Citat:
Ursprungligen postat av
Graavarg
Precis så.
Anmälan gällde fysiskt våld. Vi visste redan att någon V-tjänsteman/kvinna hade filmat Måwe och kallat henne för "hemsk person". Det är möjligen ett integritetsbrott, om det inte skedde under allmänna former.
Men hela grejen har ända sedan första början hängt på vem som tog till fysiskt våld. Och det klarnar säkert, så småningom.
SVT:
”…… Efter samtal med de inblandade och granskningar av bilder från övervakningskameror, har man kommit fram till att V-tjänstemannen ”initierade och eskalerade” situationen och att hen filmat och fotat Teodorescu Måwe utan samtycke.”
Så ja om nu v-tjänstemannen började med filma, och Måwe fick spel och försökte ta bort kameran skulle OAVSETT MÅWE BARA GÅTT DÄRIFRÅN!!! Jag har blivit filmad och provocerad många gånger men jag vill fan inte göra bort mig så då går man bara därifrån , även om man vill ge fanskapet stryk . Men nej, så fort någon filmar ska man bara ta sig därifrån!! Smartast. Måwe med sin position förväntar man sig bättre av . Inte bete sig lika trashigt som vänster provokatören. Alla politiker blir provocerade, President Bush fick för fan en sko kastad på sig, inte fan går han fram och gör det värre då han vet att han har en hög position