Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Ja man kan ju misstänka att planen var att gå till caféet från första början och att det inte uppstod en paniksituation då det behövdes akutammas och detta café var närmaste byggnad.
Måste man verkligen gå på café när man har ett spädbarn? Det är liksom 1 år det handlar om.
Fast man blir rätt jävla lappsjuk under den där ett års perioden... hade en polare som mer eller mindre bad mig komma hem till honom för att han klättrade på väggarna och det var som att besöka en jävla vålnad
Personligen tycker att om nån langar fram tutten i garten på en bebis och draperar en amningsduk över är det väl ingen fara? Och barn gråter, det är det ungar gör och morsan skulle ju lösa det så det är väl ok?
Men som flera påpekar det är ett café dom kan ha vilka regler dom vill nästan. Inga shorts såg jag ett ställe som hade, och en krog nära mig har en regel att man inte för ha "lajvsnack i baren" (vilket visserligen känns jävligt rimligt)
Sen hade jag skippat det där cafét till fördel för andra men det står ju mig fritt också.