2025-05-23, 20:01
Medlem
Hon står för dammsugare från ICA till efterrätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Skrev hon inte sommaren 2026? Undra om det blir knytkalas-bröllop?
Citera
2025-05-24, 07:34
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Skrev hon inte sommaren 2026? Undra om det blir knytkalas-bröllop?

När då? I januari skrev hon i en kommentar att tanken är att gifta sig 2025. Jag skrev om det här i tråden för det lät konstigt att gifta sig i år men att vara på stadiet ”tanken är”. Samtidig kan det vara en dimridå för att få hålla allt privat, allting kanske var bokat och klart sedan länge.

Mer än så kring datum har jag inte sett. Jag gissade på sommaren för vinter känns inte Sandra-kompatibelt. Men kan ju vara bröllop utomlands eller nåt också förstås
Citera
2025-05-24, 16:21
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Du minns när Didrik och hennes morsa sparkade boll, samtidigt som Sandra passade på att ägna 100 procent uppmärksamhet på sidan av åt sin telefon? Klart som fan att käringen avskyr att hänga med sitt barn. Det blir så tydligt. En normal mamma i småbarnsåren flyr inte genom att gå ut och festa var och varannan kväll. En normal morsa vill ta vara på barnens uppväxt och utveckling, medans de är små.

Haha säg att du inte har barn utan att säga att du inte har barn.
Citera
2025-05-24, 16:27
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
När då? I januari skrev hon i en kommentar att tanken är att gifta sig 2025. Jag skrev om det här i tråden för det lät konstigt att gifta sig i år men att vara på stadiet ”tanken är”. Samtidig kan det vara en dimridå för att få hålla allt privat, allting kanske var bokat och klart sedan länge.

Mer än så kring datum har jag inte sett. Jag gissade på sommaren för vinter känns inte Sandra-kompatibelt. Men kan ju vara bröllop utomlands eller nåt också förstås

Det känns väldigt Sandra-kompatibelt att hålla bröllopet hemligt. Med tanke på hur oengagerad bloggen varit senaste tiden tror jag att bröllopet kommer ske när som helst.
Citera
2025-05-24, 17:03
Medlem
Alltså verkligen! Rubriken kommer vara typ ”gift”
Och så bara en kavalkad av bilder.

Det ska bli kul att se! Synd bara att det inte är sommarvärme i Stockholm än.

Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Det känns väldigt Sandra-kompatibelt att hålla bröllopet hemligt. Med tanke på hur oengagerad bloggen varit senaste tiden tror jag att bröllopet kommer ske när som helst.
Citera
2025-05-24, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Tror ni de tar kuvertavgift? Skulle inte förvåna.
Citera
2025-05-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Tror ni de tar kuvertavgift? Skulle inte förvåna.

Jag gissar att det blir på Rivieran och mamsi fixar allt...
Citera
2025-05-24, 21:18
Medlem
Jag tror mer på: Stadshuset där didrik är med, photoshoot och sen stor fest i någon våning hennes mamma betalar för. Fylleslag.
Citera
2025-05-24, 22:45
Medlem
Tror ni det var därför Björn åkte till Berlin? Han var där på en svensexa?
Citera
2025-05-24, 22:59
Medlem
Citat:
Tror ni det var därför Björn åkte till Berlin? Han var där på en svensexa?

Nej, han åker ju till Berlin typ varannan månad, har väl bott där osv? Kan förstås vara svensexa men kan lika gärna vara en vanlig resa bara.
Citera
2025-05-25, 12:51
Medlem
Hamsterbolls avatar
Lite politiksnack i kommentarsfältet nu. Folk är rädda att deras barn ska bli moderater eller Sverigedemokrater om barnen växer upp i rikt område eller på landsbygden. Haha. Måste vara jobbigt att behöva välja en hyresrätt i ett rött område utan invandrare men med kulturarbetare för att barnet ska bli sosse.
Citera
2025-05-25, 14:45
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Lite politiksnack i kommentarsfältet nu. Folk är rädda att deras barn ska bli moderater eller Sverigedemokrater om barnen växer upp i rikt område eller på landsbygden. Haha. Måste vara jobbigt att behöva välja en hyresrätt i ett rött område utan invandrare men med kulturarbetare för att barnet ska bli sosse.

Hundra procent pik haha:
Citat:
IDA
Nyfiken för har inte så bra koll - var växte du upp Sandra för att bli miljöpartist? Om du fortfarande är 💚
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in