2025-05-24, 21:06
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja de klart. Hon e med Pappsen nu..
Lilleman kanske han hette?
Och en iPad framför nyllet såklart så hon är underhållen med minimal effort.
Lilleman var det ja.
Citera
2025-05-24, 21:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Mer pizza och socker till det stackars barnet.
https://ibb.co/4hYjrKW

Det är svårt att förstå varför man ska ge sitt barn så mycket sött när hon har haft så dålig munhälsa 😔
Citera
2025-05-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Det är svårt att förstå varför man ska ge sitt barn så mycket sött när hon har haft så dålig munhälsa 😔
Jadu. För att man är en usel människa och ännu mer kass förälder som skiter i sitt barn. Pizza, socker och iPad. Det finns en till vuxen där som är lika usel.
Citera
2025-05-24, 21:54
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Jadu. För att man är en usel människa och ännu mer kass förälder som skiter i sitt barn. Pizza, socker och iPad. Det finns en till vuxen där som är lika usel.
Tyvärr är det verkligheten för det här barnet.
Citera
2025-05-24, 22:47
Medlem
Citat:
Han kommer säkerligen få äta upp det.

Det kommer han få göra och han har bett om det. Han slutar ju inte att tjata om Anjo och Rask. Det bara maler på precis som innan.
Stackars hans advokat.
Citera
2025-05-24, 22:49
Medlem
Citat:

Allt för att synas. Inte smart val att utnyttja flickan. Har förresten Julia givit sin tillåtelse till Chrippa att lägga upp flickan på internet tro?
Citera
2025-05-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du jämför päron med päron.

Jocke är den du beskriver. Fattig, har försökte snuva Skatteverket på 5 miljoner, leker lyxlirare med leasingbilar, använder fejkkläder och har inga tillgångar (som Skatteverket känner till).

Du är en tragisk människa som dyker upp så fort Chrippa lägger upp något på Instagram. Man kan banne mig ställa klockan efter dig. Chrippa lägger ut lite och vips är du här och skriver massa skit.

Tycker du att det är smart av Chrippa att fortfarande tjata om Anjo och Rask?

Sen det där med utvik är så otroligt korkat. Det är så idiotiskt att låta sin kvinna göra det. Och är det en lögn är det dubbelt så korkat.

Som man bäddar får man ligga.

Vad var det du skrev innan. Tick tack och någon fånig nedräkning på det.
Citera
2025-05-24, 23:06
Medlem
Citat:
Är det inte du som tror att Linnea vill vara Jonna?

Jag minns när tomtefar ut sin ”älskade” andrahandsval tomtemor Jonna? Vad fick hon för det? Dom vill nog veta så dom kan härma Jocke och Jonna till punkt och pricka, prissättning och allt.

True followrs är mer barnvänligt än Roblox.

Du kan kalla kvinnor som säljer sig för horor, men Linnea är inte en av dom.

Jo det tror jag hon vill. Intressant att du lagt det på minnet väldigt ..

Ja och därför så är det ännu mer intressant att hon väljer att visa upp sig , men som sagt. Ingen bryr sig. Jonna var en annan sak och det är 100 år sedan när Kim K och liknande släppte sexvideos. Inget man kan bli känd på numera.

Sen har jag inte kallat henne hora. Du lägger ord i munnen på mig din gök 😂
Citera
2025-05-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ja, det är smutsigt. Och vem vill se något som helst av detta? Freakshow.

https://ibb.co/t0WBZx7

Alla skrattar åt tågolyckan om man vet vem det är.

Alltså wow, de ser verkligen ”unikt snygga” ut, något man veeeerkligen vill se 😂
Citera
2025-05-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Det är lugnt Kräftans fanclub kommer alltid på med något försvar😊

Ja det tog inte lång tid innan Jocke och Jonna drogs in! 😂
Citera
2025-05-24, 23:21
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alltså wow, de ser verkligen ”unikt snygga” ut, något man veeeerkligen vill se 😂
Ser riktigt skabbiga ut, på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ja det tog inte lång tid innan Jocke och Jonna drogs in! 😂
I varenda inlägg. Oförståeligt att det fortsätter.
Citera
2025-05-24, 23:34
Medlem
Citat:
Du jämför päron med päron.

Jocke är den du beskriver. Fattig, har försökte snuva Skatteverket på 5 miljoner, leker lyxlirare med leasingbilar, använder fejkkläder och har inga tillgångar (som Skatteverket känner till).

ok. är det din bild så vill jag inte förstöra den för dig. men från min synvinkel om vi ska mäta framgång i pengar så ligger han ju långt efter sin bror i det ämnet. jocke har ju byggt något av värde. det finns pengar i hans bolag. chrippa har en lång lista på skulder från olika långivare han skitit i att betala. så att lyckas är ju inte direkt att bränna pengar man inte har. så ser vanligt folk på saken. han är inget annat än en misslyckad person som levt på pengar han inte haft.

allt han kallar andra är precis vad han är själv. en fattig lodare som ska lägga blå kloss i blå låda. och röd boll i röd låda. han är ju den ultimata losern. en äkta lolcow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in