2025-05-25, 12:16
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Inte de ämnena som skriver om, då är hon en expert. Men tillför inget i det enskilda fallet. Då hon inte vet vad som hände.
Du tror att en 79-åring endast har kunskaper inom området hon skriver om?
Citera
2025-05-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Högerkristna hör inte hemma inom politiken.

Måwe är inte kristen, hon tror inte på gud.
Citera
2025-05-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det får ju utredningen besluta. Man ska inte heller riva folk.

Vänsterhäxan har så klart rivit sig själv strax innan hon polisanmälde det inträffade. Det är liksom så de här skräpmänniskorna fungerar. Det var säkert Vänsterpartiets kontorschef som tipsade henne om det.
Citera
2025-05-25, 12:23
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Det var semiten Yusra som attackerades av rumänskan
Det var kanske skrämmande för henne att bli fotograferad på arbetsplatsen av någon från terroristgruppen Hamas.
Citera
2025-05-25, 12:24
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Måwe blev attackerad i en korridor när hon var på väg mot plenisalen. Hon blev attackerad på sin arbetsplats.

Om jag som framstående politiker plötsligt skulle bli verbalt attackerad av en judehatare som dessutom filmar mig för att lägga upp klippet på sociala medier i syfta att visa "alla" (läs palestinaaktivister) vilken hemsk och vidrig människa jag är, så skulle jag också ha tagit fram min mobil och börjat filma eller fota aggressorn, eftersom personen tydligt utgör ett hot och att jag inte vet hur situationen kommer att utvecklas, eller för att i efterhand kunna identifiera aggressorn.

Precis. Och vem är mest labil och benägen till att tappa fattningen och ta till våld?
En politiker som är van att debattera meningsmotståndare i heta debatter om Israel/Gaza?
Citera
2025-05-25, 12:28
Medlem
Busgriss avatar
Jag sörjer inte precis att ännu en V-politiker visar sig vara bindgalen antisemit och militant aktivist. Det är bara att ta en kölapp i det partiet. Nooshi kallsvettas nog lite, men ytterst står hon på deras sida.
Citera
2025-05-25, 12:33
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r00tmos
Måwe är inte kristen, hon tror inte på gud.
Förmodligen korrekt.
Hon tror på pengarna hon får ut varje månad från parlamentet som hon kan lägga på aktier i vapenföretag vars kunder hon mer än gärna propagerar för vad det gäller rätten att utföra folkmord.
Citera
2025-05-25, 12:34
Den som tjänar mest på detta är Yusra, som via sina blödande rivmärken blivit av med lite av sitt dåliga arab-blod. Hon borde inte polisanmäla, utan skicka en bukett fina blommor som tack.
Citera
2025-05-25, 12:37
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebanana
Förmodar att detta är V-arbetarens sida, stämmer med sambonamnet, https://hafla2025.com/
Tror inte att hon alltid äter barn då hon inte vill ha några närvarande på den speciella dagen...

Sambo och sambo, dom är redan gifta så är inget riktigt bröllop..
Citera
2025-05-25, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trident999
Den som tjänar mest på detta är Yusra, som via sina blödande rivmärken blivit av med lite av sitt dåliga arab-blod. Hon borde inte polisanmäla, utan skicka en bukett fina blommor som tack.
Hon har blivit en "klivare" inom Palestinarörelsen
Citera
2025-05-25, 12:38
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Precis. Och vem är mest labil och benägen till att tappa fattningen och ta till våld?
En politiker som är van att debattera meningsmotståndare i heta debatter om Israel/Gaza?
Mycket tyder på att debatteknik är underutvecklad hos islamisterna. Kan beror på brist på erfarenhet.

Vänsterpartiet skulle nog må bra av att anordna kurser inom både debatteknik, uppförandekod och om grundpelarna inom demokratiska styrelsesätt.

Och i damagecontroll. Den suger både här på fb och i media. Måste vara sämsta i världshistorien någonsin. Makalöst dålig.
Citera
2025-05-25, 12:41
Medlem
dansquelcass avatar
Allt tyder på att rumänskan har begått misshandel av normalgraden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in