2025-05-23, 06:41
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bambasamba
Det är ett helvete för vita i sydafrika, har familj som bor där. Livsfarligt att gå till affären som vit tonåring själv och kvinna, de måste alltid gå tillsammans med någon och huset är alltid larmat fast de är hemma med säkerhetsfönster och dörrar. Dumma Europeer o Svenskar vet ingeting om hur farligt det är och att inte Mainstream media berättar verkligheten. Bara se hur otryggt Europa blivit av invandring från Afrika - i synnerhet män med lågt IQ i kombination högt testosteron - ingen bra kombo, det går inte mörka längre.

Och nu skriver en vit skribent på Aftonblafet att Trump hittar på, och de mörka i sydafrika är helt oskyldiga
Citera
2025-05-23, 06:42
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Hade inte hänt om Elon musk inte smugit runt i vita huset!
Skulle inte förvåna mig jättemycket om Musk styr Sydafrika om 10 år, indirekt eller själv som president.

Musk må ha levt i USA de senaste årtiondena, men han har nog starka politiska åsikter om sitt hemland Sydafrika, och dom lär vara höger.

Hade väl varit jättebra om Musk styrde upp skithålan Sydafrika
Citera
2025-05-23, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det lustiga är hur hur folk blev lurade att Mandela var fredlig. Finns mängder av filmer där han står och sjunger att man ska mörda alla vita Boer. Finns en anledning att Mandela var terrorstämplad av CIA men det är väldigt få som vet om, men finns bara en Googling bort.
Jag beundrade Mandela för länge sen men efter det att jag såg en video när han står med en stor folkmassa och skriker mörda vita så vände det ganska fort. Att han var terror stämplad var nytt för mig men man lär sig alltid något nytt.
Citera
2025-05-23, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Sydafrika var närmast obebott innan Boerna anlände, så nej Afrika var inte de svartas land.

Här har du ett klipp där Mandela sjunger om att mörda Boer EFTER det han fått Nobelpriset för Fred..
https://www.facebook.com/100080238476475/videos/nelson-mandela-sings-about-killing-whites/284865785408663/

Ungefär som Sverige norr om Dalälven var obebott efter att samerna sånär utrotades.
Citera
2025-05-23, 07:14
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flogistoneter
Ungefär som Sverige norr om Dalälven var obebott efter att samerna sånär utrotades.

Idiot. Samerna kom efter svenskarna. Norr var ju täckt utav inlandsisen så samerna kom långt senare så sluta säg att dom är Sveriges ursprungsbefolkning för det är en jävla myt som är spräckt för längesen
Citera
2025-05-23, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Idiot. Samerna kom efter svenskarna. Norr var ju täckt utav inlandsisen så samerna kom långt senare så sluta säg att dom är Sveriges ursprungsbefolkning för det är en jävla myt som är spräckt för längesen
Jag pratar inte om istiden, jag pratar om 1500-talet och framåt. Samerna är Norrlands ursprungsbefolkning. Det var bara till södra Sverige andra folkgrupper invandrade.
Citera
2025-05-23, 07:24
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flogistoneter
Jag pratar inte om istiden, jag pratar om 1500-talet och framåt. Samerna är Norrlands ursprungsbefolkning. Det var bara till södra Sverige andra folkgrupper invandrade.

Du har så jävla fel. Så du menar på största allvar att hela norra Skandinavien var obefolkat innan samerna likt zigenarna hade gått vilse och började ta för sig? Så vitt jag vet så befolkades stora delar av norra Skandinavien av bla finnar innan samerna dök upp med sina renjävlar och började kräva en massa skit.
Citera
2025-05-23, 07:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eliizar
Jag upprepar. Ge mig källor på bordet, tack.
Är du som skall ge källor, de vita farmarna i Sydafrika påstår att detta inte är sant utan en konspirationsteori, så om du påstår att de ljuger är det DU som skall ge källor, eller är du lika efterbliven som Trump och går på precis varenda konspirationsteori?
Citera
2025-05-23, 07:45
Medlem
Det man väl bör diskutera är hur människan kan visa bilder som inte är från Sydafrika och påstå att de är från Sydafrika.

Visste han själv om att vissa bilder var från Kongo-Kinshasa?

Om inte, hur inkompetent är han och hans stab isf?

Om han visste, hur tänkte man då?
Citera
2025-05-23, 07:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Det man väl bör diskutera är hur människan kan visa bilder som inte är från Sydafrika och påstå att de är från Sydafrika.

Visste han själv om att vissa bilder var från Kongo-Kinshasa?

Om inte, hur inkompetent är han och hans stab isf?

Om han visste, hur tänkte man då?

Det är bara Maga idioter som tror på hans dravel. Han hade inte överlevt i vilda västern. Man får hoppas hans liv blir förkortat rätt snart. Skadan han gör på usa och row är enorm. En stor pajas är det.
Citera
2025-05-23, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
För dig ja. För mig som inte övertygad -idiot, är det bra att pressa den presidenten i vars land det pågår etnisk rensning. Det var viktigt under apartheid, det är viktigt nu.

Gällande ditt andra svammel, följ tråden.

Javisst, Trump är inte mest blåst i världen alls som går på lite internetpropaganda. Hela världen skrattar åt honom och det roliga är att han dragit ner MAGA internationellt samt i USA och här sitter du. Hahaha.

Det är upp till dig att bevisa att något händer, att bevisa motsatsen hade varit skumt eller hur?
Citera
2025-05-23, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Det är bara Maga idioter som tror på hans dravel. Han hade inte överlevt i vilda västern. Man får hoppas hans liv blir förkortat rätt snart. Skadan han gör på usa och row är enorm. En stor pajas är det.
Han lyckades ändå vinna valet och jag tror att det blir en republikansk president även efter nästa val. Så uppenbarligen har han hittat ett dravel som går hem i stugorna och man undrar ju då lite om vissa saker som han häver ur sig är medvetna lögner och då med syfte att få med sig folk som inte orkar kolla enkla fakta (så är vi väl lite till mans) eller om det är så att han tror det han säger alltid är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in