Citat:
Ursprungligen postat av
DinoRex
Absolut, man får klart vara besviken och förbannad för att man förlorat men man vet ju vilken strategi man valt och då får man försvara den på ett skarpt sätt. Och stå kvar. Det här med att springa iväg måste de träna sig i att inte göra.
Janne Andersson såg jag på över Atlanten och han gnällde och gnällde. Och fick utbrott i sällskapsspel. Och gnällde och så var han lite glad och då var alla glada för att han var lite glad. High maintenance och det är intressant att han har bra ledaregenskaper tycker jag, för det måste han ju haft.
Tycker gemensamt för både Sam och Janne är väl att dom kan den ädla konsten att snacka för sin sak. Lite politiskt slipade på något sätt.
Men jag tycker man ska välja sina fighter, efter sådana här platta insatser vill folket inte höra massa ursäkter eller dåliga bortförklaringar. Ibland är det bättre att lägga sig platt och erkänna sig besegrad.
Men jag tackar ändå för underhållningen i studion, på ett sätt roligare och mer mänskligt än att dom ska fara med massa plattityder vi redan hört åtskilliga gånger.
Är ju ansikten vi ofta ser i dessa sammanhang som helt tappar masken.
För mig vann Granqvist på så sätt att han vågade peta i björnen.