2025-05-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theMowg
Efter ett par dagars tystnad verkar (V) nu kommit fram till en story av händelseförloppet som dom ska driva. V-kvinnan filmade inte, hon ville bara ha ett idolfoto på Alice.
Från svd.se (kan ligga bakom betalvägg)

https://www.svd.se/a/W0MA02/nooshi-d...m_medium=share

HAHAHAHA

Vilka jääääävla idioter hahahhaa
Citera
2025-05-23, 18:38
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Det spelar ingen roll vad Vs krishanterings grupp kokar ihop nu.

Kamerorna talar sitt tydliga språk ...

Så är det. Nooshi skulle hållt käften!

Gillar ju henne lite, trots att hon är V och jag SD - men vilket klantarsle!

Nu är det för sent.

Alice får bo kvar i underlandet, vänsterkvinnan får åka hem. Case closed.
Citera
2025-05-23, 18:40
Medlem
Hon har rätt att tycka så och rätten att inte bli hotad så knip igen.

Eller menar du att bara för Alice tycker vissa ting så får man skada henne?? trakassera henne??

Jag tycker Gaza ska jämnas totalt men ingen palle eller AFA vågar inte jävlas med mig för K3 jägare är en annan nivå än Alice att fightas mot. Pallar/vänstern slåss bara mot de svaga som de fega kräk de är

Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Hennes konstiga avståndstagande från SD i samband med att hon blev KD-politiker var en varningsklocka får man konstatera så här i efterhand.

Vill minnas att det gick ungefär så här: "Jo, jag och SD tycker i och för sig samma om många saker, men jag tycker det på ett fint sätt och de tycker det ju på ett fult sätt..."

Det var på en mycket lägre nivå än tidigare. För i G-P vill jag minnas att hon oftast var både vettig och sympatisk.

Och kort efter det utspelet gick hon all in på att bli ledare för Israels fanclub i Sverige och profilera sig genom att vara helt gränslös när det gäller hur mycket våld mot palestinier hon kan ge sitt stöd till.
Citera
2025-05-23, 18:44
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theMowg
Efter ett par dagars tystnad verkar (V) nu kommit fram till en story av händelseförloppet som dom ska driva. V-kvinnan filmade inte, hon ville bara ha ett idolfoto på Alice.
Från svd.se (kan ligga bakom betalvägg)

https://www.svd.se/a/W0MA02/nooshi-d...m_medium=share
Saknas det ljud på övervakningsfilmerna?
Citera
2025-05-23, 18:46
Medlem
Det finns ljud om jag inte minns fel.
Men V är inte så smarta med krishantering.... därför så måna att se videon som EU säkerhetsavdelning/ polis vägrar lämna ut till V så de kan ljuga

Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Saknas det ljud på övervakningsfilmerna?
Citera
2025-05-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du verkar rätt säker på vad som hänt. Det är inte jag. Nånting är skevt här. Båda kvinnorna är tydligen upprörda. Måwe så till den milda grad att hon lämnar arbetet vind för våg och skiter i en viktig omröstning och åker hem till Sverige. Varför kan man bara spekulera i. Blev hon så svårt traumatiserad av att ha blivit filmad. Vet hon att hon gjort bort sig? Vi får se

Hon behöver inte vara på plats trots en viktig omröstning, hon röstar ändå.
Alla EU parlamentariker har personliga ersättare när dom inte själv närvarar.
Det finns alltid en annan KD som tar över arbetet och röstningarna.
Citera
2025-05-23, 18:52
Medlem
ziracorns avatar
Går Nooshi på krogen nu, eller blir det en pudel i Aktuellt 21.00!?

Typ:

"En medarbetare till oss i EU-parlamentet har agerat ansvarslöst, och vi beklagar detta. Personen är entledigad."

Senast redigerad av ziracorn 2025-05-23 kl. 18:56.
Citera
2025-05-23, 18:55
Medlem
Dumdrygs avatar
Så jäkla korkat att kanslichefen backar upp den här historien. Fattar de inte att de ska hålla käften och ligga lågt. Palestiniern ska ju dessutom sluta jobba där.

Marie Antman säger också att vänsterpartisten inte filmade Alice Teodorescu Måwe, utan tog en bild, och att det inte hade något att göra med konflikten i Mellanöstern.

- Det fanns inget särskilt syfte. Parlamentarikerna är ganska kända personer som man kan tycka är roliga att ha på bild.

Varför i hela fridens skulle Alice slå en person som tog ett idolfoto på henne????? Lägg ner.

Edit: HA HA HA
Senast redigerad av Dumdryg 2025-05-23 kl. 18:58.
Citera
2025-05-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Det finns inget som tyder på att någon annan än Måwe började 'slåss'.

Utom EU parlamentet och deras säkerhetsavdelnings uttalanden om CCTV filmen.
Vs tjänsteman både initierade och eskalerade händelsen.
Översättning: både började med trakasserier och senare fortsatte med fysiska angrepp.
Citera
2025-05-23, 19:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Du menar en rumänsk psykopat som ser ut som en porslinsdocka, som förnekar ett folkmord trots att det är direktsänt. Hon har väl för fan naglar att klösas med.
Enligt din smått perversa beskrivning av henne så verkar du ju dessutom känslomässigt involverad. Stalkar du henne?
Hitler var propert klädd, tyckte du att han kändes som en hyvens kille också.
Fan det dummaste inlägg jag nånsin läst på Flashback.

Detta är så jävla roligt, skriver du mycket kontaktannonser också:

”Parlamentariker, kristdemokrat som alltid klär sig propert och elegant och drömde om att bli balletballerina som ung. (och dessutom är van att bli fotad och filmad i alla möjliga sammanhang)”

Edit: Det är palestiniern som är psykopat. Ett typiskt tecken är att de inte kan stanna på samma arbetsplats en längre tid, utan flackar runt eftersom de inte klarar av arbetsuppgifterna och blir uttråkade. Nu sitter hon även och blåljuger om att hon bara skulle ta en "idolbild" på Alice. Lägg ner.
Senast redigerad av Dumdryg 2025-05-23 kl. 19:04.
Citera
2025-05-23, 19:02
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Otäckt att bli attackerad av denna arab Yusra Imsheie? Modigt av Alice att göra motstånd!

https://www.vinnova.se/contentassets...43db/yusra.jpg

Är det där en man eller kvinna? Ser ut som en man som identifierar sig som en kvinna.
Citera
2025-05-23, 19:03
Medlem
Hovslättsmannens avatar
"Kul att ha på bild"? Nu börjar jag undra om Nooshi ens är nykter.

Och sluta kalla Alice för ATM. Det betyder "Ass to mouth", och sånt håller inte Alice på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in