2025-05-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tack, ja då är det nog kört för honom. Han kommer nog få 5-6 år gissar jag

Tyvärr verkar detta har hänt för ett par år sedan (2023). Då var han under 18 år, så det ser nog ut som att det inte blir mycket till straff för idioten. OM det nu inte finns mer i närtid som han åtalas för.
Citera
2025-05-21, 18:10
Citat:
Om han frias så är de helt sjukt. Då får man nästan anlita någon å ha ihjäl fanskapet.

Frias lär han inte bli, med tanke på att han suttit häktad med fulla restriktioner sedan 11 mars. Arresten satt han i under 3 dagar sen blev det häktning. Och det finns så så så så mkt bevisning emot honom även bevisning som analyserats via NFC….
Citera
2025-05-21, 18:12
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Tyvärr verkar detta har hänt för ett par år sedan (2023). Då var han under 18 år, så det ser nog ut som att det inte blir mycket till straff för idioten. OM det nu inte finns mer i närtid som han åtalas för.

Han har hållit på sedan han va typ 14-15…. Han var 15 då han våldtog min dotter, då det skedde va hon 11…
Han utförde våldtäkt samt tvång till oralt med mer som senast 7 mars alltså dagen INNAN han blev gripen
Citera
2025-05-21, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan87
Snapchat, via vänner, vänners vänner….
Snapchat är ett virus som tiktok, föräldrar måste ha mer koll på umgänget, hade gärna haft ihjäl denne fitta om jag fick
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Man får nog fängelse vid 16-17 år speciellt om de är såhär mycket han gjort och mot barn hoppas jag
Citat:
Frias lär han inte bli, med tanke på att han suttit häktad med fulla restriktioner sedan 11 mars. Arresten satt han i under 3 dagar sen blev det häktning. Och det finns så så så så mkt bevisning emot honom även bevisning som analyserats via NFC….
Exakt, hoppas han får 10 år men de kommer ej hända

Citat:
Han har hållit på sedan han va typ 14-15…. Han var 15 då han våldtog min dotter, då det skedde va hon 11…
Han utförde våldtäkt samt tvång till oralt med mer som senast 7 mars alltså dagen INNAN han blev gripen
Sjuka jävel, finns bild på han?
Citera
2025-05-21, 18:22
Medlem
Citat:
Hoppas verkligen att han får det straff han förtjänar
Citera
2025-05-21, 18:22
Medlem
Citat:
Har själv suttit i arrest i häkte för våldtäkt mot barn, visste hela tiden att de var en falsk anmälan satt från 23 januari till 1 feb, de är ju obligatorisk häktning när de är minst 1 år o 6 månaders på straffet, vet exakt hur de är, ren tortyr men de förtjänar denna gris! Kommer du närvara vid rättegången?
Citera
2025-05-21, 19:06
Medlem
aztlans avatar
Inte skulle jag bry mig om en vidrig pedofil fick några skott i huvudet - hoppas någon löser det så inga fler barn drabbas
Citera
2025-05-21, 19:53
Det finns säkerligen bild/bilder om man googlar honom. Jag själv kommer tyvärr få facea honom den 2 juni kl 13, när jag ska vittna för min dotters fördel såklart.
Dessa tjejer som anmält alla 4 har varit mellan 11-14 år gamla. Vet att det står i tidningen att det är mellan 11-13, men då jag vet vilka dom är så kan jag säga 11-14…. Kan då även säga att då han våldtog min dotter va hon som sagt 11, men det va samma år hon skulle fylla 12. Vilket är 2022…

Jag hoppas han får straff på de minsta som står och de är 3 år. För då hamnar han med likasinnade och jag hoppas han kommer bli knullad av dom andra intagna på ett sätt som han själv önskar att han dog. Han förtjänar inte att dö på ett snabbt enkelt sätt. Han ska plågas plågas in i det sista.
Ja asså om man får önska som sagt
Senast redigerad av Smurfan87 2025-05-21 kl. 19:56.
Citera
2025-05-21, 19:55
Citat:
Har själv suttit i arrest i häkte för våldtäkt mot barn, visste hela tiden att de var en falsk anmälan satt från 23 januari till 1 feb, de är ju obligatorisk häktning när de är minst 1 år o 6 månaders på straffet, vet exakt hur de är, ren tortyr men de förtjänar denna gris! Kommer du närvara vid rättegången?

Som i mitt sista svar, ja jag kommer närvara. Men kommer bara få närvara under den 2 juni när jag ska vittna och under sista dagen när slutpläderingen ska framställas. Innan dess kan jag bara vistas utanför.

Förlåt om jag frågar, men du blev friad?
Citera
2025-05-21, 20:08
Medlem
Citat:
Som i mitt sista svar, ja jag kommer närvara. Men kommer bara få närvara under den 2 juni när jag ska vittna och under sista dagen när slutpläderingen ska framställas. Innan dess kan jag bara vistas utanför.

Förlåt om jag frågar, men du blev friad?
Okej, jag hade velat hoppa över disken å misshandlat honom. Jag blev friad de stämmer, dock fick jag inget papper utan de var min advokat som meddelande mig via sms att de var nerlagt. Arrest o häkte är helvetets plats på jorden så han har nog lidit en hel del
Jag tror och hoppas som sagt att de blir 5-6 års fängelse för denna grabb
Citera
2025-05-24, 14:18
Citat:
Okej, jag hade velat hoppa över disken å misshandlat honom. Jag blev friad de stämmer, dock fick jag inget papper utan de var min advokat som meddelande mig via sms att de var nerlagt. Arrest o häkte är helvetets plats på jorden så han har nog lidit en hel del
Jag tror och hoppas som sagt att de blir 5-6 års fängelse för denna grabb

Tro mig, om de är något jag vill så är det det, men kan inte. Och jag vill att han iaf ska få känna på någorlunda samma smärta och rädsla som han orsakat inte bara min dotter utan ALLA dom tjejer han orsakat allt han gjort mot dom… Kommer vara ärlig när jag blir hörd kommer inte utlämna något utav de jag vet kring honom. Jag hoppas hoppas han får det han förtjänar.

Nej jag vet att häktet och arresten inte är direkt lyx hotell… Men vet att han har psykiska problem så om han ej får sina mediciner som han ska så flippar han… Vet även att detta med sexuellt utnyttjande med mer finns bakåt i hans familj på den manliga sidan…. Så ja jag ska göra mitt bästa med att inte hoppa över bänkar och försöka ta hans liv den dagen jag är där…
Citera
2025-05-24, 15:04
Medlem
Faltas avatar
Under 18 vid brottstillfällen så blir det tyvärr ett väldigt lågt straff. 4st Under 15år, den här killen måste ha en störning! Det kan bli SIS under en period. Kan man utföra såna här övergrepp så ska man vara under bevakning under en längre period. Hoppas tjejerna får den vård och stöd som behövs. Det är vedervärdiga brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in