Citat:
Ursprungligen postat av
beteendevetare77
Namn på horungen ?
Idag onsdag 21 maj startar rättegången mot Axel William Pada (070125-5598) med mål nr B 2114-25. Rättegångens sägs ska hållas under 9 dagar utspritt från idag fram tills den 10 juni i Uppsala tingsrätt, bakom stängda dörrar!
Dom är 4 st målsägande men tro mig det finns flera. Som jag hoppas kan finna mod och ork till att kunna träda fram och berätta sin historia av vad han gjort…. Det är sammanlagt 19 åtalspunkter emot honom. Och tyvärr ja så nekar han alla brott. Men att utredarna och poliserna har hittat hans egna gamla mobiltelefoner som han använt under dessa ÅR där det finns FULL bevisning som styrker dessa 4 tjejers egna bevis. Trotts det så nekar han….
En av dessa tjejer är min dotter… Hon i sin tur har gett mig godkännande till att skriva detta inlägget, för att folk ska få veta.
Det han har utsatt dessa tjejer för är något som jag tror inte ens någon vettig person skulle kunna tänka tanken om. Hans brutala sätt, tvång, hot med mer har jag inga riktiga ord att sätta, för att förklara hur VIDRIGT det han gjort är.
Han blev gripen under den 8 Mars