2025-05-22, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Vad är källorna på att det förekommer folkmord på vita i Sydafrika? Jag vet att en del galningar har attackerat några vita bönder men det är ju knappast folkmord nivå?

Om de svarta ledarna i SA sjunger sånger om att mörda vita, så kanske det finns problem?

Hade det varit omvända roller, så hade du och alla vithatare gått bat-shit crazy.
Citera
2025-05-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alopexlagopus
Tex här då:
South Africa does not release crime figures based on race but the latest figures revealed that 6,953 people were murdered in the country between October and December 2024.
Of these, 12 were killed in farm attacks. Of the 12, one was a farmer, while five were farm dwellers and four were employees, who are likely to have been black.
https://www.bbc.com/news/articles/c9wg5pg1xp5o

Hemska siffror och sorgliga människoöden förstås, men ändå en bit bort från folkmord?

Det sker betydligt fler farmarmord än så.
Citera
2025-05-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
De svarta har också förfäder som varit slavägare så med ditt resonemang är alla skyldiga för det någon annan har gjort.

Vi alla kommer väl för övrigt från Afrika från början så varför skulle det inte vara vårat?

Dom vita var i sydafrika långt före bantufolken.

Först var koi och san folken, men dessa krockade inte så mycket med europeerna, eftersom dessa höll sig till kusterna.
När bantu kom norrifrån, så åt dom upp koi och san folken.
Citera
2025-05-23, 00:01
Avslutad
Helt klart ett folkmord. Det land som får ta emot Boers ska vara glada för det. Mycket produktiva.
Citera
2025-05-23, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
De svarta har också förfäder som varit slavägare så med ditt resonemang är alla skyldiga för det någon annan har gjort.

Vi alla kommer väl för övrigt från Afrika från början så varför skulle det inte vara vårat?

Se där ja. Där har vi svaret. Dumma jävla fitthuvud. Ingen ryggmärg. Ingen kuk. Inga ballor.

"nä vi vet om att allt är korrupt men jag gillar rövsvättsmaken från WAHLLENBERGARNA så näää jag bryyyyyy mig int"

Ungefär så låter du och alla andra får.
Citera
2025-05-23, 00:40
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dingly
Se där ja. Där har vi svaret. Dumma jävla fitthuvud. Ingen ryggmärg. Ingen kuk. Inga ballor.

"nä vi vet om att allt är korrupt men jag gillar rövsvättsmaken från WAHLLENBERGARNA så näää jag bryyyyyy mig int"

Ungefär så låter du och alla andra får.

Det där var väl ett korkat svar om något.
Varför ska endast vita ha arvsynd och ta ansvar för det våra förfäder gjort om inte samma ska gälla för svarta?

Sluta hyckla jävla fitta!
Citera
2025-05-23, 00:51
Medlem
Det är väl något klassiskt av trump. Han kan inte stå stilla utan o göra nåt
Citera
2025-05-23, 01:05
Medlem
Hade inte hänt om Elon musk inte smugit runt i vita huset!
Skulle inte förvåna mig jättemycket om Musk styr Sydafrika om 10 år, indirekt eller själv som president.

Musk må ha levt i USA de senaste årtiondena, men han har nog starka politiska åsikter om sitt hemland Sydafrika, och dom lär vara höger.
Citera
2025-05-23, 01:14
Medlem
Threadkillers avatar
Vänstern: "SD:s retorik att invandrare är oönskade i Sverige leder till våld mot invandrare."

Också vänstern: "Att vita farmare blir mördade i Sydafrika beror bara på att de har pengar och har inget att göra med att vänsterpolitiker sjunger om att man ska mörda vita farmare."

Vänstermedia: "Att ett fåtal afroamerikaner blir dödade av rasistiska poliser ska vara en världsnyhet eftersom de blivit mördade bara för sin hudfärgs skull. Det spelar ingen roll att hundratals gånger fler blir mördade av svarta brottslingar."

Också vänstermedia: "Att ett fåtal vita sydafrikaner blir mördade för sin hudfärgs skull är väl inget att hänga upp sig på när så många svarta sydafrikaner blir mördade av brottslingar."
Citera
2025-05-23, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Du vet väl att det var på grund av dysfunktionella klappmongon som Trump fick bli president en andra gång?
Vad har Trump att göra med folkmordet på vita i Sydafrika? Vad har Trump att göra med att svensk vänstermedia indoktrinerat dumsvensken i årtionden?

Sök hjälp för din TDS, gubbe 🤣

Eftersom du drog upp Trump kan jag också meddela, enda anledningen du inte gillar Trump är för att svensk indoktrinerings media 24/7 pumpar upp hat och fake news om honom sen sitter dumskallar som dig som inte kan tänka själva och köper allt dom säger rakt av utan att ifrågasätta någonting. Det är indoktrineringen jag pratat om.

Men jag förstår att du inte är medveten om det, det är liksom så indoktrinering fungerar, hade du vart medveten om det hade det inte fungerat lol.

Stackare 🤪🤣
Citera
2025-05-23, 02:37
Medlem
karlsoons avatar
Det lustiga är hur hur folk blev lurade att Mandela var fredlig. Finns mängder av filmer där han står och sjunger att man ska mörda alla vita Boer. Finns en anledning att Mandela var terrorstämplad av CIA men det är väldigt få som vet om, men finns bara en Googling bort.
Citera
2025-05-23, 02:51
Medlem
Knivur-273s avatar
Sossesvinen gråter väl i högan sky, för Sydafrika är ju ett av deras favoritprojekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in