2025-05-23, 06:12
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Det intressanta är väl att KAJ endast fick 2 poäng mindre än MZ av juryn i Mellofinalen. Alltså MZ som då var tippad att vinna hela ESC - och var starkt motarbetad pga detta av escfans i hela Europa (pga "swedenfatigue"). När han förlorade sa han "att vi får se vad juryn tycker i Maj" och blev därmed uthängd som en dålig förlorare av hela svenska folket.
I ESC, i maj, fick KAJ mycket riktigt MINDRE ÄN HÄLFTEN så mycket juryröster som vinnaren. De kom också bara fyra i sin egen semifinal. Och vinnaren var inte alls av den kalibern att det motiverade den stora skillnaden mot på hemmaplan.
Karin Gunnarsson har definitivt gjort misstaget att ha med escfans, istället för professionella från musikindustrin, i den jury som fällde avgörandet i Sverige.
Att han blev utpekad som dålig förlorare berodde inte i första hand på vad han sa utan hur han betedde sig efter förlusten
Citera
2025-05-23, 06:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Beklagar verkligen! Och har full förståelse över din drivkraft och ditt engagemang. Fint att du delar din klokskap och insikt i tråden.

Cs yttranden är att hon vill skydda barnen och att M ska ta emot hjälp. Och är det tryggt för barnen att vara med M, så är det viktigt för henne att barnen får vara med honom, då han är deras pappa. Hon tar verkligen sitt ansvar som mamma.

M, å andra sidan klankade tom. ner på C under rättegången. För att inte tala om nannyn och farföräldrarna. Får hoppas han kommer till insikt, slutar med droger och blir den pappa som barnen behöver. Och att han där också inser att C har varit klarsynt och satt ner foten för både barnens och hans eget bästa. Inget medberoende där inte.

Och jag håller verkligen med dig. Även vi som tror att vi ska leva länge, behöver ha ödmjukhet och vårda relationen till den person vi har barn ihop med. Barnen är ju viktigast. Och för barn är det viktigt att föräldrarna samarbetar fint. Inte krigar mot varandra.

Det gör hon. Jag måste dock säga att Måns är en olämplig förälder såsom han beter sig och betett sig och jag hade varit extremt orolig över att ha barn med honom, än mer lämna dem ensamma med honom och hans föräldrar.
Hans föräldrar accepterar till och med grovt narkotikamissbruk och våld från honom.
Kan se framför mig hur de hade vänt sin ilska mot barnen istället för Måns om nån av dem påtalat att pappa varit påtänd eller slagit sönder en möbel/skrikit osv.
Den dynamiken finns i riktigt destruktiva familjer och är skadlig för barn.
Man får tänka på att fint samarbete gäller mellan två vuxna som båda vill barnens bästa, inte är personlighetsstörd osv.
Som tex mellan Ciara och hennes ex-man.
De har ett jättefint samarbete som jag inte ser framför mig att Måns kommer ha med någon.
Citera
2025-05-23, 06:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Du har… koll på C s följarsiffror? För tio år sedan? Det här börjar bli så jävla obehagligt? Med tanke på hur allvarligt samhället tar på stalkers så hoppas jag att både C och M tar notis om att det finns någon där ute med sådan här koll.

Undrar verkligen: Vad har varit din drivkraft genom alla dessa år medan du uppenbarligen byggt upp ett hat mot C? Jag BEGRIPER verkligen inte

Nej, stackars Ciara. Det verkar dras läskiga kvinnor till henne, hon behöver typ en anställd som håller stalkers borta.

Jag såg på YouTube att en dömd stalker kommenterar långa haranger till henne.
Det är en person som stalkat sin chef på socialtjänsten och hängt ut klienter/brutit mot sekretessen. Hon skrev en bok om det sen och verkar psykiskt sjuk och jätteläskig, har en egen skvallertråd om sig här.

Sen läser man på Flashback att hon har minst en till som har stenkoll på hennes följarsiffror 2016, vet när hon haft vernissage och var, vet vad hennes mamma postade julen typ 2023, påstår sig ha varit närvarande på alla Ciaras repetitioner till teater (?).
Alltså jag blir orolig på riktigt.
Jag tror Måns fans i hög omfattning är psykiskt funktionshindrade, jag visste faktiskt om en dömd stalker (en tredje!) som hade honom som idol typ 2007.

Ännu en lärdom, gift er inte med en känd man som har fans, ännu värre mest psykotiska fans…
Citera
2025-05-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Nej, stackars Ciara. Det verkar dras läskiga kvinnor till henne, hon behöver typ en anställd som håller stalkers borta.

Jag såg på YouTube att en dömd stalker kommenterar långa haranger till henne.
Det är en person som stalkat sin chef på socialtjänsten och hängt ut klienter/brutit mot sekretessen. Hon skrev en bok om det sen och verkar psykiskt sjuk och jätteläskig, har en egen skvallertråd om sig här.

Sen läser man på Flashback att hon har minst en till som har stenkoll på hennes följarsiffror 2016, vet när hon haft vernissage och var, vet vad hennes mamma postade julen typ 2023, påstår sig ha varit närvarande på alla Ciaras repetitioner till teater (?).
Alltså jag blir orolig på riktigt.
Jag tror Måns fans i hög omfattning är psykiskt funktionshindrade, jag visste faktiskt om en dömd stalker (en tredje!) som hade honom som idol typ 2007.

Ännu en lärdom, gift er inte med en känd man som har fans, ännu värre mest psykotiska fans…

Nej det är inte alls synd om henne, inte alls. En sak som är bra och jag hoppas hon nu måste ta hand om sina barn, alla tre utan hjälp så de lär känna sin mamma och de henne. Nu måste hon fostra och ta tag i mammarollen, skippa vin och målandet i flera timmar, poddar men misstänker hon sitter vid flashback, bryr sig om kändisskapet och ser att lögner avslöjas. Då blir det jobbigt.
Citera
2025-05-23, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarsol67
Absolut. Ciara har gjort ett inlägg på Instagram där hon ser ut som hälsan själv o verkar njuta av illvaron samtidigt som hon ser till så inte folk ska glömma bort det hon säger ska ha hänt. Alla kommentarer som säger motsatsen raderas
Såg just inlägget och tyckte hon såg anorektisk ut. Extremt filtrat och lite hånleende. Hon har säkerligen haft en tuff tid men osmakligt inlägg tycker jag.
Citera
2025-05-23, 08:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Nej det är inte alls synd om henne, inte alls. En sak som är bra och jag hoppas hon nu måste ta hand om sina barn, alla tre utan hjälp så de lär känna sin mamma och de henne. Nu måste hon fostra och ta tag i mammarollen, skippa vin och målandet i flera timmar, poddar men misstänker hon sitter vid flashback, bryr sig om kändisskapet och ser att lögner avslöjas. Då blir det jobbigt.

Alltså hur svårt ska det vara, gå inte in på hennes sociala medier!
Vet du hur ofta jag kollar vad Måns lägger upp på Instagram? Aldrig.

Det är jävligt synd om henne med en sån vidrig ex-man med psykiskt sjuka fans som förföljer henne.
”Målandet”, hon är alltså konstnär.
Kvinnor får vara konstnärer och skådespelare.
Hon har fortfarande lagt sin karriär på is för barnens skull och jobbat deltid.
Måns har för fan närmast bott i ett annat land där han knullat alla han kommit över och missbrukat narkotika.
Det är Måns som gått miste om att lära känna barnen genom att lägga alldeles för mycket tid på karriären och sitt kändisskap i ett annat land.
Ciara har varit mer med sina barn än majoriteten av svenska föräldrar som jobbar heltid och har barnen på förskola 50-60 timmar i veckan.
Citera
2025-05-23, 08:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Såg just inlägget och tyckte hon såg anorektisk ut. Extremt filtrat och lite hånleende. Hon har säkerligen haft en tuff tid men osmakligt inlägg tycker jag.

Vad är osmakligt? Det är osmakligt att du lägger din tid på att gå in och flukta på en kvinna som går igenom ett helvete och letar efter nåt att kritisera.
Hon blev väldigt smal sen hon flyttade med Måns till Sverige, det är vanligt i relationer med en misshandlare att offret blir väldigt smal.

Det är stressigt och han är jämt otrogen, säger till henne att han vill knulla andra kända kvinnor på hennes födelsedag, bröllopsdag, kvällen då de firade hennes graviditet osv.
Hon har nog känt stor press att vara attraktiv.
Citera
2025-05-23, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Vad är osmakligt? Det är osmakligt att du lägger din tid på att gå in och flukta på en kvinna som går igenom ett helvete och letar efter nåt att kritisera.
Hon blev väldigt smal sen hon flyttade med Måns till Sverige, det är vanligt i relationer med en misshandlare att offret blir väldigt smal.

Det är stressigt och han är jämt otrogen, säger till henne att han vill knulla andra kända kvinnor på hennes födelsedag, bröllopsdag, kvällen då de firade hennes graviditet osv.
Hon har nog känt stor press att vara attraktiv.

Inte alls smal med Måns men nu efter en ensam vecka med barnen utan barnflickan. Hon hann bara några dagar innan hon skrev att Måns skulle få träffa barnen obehindrat. Det är nog bråkigt nu därhemma och hon måste passa dem, laga mat och underhålla dem. De saknar nog och frågar mycket efter pappan och namnet på barnflickan. Några lugna stunder med tre små pojkar är det inte. Hon skall väl skjutsa till någon träning också eller har de inga aktiviteter?
Citera
2025-05-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Att han blev utpekad som dålig förlorare berodde inte i första hand på vad han sa utan hur han betedde sig efter förlusten
Har du gjort en närmre undersökning av saken eller vill du bara säga emot?
Det var precis lika mycket pga det han sa.
Citera
2025-05-23, 09:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Inte alls smal med Måns men nu efter en ensam vecka med barnen utan barnflickan. Hon hann bara några dagar innan hon skrev att Måns skulle få träffa barnen obehindrat. Det är nog bråkigt nu därhemma och hon måste passa dem, laga mat och underhålla dem. De saknar nog och frågar mycket efter pappan och namnet på barnflickan. Några lugna stunder med tre små pojkar är det inte. Hon skall väl skjutsa till någon träning också eller har de inga aktiviteter?

Hon har ju varit väldigt smal och vältränad hela tiden om du ser på hennes Instagram, men under Let’s Dance såg hon mycket magrare ut, vilket säkert har att göra med att hon varit tvungen att bo med Måns och hans föräldrar ett halvår medans Måns knarkat och varit otrogen. Det var säkert värre i Sverige än när han bara typ hälsat på i England under lediga perioder.
Citera
2025-05-23, 09:04
Avslutad
Citat:

Nej, du har fel. Folk skiter i resultatet och vad han sade om KAJ s chanser och detta handlar om hans uppvisade aggressivitet, att han rusade ut ur arenan och att han helt enkelt saknar förmåga att reglera sina impulser.

Det vet du också.
Citera
2025-05-23, 09:13
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Jag tittade just på intervjun med anis och berra.
Och du måste också ifrågasätta vad varje människa skriver som inte gynnar din agenda Oavsett. Jag håller inte på någon i det här, men jag har heller inga skygglappar. Du verkar enkom drivas av någon form av hat mot C och osund glorifiering av M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in