har uppenbarligen svårt med figurativa tolkningar.

Vad sanslöst du resonerar, käre Pelle!

Intressant att notera att kvinnor likt hyenor jagar i flock. Kvinnligt fegt men effektivt. Starkt av Pelle att stå upp emot forumets samlade testikeltuggande kärringmaffia. Män som inte krälar för kvinnor skall kväsas till varje pris även om det tar 5000 inlägg.
Citera
2025-05-26, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Intressant att notera att kvinnor likt hyenor jagar i flock. Kvinnligt fegt men effektivt. Starkt av Pelle att stå upp emot forumets samlade testikeltuggande kärringmaffia. Män som inte krälar för kvinnor skall kväsas till varje pris även om det tar 5000 inlägg.

Hon tänker fel också. Varför jag inte vill prata med Lupac är ganska enkelt att se om man ser hennes och mina diskussioner i andra trådar. Det spelar ingen roll vad jag säger till henne för hon vill bara tjafsa. Det är därför jag är hård haha.
Citera
2025-05-26, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Jag har inte sagt att jag är en professor (om du syftar på mig). Lupac och Merapi är två individer som inte är ärliga. Därav den hårda tonen.

Varför jag är hård mot Merapi är för att hon inte förtjänar någon större respekt eftersom hon är känd för att ljuga, vara inkonsekvent, hitta på saker, vara oärlig och ignorera fakta.

Jag gör skillnad på att vara hård mot någon när det är befogat och när det är obefogat.

Någon som gör allt för att kasta skit på män? Den personen kommer jag vara hård mot.

Någon som är trevlig, sympatisk, applicerar logik och är intellektuellt ärlig? Ja, den personen kommer jag vara schysst mot.

Med tanke på hur Lupac har hållt på i andra trådar så är jag oerhört respektfull.

Peace!

Nu avsåg jag Lupac.
Citera
2025-05-26, 20:38
Medlem
Allt är mäns fel tydligen. Man kanske ska skilja på individer?
Senast redigerad av King Devil 2025-05-26 kl. 20:43.
Citera
2025-05-26, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Nu avsåg jag Lupac.

Aaah.. jag ska ta bort det inlägget.
Citera
2025-05-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Hon tänker fel också. Varför jag inte vill prata med Lupac är ganska enkelt att se om man ser hennes och mina diskussioner i andra trådar. Det spelar ingen roll vad jag säger till henne för hon vill bara tjafsa. Det är därför jag är hård haha.

Att tjafsa anonymt med män bakom ett tangentbord är väl deras sätt att hävda sig antar jag. Jag har ingen respekt för dem och deras "kunskaper". Du förstår vilken jävla toffel det skall till för att orka leva med en av dem.
Citera
2025-05-26, 20:45
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Ännu ett pinsamt uttalande från feministerna. Eftersom hon kallar det för jämställdhet och feministerna påstår att feminism handlar om jämställdhet så placeras tråden i Feminism. Min fråga är dock, varför handlar denna så kallade jämställdhet alltid om bara det andra könet? Finns det någon där ute som tror att kvinnor har det sämre eller osäkrare i samhället än män? Allvarligt??

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1382524

Så du anser inte att man ska motarbeta våldsbejakande extremism, är du muslim eller var det bara lite svårt för dig att förstå vad du själv skriver/citerar?

Du gav följande citat "Som exempel nämner hon våldsbejakande extremism med kvinnohat som grund där man vill minska kvinnors makt i samhället."

Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Finns det nåt mindre liberalt parti än liberalerna?

Menar du på allvar att KD och Svärjevännerna är mer liberala än L, på allvar?
Citera
2025-05-26, 20:53
Medlem
Sababas avatar
För den som missar poängen så är det här främst riktat mot män med religös övertygelse rörande könen.

Inte emot vanliga män, som förlorar tack vare den extremt ytliga kultur som faktiskt främst kvinnor främjat (men ironiskt förlorar mest på).

Konstig diskussion.

20% av männen får ligga med 80% av kvinnorna och 20% av kvinnorna attraherar 80% av männen.

Skadade av porr och reklam.
Senast redigerad av Sababa 2025-05-26 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in