2025-05-24, 20:58
Medlem
Vad är det de får, de tre spelarna i vart lag? Lådan är ju stängd så man ser inte vad de är.
2025-05-24, 20:59
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vad är det de får, de tre spelarna i vart lag? Lådan är ju stängd så man ser inte vad de är.

Brukar vara klockor.
2025-05-24, 21:02
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Eller en åttondeplats.

Nä så äre visst lag som Danmark och Lettland kanske firar ett brons men för mig känns ett brons eller 8plats same same
2025-05-24, 21:04
Medlem
[quote=Gromgutten|91992128]
Før den hockeyintresserade är det kalas. Finns inga blåbär.

Håller med dig. USA-Norge= 6-5 efter OT

men alla lag har någon skit match och sverige fick den mot USA
Senast redigerad av ruter 2025-05-24 kl. 21:07.
2025-05-24, 21:05
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Danskarna sparar sig för att köra över sverige imorgon.

Tror faktiskt Sverige får sitt Guld(Brons)
2025-05-24, 21:07
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Brukar vara klockodom r.

Hahaha, klockor...

En kebabpizza skulle väl va ok..

Helt OTROLIGT vad pengar dom tjänar pengar vid en sån kass insats...

Osså får dom klockor oxå, när dom får gratis flyg/hotel.
2025-05-24, 21:09
Medlem
Carrocks avatar
Frida känner att hon måste påminna Fiala om missfallet efter de går till final?
2025-05-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Frida känner att hon måste påminna Fiala om missfallet efter de går till final?
Ja, vilket jävla stolpskott!
2025-05-24, 21:12
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Tror inte bara att det är sams fel. Unga och bortskämda mångmiljonärer brukar inte vara så roliga att ha å göra med. Ingen respekt för pengar har dom heller. Kan gissa att folk betalat runt 1500 spänn för dagens biljetter? En summa som gör det helt omöjligt för många barnfamiljer att ens fundera över att köpa men samtidigt en så obetydlig summa för hockeyproffsen att man inte ens bemödar sig att försöka bjuda upp till match för den betalande publiken.
De tycker garanterat att 1500 kr är billigt. I NHL så går en avgörande semifinalbiljett på 5000 kr.
2025-05-24, 21:16
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Vilka såll till målvakter Sverige har. Detta är alltså det bästa Hallam lyckats vaska fram
Han kunde ha tagit in Ullmark som ville hit, men tyckte uppenbarligen att han hade bättre målvakter på plats redan.
2025-05-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja verkar vara fel i huvudet på svensken vet inte när denna loser mentalitet blev okej... allt annat än ett guld är ett fiasko.

Vi är bättre än ert finska lag.
2025-05-24, 21:19
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Absolut, man får klart vara besviken och förbannad för att man förlorat men man vet ju vilken strategi man valt och då får man försvara den på ett skarpt sätt. Och stå kvar. Det här med att springa iväg måste de träna sig i att inte göra.

Janne Andersson såg jag på över Atlanten och han gnällde och gnällde. Och fick utbrott i sällskapsspel. Och gnällde och så var han lite glad och då var alla glada för att han var lite glad. High maintenance och det är intressant att han har bra ledaregenskaper tycker jag, för det måste han ju haft.

Tycker gemensamt för både Sam och Janne är väl att dom kan den ädla konsten att snacka för sin sak. Lite politiskt slipade på något sätt.

Men jag tycker man ska välja sina fighter, efter sådana här platta insatser vill folket inte höra massa ursäkter eller dåliga bortförklaringar. Ibland är det bättre att lägga sig platt och erkänna sig besegrad.

Men jag tackar ändå för underhållningen i studion, på ett sätt roligare och mer mänskligt än att dom ska fara med massa plattityder vi redan hört åtskilliga gånger.

Är ju ansikten vi ofta ser i dessa sammanhang som helt tappar masken.

För mig vann Granqvist på så sätt att han vågade peta i björnen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in