Citat:
Ursprungligen postat av
JqsClouseau
Och någon annan gör en helt annan bedömning av de exempel du just gav och går i taket. Tror du att Våra värsta år skulle kunna sändas nu. Eller Benny Hill? Dagens kvinnor är känsliga som ett öppet sår så det gäller att navigera försiktigt.
Våra värsta år driver starkt med både män och kvinnor. Men humorn i det är totalt utdaterad. Tror inte kidsen idag hade skrattat utan tyckt att det var skräp.
Jodå, min partner går i taket när jag lyssnar på Medusa. Och tycker det är sexistisk smörja. Så det vet jag mycket väl. Men det är humor. Eddies låtar är humor. Så min partner accepterar min ståndpunkt, även om min partner fortsätter ha sin.
Precis som Jenny9s inlägg i tråden var en ironisk spegling av kvinnohatet som florerar I tråden.
Märkligt ens att kvinnohat finns i denna tråd. När TS uttryckligen uttrycker i sin trådstart att han vill motbevisas i att män är bäst på allt.
Denna tråd borde således svämma över av hyllningar till kvinnor i ett försök att just motbevisa TS. Istället svämmar den över av kvinnohat... Inte vad TS bad om precis.