2025-05-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Han sitter inne sen mars 2024, 16 månader fick han för BP-brott.
Hela han skriker beta-energi som aldrig fått kvinnlig uppmärksamhet, om han inte betalat för den.

Om han åkte in i mars 2024 så borde han vara ute nu, 2/3 av straffet blir dryga 10 månader minus häktning osv..
Citera
2025-05-24, 21:47
Medlem
Supergädda 616 har även visat intresse för sex med djur. Gäddan har också hånat kunder till företaget. Kunder som betalar för upplevelser skrattar han åt i chatten med "mammafittan".
Och lite rasism på det.

Frågan är om livet kan rasa mer för en prisad person?
Citera
2025-05-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Självklart borde hon utredas eftersom något är helt fel. Hon kanske behöver professionell hjälp av något slag.
Jag förstår inte vad du menar med straff?

Om hon är inblandad och kanske höll barn i fångenskap eller på annat sätt deltog måste vi ha klarhet i. Det gäller väl alla som är inblandade i brottslighet.

Förstår inte vad du blir så upprörd över och gnällgråter som en liten snorunge..

Det är inte släktskapen som är problemen dumfan, utan det är närheten och risken för att dom antingen aktivt varit delaktiga eller passivt ägnat sej åt att dölja och skydda gärningsmannen.
Man är bra korkad om man inte fattar en så enkel sak.

Nej det borde hon inte alls, idiot.
Sluta ge er på anhöriga baserat på urlöjliga grunder.
Senast redigerad av Titanon 2025-05-24 kl. 22:04.
Citera
2025-05-24, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Frågan är om livet kan rasa mer för en prisad person?

Det kan komma fram att han har sex med bilar också
Citera
2025-05-24, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Fast i detta fall erkänner han ju i filmen och skyller på sin ADHD. Om man nu inte tror att Dumpen är så lömska att de klippt in någon annan mans röst när han sitter på bänken och erkänner för Sara men inte har telefonen riktad mot sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han går fram till en helt främmande person och och frågar om denne skriver med någon, varför i hela helsikte skulle han annars göra det med tanke på att han var där för att träffa någon?
Är övertygad om att skägget är skyldig faktist, om inte du kan lägga fram något som pekade på motsatsen.
Ok, ni har inte 2,0 på högskoleprovet märker jag. Om man skriver "finns överlag ingenting man inte skulle göra för att rentvå sig om man var oskyldig" så antar man hur oskyldiga regerar på anklagelser, punkt slut.

Jag behöver inte lägga fram några bevis på att 616 är oskyldig. Det är välkänt att Dumpen anser att ändamålen helgar medlen, och det räcker i sig för att uppnå rimligt tvivel i en stor del av fallen. Om Dumpen skulle klippa i ljudet så skulle det inte förvåna någon.
Citera
2025-05-24, 23:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonuspappa
Ok, ni har inte 2,0 på högskoleprovet märker jag. Om man skriver "finns överlag ingenting man inte skulle göra för att rentvå sig om man var oskyldig" så antar man hur oskyldiga regerar på anklagelser, punkt slut.

Jag behöver inte lägga fram några bevis på att 616 är oskyldig. Det är välkänt att Dumpen anser att ändamålen helgar medlen, och det räcker i sig för att uppnå rimligt tvivel i en stor del av fallen. Om Dumpen skulle klippa i ljudet så skulle det inte förvåna någon.

Jag är hemskt ledsen att jag inte lever upp till din höga intelligens standard. Jag vet inte med dig men om ja skulle blivit anklagad för något så genom vidrigt som #616 så skulle jag kämpat med näbbar och klor för att motbevisa detta och definitivt inte haft något problem med att ringa dit polisen, det vågar jag påstå att alla normala människor skulle gjort. Att ha sådana problem med att tänka i dessa banor är något ja skulle kunna tänka mig en Gädda har.
Citera
2025-05-25, 02:06
Medlem
Jag måste ha legat under en sten å sovit senaste halvåret men vad är anledningen att man inte skriver gäddornas namn med rebusar längre utan måste begära pm osv?
Nya forumregler?

Spydiga kommentarer undanbedes, vill bara veta vad som har ändrats..
Citera
2025-05-25, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Jag ser det som omöjligt att ens egen fru inte skulle upptäcka detta beteende. Hur skulle han kunna dölja det år effter år? Han måste ha en delpersonlighet i så fall som är psykopatisk sjuklig och borde tvångsvårdas för det..

Nix, tror bestämt att hon både såg och visste om det men valde att blunda istället för att slå alarm och anmäla
Det är då inte första gången som en kvinna vet men håller tyst. Hans vurmande för att knulla någon full och redlös kan nog tillskriva frun. Alkohol och sömntabletter sen är han i hamn.
Citera
2025-05-25, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan111
Läste och reagerade på detta:

Det har uppdagats att min man under ett antal tillfällen har haft en chatkonversation med en vuxen person, och att man i denna konversation har pratat om saker som är allt annat än lämpliga och diskuterat grova fantasier.

Tycker hon redan här vill förmildra hans inverkan i de hela, ”det har varit två vuxna som pratat om fantasier”. Och att det var olämpligt- nej inte bara olämpligt, det är också läskigt och creepy. Något säger mig att hon vetat om hans historik och beteende men att nu blev detta väldigt stort. De kommer inte göra slut, möjligen att han inte får synas på adress m.m.
Det där kommer nog slå tillbaka på henne.
Citera
2025-05-25, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjyckemange
Ni drar båda löjliga slutsatser om en människa ni inte känner baserat på ingen fakta över huvud taget, enbart för att ni känner för det. Ni har noll insikt i denna människas liv.
Men du verkar ha det. Delge oss.
Citera
2025-05-25, 08:13
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vfpower
Jag måste ha legat under en sten å sovit senaste halvåret men vad är anledningen att man inte skriver gäddornas namn med rebusar längre utan måste begära pm osv?
Nya forumregler?

Spydiga kommentarer undanbedes, vill bara veta vad som har ändrats..
Läs inlägg nummer två i tråden, samt denna tråd med början här:

(FB) Varför är rebusar tillåtna för att hänga ut folk?

Diskussioner, synpunkter och frågor tas i den länkade tråden. Inte i denna tråd.

/Mod
Citera
2025-05-25, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
Hittade det till slut:
https://www.facebook.com/share/p/1ARtKzo4Vg/

Den är dock skriven för 7 veckor sen och hennes skämtsamma svar då att hennes man hade en egen cell var inte syftande på dumpens avslöjande.

Haha hon postade det den 1e april då du kan nog va lugn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in