2025-05-23, 18:40
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Vad vet du om ifall jag har erfarenheter av missbruksmiljö? Om så verkligen är fallet i Måns fall ifrågasätter jag starkt att Ciara nu ser positivt på att barnen ska få träffa sin pappa då mycket som han vill.
När han är ren. Har hon sagt
Citera
2025-05-23, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
När han är ren. Har hon sagt
Under säkra omständigheter sa hon, inte när han slutat knarka.
Citera
2025-05-23, 18:50
Medlem
Magictrixs avatar
Två vuxna människor med barn vill skilja sig. Förlåt, den ena vill skilja sig, den andra helst inte. Så därför tar man in det juridiska. Den ena parten vill helst inte skilja sig och har dessutom missbruksproblem, vilket han erkänt. Fine.
Juridiken bestämmer att han får ta itu med sina missbruk så får han träffa barnen när han känner sig bättre och hans numera exfru anser att han är trovärdig. Slut på meddelandet.
Citera
2025-05-23, 18:52
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Så länge han knarkar är det ju knappast säkert
Citera
2025-05-23, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur är det intressant?

Du är inte frisk som tycker det är ok med kokain där barnen bor.
Lägg bara ner att säga att någon är sjuk, att lägga ord i folks mun samt komma med dåliga lögner och upprepningar.
Jag skäms åt dig.

Och hur I helvete kan det INTE vara intressant om exempelvis SCARLET har gått till cheferna på svt och skvallrat om sin motståndare i en tävling?
Citera
2025-05-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Två vuxna människor med barn vill skilja sig. Förlåt, den ena vill skilja sig, den andra helst inte. Så därför tar man in det juridiska. Den ena parten vill helst inte skilja sig och har dessutom missbruksproblem, vilket han erkänt. Fine.
Juridiken bestämmer att han får ta itu med sina missbruk så får han träffa barnen när han känner sig bättre och hans numera exfru anser att han är trovärdig. Slut på meddelandet.
Fint att du meddelar oss som inte hängt med men synd att du missuppfattat.
Citera
2025-05-23, 19:04
Medlem
Citat:
Så länge han knarkar är det ju knappast säkert
Vad vet någon av oss här hur mycket han knarkat? Inget alls vill jag påstå. Vi har endast en kvinnas påstående som är mitt uppe i en vårdnadstvist. Mina livserfarenheter säger mig att det ska tas med en nypa salt.
Citera
2025-05-23, 19:05
Medlem
Citat:
Vems känslor är viktigast, barnens eller den äldre broderns? Jag känner mig helt säker på att i det här fallet är det pappan som väger tyngst. Du tänker på äldre sonens känslor för att man talat illa om honom i rättegången. Det man sa var att de bråkade mycket. Borde inte leda till åratal i terapi.

Äldre brodern? Han är 9 år och är därmed också ett barn
Citera
2025-05-23, 19:07
Medlem
Citat:
Vad vet någon av oss här hur mycket han knarkat? Inget alls vill jag påstå. Vi har endast en kvinnas påstående som är mitt uppe i en vårdnadstvist. Mina livserfarenheter säger mig att det ska tas med en nypa salt.

Hans egna uppgifter om
Att han brukat liksom i två år tror du inte på?
Citera
2025-05-23, 19:15
Medlem
Citat:

När sa hon det?
Citera
2025-05-23, 19:17
Medlem
Citat:
En del av de som tycker att barnen ska bo i England kanske har vuxit upp i missbruksmiljö och vet vad det gör med en som barn. Andra kanske har en proffesion inom missbruksvård odyl eller tom jobbar i rättsväsendet och ser hur jävla illa det kan bli i hem med missbrukare. Att kalla människor bittra kvinnor är inte alltid korrekt
Missbruksmiljö? Ciara fotograferas ofta med ett glas vin, även när hon var gravid.
Vad är det som säger att hon inte dricker ofta?
För att Måns inte förtalat henne?
Citera
2025-05-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Och där blev det fel, juridiken bestämde var barnen ska ha sin hemvist, de bestämde inte att Måns måste ta itu med sitt missbruk innan han får träffa sina barn( som han nu slutat med ) och juridiken sa absolut inte att det är upp till exfrun att avgöra när han är trovärdig. Det var ingen vårdnadstvist som Ciara bestämmer över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in