2025-05-24, 03:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Väldigt bra skrivet och kan bara hålla med.

Jag undrar dock om det är någon legitimerad titel den människan har?
Som jag tolkar det är hon väll bara "samtalsterapeut"? Dvs en oskyddad titel som vilket jon som helst påstå sig vara utan någon formellt utbildning eller legitimation?
Ja hon är duktig, hon har omvandlat en process för alkoholister som förnekar sitt beroende, till att fungera på gäddor och anhöriga, vet dock inte om hon fått den verifierad.
Citera
2025-05-24, 08:36
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dQw4w9WgXcQ
Hur pass allvarlig är Saras cancer? överlever? hur mkt kvar?

År 2013 diagnostiserades hon med tjocktarmscancer och genomgick en omfattande behandling som inkluderade operation och cellgiftsbehandling. Efter behandlingen har hon delat med sig av sina erfarenheter av att leva med efterverkningarna, såsom trötthet och ångest.

Under 2024 meddelade Sara att en ny tumör hade upptäckts i hennes tjocktarm. Hon genomgick en titthålsoperation, och lyckligtvis visade det sig att cancern inte hade spridit sig till andra organ. Trots detta har hon varit sjukskriven på deltid för att genomgå behandling.

Det finns inga offentliga uppgifter om hennes nuvarande prognos eller hur lång tid hon har kvar att leva.
Citera
2025-05-24, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
År 2013 diagnostiserades hon med tjocktarmscancer och genomgick en omfattande behandling som inkluderade operation och cellgiftsbehandling. Efter behandlingen har hon delat med sig av sina erfarenheter av att leva med efterverkningarna, såsom trötthet och ångest.

Under 2024 meddelade Sara att en ny tumör hade upptäckts i hennes tjocktarm. Hon genomgick en titthålsoperation, och lyckligtvis visade det sig att cancern inte hade spridit sig till andra organ. Trots detta har hon varit sjukskriven på deltid för att genomgå behandling.

Det finns inga offentliga uppgifter om hennes nuvarande prognos eller hur lång tid hon har kvar att leva.

Det är en annan person du har googlat fram.
Citera
2025-05-24, 11:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Men kära söta, hur dumt får det bli? Patrik har ingen flickvän som är 22 år, var har ni fått det ifrån?
Men söta lilla duktiga dumbom, du visste inte alltså!? Jo Putte gillar riktigt unga flickor. Ganska olämpligt, minst sagt.
Citera
2025-05-24, 13:36
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men söta lilla duktiga dumbom, du visste inte alltså!? Jo Putte gillar riktigt unga flickor. Ganska olämpligt, minst sagt.

Haha, du är ett troll! Patrik har ingen filckvän på 22 år.
Citera
2025-05-24, 15:43
Avslutad
Dumpen facebook där skriver terapeut Stella sluta trakassera anhöriga. Men Dumpens koncept är ju upplagt för att det ska bli trakasserier på anhöriga!! Vad hade Dumpen förväntat sig när man kör med uthängningar.

Jag är varken för eller emot Dumpen, men tycker det känns naivt att bli förvånad över att anhöriga blir just trakasserade..
Citera
2025-05-24, 17:09
Medlem
Citat:
Men Expressen var helt fel ute då?
https://www.expressen.se/gt/sport/ida-22-pekas-ut-som-patrik-sjobergs-karlek/

Poängen som verkar segla över ditt huvud är att många tycker det är osmakligt att han springer efter tjejer som skulle kunna vara hans dotter. Klassiskt snuskgubbe. Men då fattar jag hur ni dumpenfiskare tänker.
Citera
2025-05-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Dumpen facebook där skriver terapeut Stella sluta trakassera anhöriga. Men Dumpens koncept är ju upplagt för att det ska bli trakasserier på anhöriga!! Vad hade Dumpen förväntat sig när man kör med uthängningar.

Jag är varken för eller emot Dumpen, men tycker det känns naivt att bli förvånad över att anhöriga blir just trakasserade..

Dumpen är moment 22 i fysisk form.
Allt dom säger eller gör motsäger sig i nästa mening eftersom dom varken bryr sig om barn eller att bedriva vård. Dumpen är ett företag som lever på pengar och jagar VINST.

Kan ju dra några exempel på deras dubbelmoral:

"Vi filmer för vår och din säkerhet"
Skitsnack, handlar endast om att exponera pedofilerna, vilken jävla säkerhet? Skulle någon gädda få frispel och bli fysisk eller om det blir för känslosamt för moralens självutnämnda hjältar så sker konfrontationerna på en allmän plats bland mängder av vittnen som kan intyga vad som hänt. Om inte annars, filma och blurra ansikten för att avblurra för polis vid eventuell SÄKERHETRISK?

"Du måste söka vård om du mår dåligt/jag bryr mig inte alls om hur dåligt du mår eller vad som händer dig"
Klassiker där Sara ska hänvisa till psykakuten när den konfronterade pedofilen inser att hela livet rasar samman varpå Patrik smidig som en ko på is häver ur sig vad han verkligen tycker och tänker om gäddorna.
Förvisso är det äkta känslor från Patrik och det är enastående men äran faller platt när den drunknar under all deras reklam med impulskontrollen och hur det uppenbart handlar om att sälja "VÅRD". Vad är dom uppe i nu? 17 självmord?

Censuren av personer som varit utsatta efter granskningen om impulskollen trots prat om att föra fram offers talan
När det uppdagades att det fifflades med pengar och att man var i maskopi med ett riktigt skojarföretag som inte hade rätt att bedriva vare sig vård eller var lämplig att hantera suicidala människor så började många ifrågasätta dumpens verkliga motiv, i synnerhet på deras facebooksida.
Detta resulterade i en massbann av folk som nämnde ekonomi eller pengar, damage controll såklart.
Men det dubbelmoraliska är att många som blivit avstängda från deras media själv var offer (Jag är själv en av dessa personer) som faktiskt undrade helhjärtat om Sara och Patrik drev detta korståg för barnen eller om det fanns andra motiv.
Det rimmar dåligt med hur ofta dumpen baserar ut att de vill ge offren en röst i samhället, men bara om den rösten spelar efter deras pipa.

Jag är vuxen nog att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt som så många andra i den här tråden lyckligtvis också har.
Jag är kritisk till dumpen och jag hatar pedofiler.
Till dumpen vill jag bara säga, gör det helhjärtat eller inte alls, PHS har mer respekt för dom drivs inte av pengar eller vinst.
Tillsvidare så är dumpen bara ren buskis i mina och många andras ögon, intressant att följa men inget man någonsin skulle ta seriöst.
Citera
2025-05-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Dumpen är moment 22 i fysisk form.
Allt dom säger eller gör motsäger sig i nästa mening eftersom dom varken bryr sig om barn eller att bedriva vård. Dumpen är ett företag som lever på pengar och jagar VINST.

Kan ju dra några exempel på deras dubbelmoral:

"Vi filmer för vår och din säkerhet"
Skitsnack, handlar endast om att exponera pedofilerna, vilken jävla säkerhet? Skulle någon gädda få frispel och bli fysisk eller om det blir för känslosamt för moralens självutnämnda hjältar så sker konfrontationerna på en allmän plats bland mängder av vittnen som kan intyga vad som hänt. Om inte annars, filma och blurra ansikten för att avblurra för polis vid eventuell SÄKERHETRISK?

"Du måste söka vård om du mår dåligt/jag bryr mig inte alls om hur dåligt du mår eller vad som händer dig"
Klassiker där Sara ska hänvisa till psykakuten när den konfronterade pedofilen inser att hela livet rasar samman varpå Patrik smidig som en ko på is häver ur sig vad han verkligen tycker och tänker om gäddorna.
Förvisso är det äkta känslor från Patrik och det är enastående men äran faller platt när den drunknar under all deras reklam med impulskontrollen och hur det uppenbart handlar om att sälja "VÅRD". Vad är dom uppe i nu? 17 självmord?

Censuren av personer som varit utsatta efter granskningen om impulskollen trots prat om att föra fram offers talan
När det uppdagades att det fifflades med pengar och att man var i maskopi med ett riktigt skojarföretag som inte hade rätt att bedriva vare sig vård eller var lämplig att hantera suicidala människor så började många ifrågasätta dumpens verkliga motiv, i synnerhet på deras facebooksida.
Detta resulterade i en massbann av folk som nämnde ekonomi eller pengar, damage controll såklart.
Men det dubbelmoraliska är att många som blivit avstängda från deras media själv var offer (Jag är själv en av dessa personer) som faktiskt undrade helhjärtat om Sara och Patrik drev detta korståg för barnen eller om det fanns andra motiv.
Det rimmar dåligt med hur ofta dumpen baserar ut att de vill ge offren en röst i samhället, men bara om den rösten spelar efter deras pipa.

Jag är vuxen nog att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt som så många andra i den här tråden lyckligtvis också har.
Jag är kritisk till dumpen och jag hatar pedofiler.
Till dumpen vill jag bara säga, gör det helhjärtat eller inte alls, PHS har mer respekt för dom drivs inte av pengar eller vinst.
Tillsvidare så är dumpen bara ren buskis i mina och många andras ögon, intressant att följa men inget man någonsin skulle ta seriöst.
Amen.

Hela deras verksamhet bygger på en sak - folks hat av pedofiler i motsats till att pragmatiskt skydda barn. Hade de varit rumsrena hade varit inbjuda till skolor och kunde utbilda barn i att känna igen signaler vid grooming och ev plocka upp barn som redan är illa ute. Vilket barn som är utsatt av sin mamma eller pappan skulle kontakta Dumpen när barnet vet vad som händer med gäddorna? Inget så klart.

Höjdhopparen och Sara don’t give a flying fuck för, dom vill ha underhållningsvärde.
Citera
2025-05-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Terapeut är ingen skyddad titel och nån legitimation annat än diplom finns inte och är anledningen till att hon gör som hon gör.

Du kanske tänker på psykolog som är en skyddad titel och kräver legitimation. Det är en sådan Dumpen gärna skulle skylta med, men som av förklarliga skäl inte går att få tag på. Ingen jävla psykolog värd namnet skulle ta i dumpens sätt med tång.

Hon Stella tycker det där är lite spännande och hon säger så mycket dumheter i konfrontationerna som avslöjar henne.

"Stella terapeut" blandar och ger faktiskt, buffeln Putte pinkade revir gentemot Stella i Humlegården när han oförskämt avbröt henne vid konfrontationen "Avsugning för ett ciggpaket Stockholm/Eskilstuna".
Terapeuten höll även låda om att 26% av flickorna blivit utsatta för sexuella ofredanden men inte ett ord om att majoriteten av förövarna är jämnåriga pojkar

Psykolog och lite såna flotta titlar är något som går hem i Saras ögon och hon vill så jävla gärna få in det i sin sfär men har noterat att det endast sker i förbifarten så man får aldrig något belägg för det (?).

Jag trodde faktiskt inte att Sara behövde såna utan hon bemästrar manteln på egen hand och det skulle antagligen bli tjafs då ersättning utgår men det kanske finns nån snäll psykolog någonstans som inte har något bättre för sig. Sara tar cred, stålar mm och du får absolut inget för det men du får gärna vara med ändå typ.

Sara är högsta hönset och jävlas man med henne så kan ens deklaration dyka upp bland pedofilerna vilket skrämmer bort alla näbbgäddor - snacka om effektivt.
Citera
2025-05-25, 07:09
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:

Ledsen att göra dig besviken, men jo han dras till yngre.
Hans senaste flickvän var 22 år, och på youtube finns ett 1-2 år gammalt klipp där han festar loss med två tonåringar hemma i hans bostad, där han fäller kommentaren "whos your daddy".
Citera
2025-05-25, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Ledsen att göra dig besviken, men jo han dras till yngre.
Hans senaste flickvän var 22 år, och på youtube finns ett 1-2 år gammalt klipp där han festar loss med två tonåringar hemma i hans bostad, där han fäller kommentaren "whos your daddy".
Nu far du med osanning igen.
Det där festklippet är inte 1-2 år gammalt, det är betydligt äldre än så. Och att dom är tonåringar är något du bara gissar, det vet du inte. Dom kan lika gärna vara 20-25 år.
Senast redigerad av LabanssonsKorvAB 2025-05-25 kl. 08:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in