Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ok du är körd i huvudet. Ännu ett försök:
Hur är det manshat att påtala att frågan är hypotetisk och att kvinnors svar grundar sig i erfarenhet av män kontra björnar?
När jag var liten så besegrade min pappa mig i schack och varje gång det skedde så blev jag rasande. Tillslut sa min pappa: ''Vill du att jag förlorar med flit''?
Det är lite den nivån vi har här i tråden. Ni feminister verkar inte bry er om sanningen utan det viktiga verkar vara att spela allan ballan bakom skärmen. Logik är oviktigt, statistik är oviktigt, det viktiga är att till varje pris kväsa sanningen och köra med så mycket härskartekniker som möjligt. Vad är det för något du stör dig på så jävla mycket? Det är klart som fan sanningen är det viktiga.
Väldigt märkligt beteende.
Det du sysslar med är en form av gaslighting där du försöker medvetet få oss att tvivla på vår egen verklighetsuppfattning, minnen, och omdöme. Tyvärr funkar den strategin inte så bra eftersom det du skriver dokumenteras på forumet.
Vad du sysslar med är ganska enkelt att observera:
Du häver ur dig inflammatoriska kommentarer som du vet är toxiska och får män att se dåliga ut. Det är därför du säger att män är farligare än björnar. När någon påpekar detta och förklarar för dig att det uttalandet är oförsvarbart så börjar du istället byta fokus och hävda att personen inte förstår poängen och inte förstår det emotionella perspektivet.
Personen svarar att den förstår det emotionella perspektivet men att du gjorde ett felaktigt uttalande.
Då förnekar du istället det hela och så får personen höra att den tolkar saker bokstavligligen och har autism.
Sedan brukar parterna tröttna och diskussionen läggs ner. Sedan fortsätter du och andra feminister en annan dag göra samma uttalande.
Det är ju bara provokation du sysslar med. Du är inte ute efter något annat.
Jag uppmanar andra män att rapportera dina omogenheter.