Citat:
Ursprungligen postat av
katperlom
Du har… koll på C s följarsiffror? För tio år sedan? Det här börjar bli så jävla obehagligt? Med tanke på hur allvarligt samhället tar på stalkers så hoppas jag att både C och M tar notis om att det finns någon där ute med sådan här koll.
Undrar verkligen: Vad har varit din drivkraft genom alla dessa år medan du uppenbarligen byggt upp ett hat mot C? Jag BEGRIPER verkligen inte
Nej, stackars Ciara. Det verkar dras läskiga kvinnor till henne, hon behöver typ en anställd som håller stalkers borta.
Jag såg på YouTube att en dömd stalker kommenterar långa haranger till henne.
Det är en person som stalkat sin chef på socialtjänsten och hängt ut klienter/brutit mot sekretessen. Hon skrev en bok om det sen och verkar psykiskt sjuk och jätteläskig, har en egen skvallertråd om sig här.
Sen läser man på Flashback att hon har minst en till som har stenkoll på hennes följarsiffror 2016, vet när hon haft vernissage och var, vet vad hennes mamma postade julen typ 2023, påstår sig ha varit närvarande på alla Ciaras repetitioner till teater (?).
Alltså jag blir orolig på riktigt.
Jag tror Måns fans i hög omfattning är psykiskt funktionshindrade, jag visste faktiskt om en dömd stalker (en tredje!) som hade honom som idol typ 2007.
Ännu en lärdom, gift er inte med en känd man som har fans, ännu värre mest psykotiska fans…