2025-05-24, 19:27
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Så du litar inte på honom?

Han skyller ju själv på alkohol.

Och att detta blivit ett problem är nog alla överens om.
Jo, jag litar på honom. Jag har dessutom i likhet med de flesta, social omdömesförmåga och situationsmedvetenhet att förstå vad han menar inom den givna kontexten.
Citera
2025-05-24, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är inte så svårt som du och Leijnehard tycks tycka att upptäcka om ngn är intresserad eller inte.

Men är man autistisk då kan det finnas svårigheter att upptäcka signalerna.

Det är verkligen inte solklart alla gånger att en kvinna vill/vill inte ha en puss eller kyss. Du verkar inte leva i verkligheten.
Man behöver inte ens vara autistisk för att ha problem med hur otydliga kvinnor kan vara.

Stor humor att många kvinnor idag klagar på att män inte tar för sig och är för mesiga.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2025-05-24 kl. 20:02.
Citera
2025-05-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jo, jag litar på honom. Jag har dessutom i likhet med de flesta, social omdömesförmåga och situationsmedvetenhet att förstå vad han menar inom den givna kontexten.

Brukar du kalla dig själv för fylleskalle?

Varför tala illa om sig själv?

Jag tror inte målsägande förstod kontexten eftersom det blev polisanmält.

Kontexten var nog inte inom lagens ramar.
Citera
2025-05-24, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Funderar på hur snubben egentligen känner sig. Han måste ju ha trott att ”det är öppet mål”, för att snart inse att han är totalt ute och cyklar. När man gör bort sig brukar det enklaste vara att acceptera fuckupen, borsta av sig och gå vidare men i dylika fall måste ju tanken att hans kompass är trasig plötsligt ha kört över honom som ett godståg som dök upp från ingenstans. I vilka fler sammanhang lever han i en privat tankebubbla där omgivningen inte alls är på samma spår som han tror?

Är ju mycket i Sverige idag som går i otakt med vad man själv tycker och tänker, sjuk utveckling enligt mig.
Citera
2025-05-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varför ska du sluta att diskutera med mig?

Varför skickar en gift kvinna ett rött hjärta till en annan man om hon upplever att han gått över gränsen?

För att hon ville ha lite spänning på jobbet och äktenskapet är inte bra så behöver andra människor för kontakt och samtal. Men hon är ju bevisligen falsk.
Citera
2025-05-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jag tror du är en lite autistisk incel som är avis, medan vi andra lejonhanar i tråden kan sätta oss in i hans situation och minnas både lyckade och misslyckade raggningsförsök och ha förståelse för att ibland kan man missuppfatta en situation och göra bort sig. Speciellt på fyllan.

Avis på lejonhannar vars raggningsförsök slutar i tingsrätten?
Citera
2025-05-24, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu är inte trådens topic mig. Svara på frågan nu.

Varför skickar en gift kvinna ett ❤️ till en annan man efter en festkväll där den andre mannen har pussat henne?

Exakt det hela går ju inte ihop överhuvudtaget.
Hon är ful av skit.
Citera
2025-05-24, 19:44
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Brukar du kalla dig själv för fylleskalle?

Varför tala illa om sig själv?

Jag tror inte målsägande förstod kontexten eftersom det blev polisanmält.

Kontexten var nog inte inom lagens ramar.
Det är svårt att diskutera med någon som inte förstår språkets sociala dimensioner.
Vi håller där.
Citera
2025-05-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av design
Är du verkligen så snar i dina tankar? Okej. För att hon är vän med vederbörande? Räcker inte det som förklaring? Ifall det inte räcker: du är antagligen jättegammal, typ över 60, och då går det tyvärr inte att förklara så att du förstår.

Man kan skicka hjärtan till vänner absolut men man gör det ju inte om man anser att man blivit sexuelllt ofredad och sedan bjuder in till lunch dagen efter.
Det är en dåre som gör något sådant, en psykiskt sjuk människa som eventuellt är bipolär.

Skaplig halmgubbe från din sida om ålder också, pinsamt.
Citera
2025-05-24, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Fast låt oss kalla en spade för en spade. Det råder ingen tvekan om att man är en hysterika om man chockas djupt av en flyktig puss i farten och får ptsd. Det är en extremt överdeterminerad krisreaktion, dvs reaktionen står inte överhuvud i proportion till händelsen.

Jag instämmer till fullo.
Citera
2025-05-24, 19:49
Medlem
Intressant detalj att han berättar att han kysser sina systrar och en del manliga kompisar i FUP.

Det är skrattretande hur han går all in med bortförklarningar.

Undrar hur mycket livet i sekten färgat hans beteenden?

https://www.expressen.se/noje/svt-pr...igiosa-sekten/
Citera
2025-05-24, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du tycks inte vilja förstå att hon inte har någon plikt att lyssna på gärningsmannens förklaringar. Lika lite som hon skulle behöva sätta sig ner med någon som attackerade henne på gatan/i allmänna färdmedel/butiken etc.

Han kan ta hand om sina problem och tillkortakommanden på egen hand.

Han har som någon redan beskrev det väldigt väl - ”mulat henne” med otrohet inför alla medarbetare.

En del kommer att tro att ingen rök utan eld. En del kommer att tro på hennes ord. En del vet inte vad de ska tro.

Att han sen har ångest och ångrar sig är ngt han måste ta itu med själv.

Hon kan säkert ha ångest när hon tänker på hur det viskas i korridorerna.

Men ditt lilla psykfall han är inte en gärningsman bara för att han missförstår en situation. Obehagligt att vi har människor som du i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in