Citat:
Ursprungligen postat av
Lazydell
En lång livevideo med Måns och Ciara. Den enda de gjort tillsammans. De sitter i en soffa hemma i Uk och svarar på frågor.
Den gjordes i samband med att hon "lurade" honom i masked singer.
Jag minns videon. De var live tillsammans efter att avsnittet av Masked Singer visades där det avslöjades att Ciara var vikingen. Och det slog mig då att han fortfarande verkade väldigt sur över det faktum att hon ljugit för honom i 9 veckor och hur hon lyckades med det. Jag minns att han sa att det tog ett tag innan han förstod hur hon hade lyckats genom att prata igenom detaljerna. Jag tänkte då för mig själv att visst är det roligt på TV, men när man tänker på att ens egen partner har ljugit för en så oblygt och uppenbarligen ganska lätt, så är det ändå krasst och definitivt ett förtroendebrott av ett speciellt slag.
Och när jag tänker vidare på det, t.ex. när jag tänker på den nya låttexten Karmakontot eller olika låtar av honom om hur mycket han har stöttat henne under hela den tiden... I videon om tiden bakom kulisserna på MSS säger hon skämtsamt, ja, vi sa att vi aldrig skulle ljuga för varandra, och berättar sedan om allt hon har gjort för det. Det måste ha gjort ont. Jag surfade lite på Instagram i dag. Det finns en annan video på Masked Singer-kontot där de två tar en promenad och pratar om det. Och hennes ord är särskilt slående för mig idag. Hon säger inte bara att det var lätt att ljuga för sin man, hon säger: "...that I can betray my husband". Ouch, that hurts.
https://www.instagram.com/reel/Csb8qgPLW4k/
Avsnittet visades i TV den 19 maj 2023, men det måste ha spelats in i slutet av februari. Och Vårskriksturnén startade den 3 mars 2023. Jag undrar om det kan ha påverkat honom ytterligare?
Team Ciara kommer förmodligen att skrika igen att detta bara är skeva teorier, men alla med lite empati kan kanske också se att det kanke kan ha lämnat ett ärr efter sig i förhållandet...