Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Ok, är ju snällt av dig att "snälltolka"..
men jag tror mer historien om hans flickvän är en bisak.
Och den där misogynismen som både TS och många fler i tråden uttrycker....du har inte lagt märke till att ju mer man motbevisar den desto mer verkar den flöda.
Liksom ingen idé. Dessa snubbar kommer aldrig ur sin bubbla.
Jag tror att trådstartaren gärna hade hört hyllningar om kvinnor
som han själv kan hålla med om, så att han kan leverera dem till sin flickvän på ett trovärdigt sätt och sedan få sticka dolmen i henne. Trådstartaren är misogyn, men vill få ligga. Helt enkelt. Så simpelt tror jag det är. Så simpel tror jag att
han är.
Jodå, det har jag märkt. Kvinnohatare hatar ju kvinnor. Och vill inte att någon visar något positivt om kvinnor. Iaf inte om de inte har någon kvinna i sitt liv de skulle kunna få ligga med och behöver tips i hur de ska lura kvinnan att de inte är kvinnohatare.
Men flera av de som skrivit sitt kvinnohat i tråden har förmodligen inga kvinnor de ens är i närheten av att få sticka in den i...
Obs! Jag beskriver här kvinnohatare och
inte Män i allmänhet.
Män i allmänhet har en realistisk syn på kvinnor. Kan se både positiva och negativa saker hos kvinnor generellt och hos kvinnor man känner specifikt. Män i allmänhet
vet att kvinnor är som folk är mest: har både bra och dåliga sidor osv. Och att kvinnor har
betydligt fler bra och underbara egenskaper, än bara en kropp att sticka in den i.
Män i allmänhet kan på ett odramatiskt sätt hylla kvinnor i denna tråd. Finns flera exempel på det också, i tråden.