2025-05-22, 21:38
Medlem
MrsEjPKs avatar
Så.genocide på vita pågår in real time i sydafrika .Men jag trodde det var oss vita som var RASISTER ....
Sådant här får ju inte komma fram för det får ju bara vara åt ett håll !

Noterar attt msn inte rapportetar ett skit för dom vill inte att folk ska kolla klippet med trump & se filmen rakt av som visar att vita dödas & rasicm mot vita .

Tack Trump.din jävla Boss !!! 👊👊👊
Ut med sanningen ! Svarta är RASISTER !
Citera
2025-05-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Du tror på arvssynd?

Tror du det finns någon nu levande som inte har förfäder som har mördat?

Dom har ärvt det ifrån sina slavdrivande förfädrar. Som stal det. Så stulet ska förbli stulet säger du?

nej jag bryr mig inte om din/eran PK mongolida retarda retorik. Stå på en scen å spy galla med dina andra korrupt lobbyist vänsterröstande får. Få dina ryggdunk å klappsiklaps.

Medans dina kompisar driver genom lobbyverksamhet som gör att afrikanska barn inte får vatten. Som gör att Nestle kan ta ägarskap i marken och ta betalt för vattnet.

Absolut alla är fan helt jävla dumma i huvudet. Det här är dagens värld. KapiFITTILISMEN länge leva!
Citera
2025-05-22, 21:43
Medlem
eliizars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Du menar att du tror att det pågår ett folkmord på vita i Sydafrika?

Jag frågar efter källor på motsatsen, det är allt.
Citera
2025-05-22, 21:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eliizar
Jag frågar efter källor på motsatsen, det är allt.
Så du vill ha länkar till alla artiklar som inte har skrivits om alla mord som inte har skett?
Citera
2025-05-22, 21:59
Medlem
ynk21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Ut med sanningen ! Svarta är RASISTER !

Svarta är knappast mer eller mindre rasister än vita generellt.

Svarta är däremot fattigare och därigenom mer mottagliga för vänsterlogik, d v s att du som fattig är god och rika människor är onda, och att du därför har rätt att stjäla från dessa onda människor för att ge till dig själv som det är så synd om.

Tja, egentligen har du ju enligt samma vänsterlogik t o m rätt att döda rika människor. Se bara på franska revolutionen som alla vänstermänniskor hyllar som en stor rättvisa.

Vänsterlogik är alltså det verkliga giftet för alla tänkande människor, svarta eller vita.
Botas bäst med grovkalibrig ammunition, då blir det slut på sådana tankar.
Citera
2025-05-22, 22:03
Medlem
eliizars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Så du vill ha länkar till alla artiklar som inte har skrivits om alla mord som inte har skett?

Jag menar det finns bevis för att konspirationsteorier inte stämmer, Flat Earth, Estonia t.ex. så borde inte vara konstigt att få fram om detta.
Citera
2025-05-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliizar
Jag menar det finns bevis för att konspirationsteorier inte stämmer, Flat Earth, Estonia t.ex. så borde inte vara konstigt att få fram om detta.

Tex här då:
South Africa does not release crime figures based on race but the latest figures revealed that 6,953 people were murdered in the country between October and December 2024.
Of these, 12 were killed in farm attacks. Of the 12, one was a farmer, while five were farm dwellers and four were employees, who are likely to have been black.
https://www.bbc.com/news/articles/c9wg5pg1xp5o

Hemska siffror och sorgliga människoöden förstås, men ändå en bit bort från folkmord?
Citera
2025-05-22, 22:22
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
27000 mördade 2024. Sverige ligger iä. Än så länge.

Favorit i repris:
https://www.youtube.com/watch?v=NKiePbTcAfY
Nu med engelsk översättning
Citera
2025-05-22, 22:27
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det här är inget raskrig mellan svarta och vita. Lyssna en gång till på vad Julius Malema säger när han har sina offentliga framträdande. "Kill the boer", alltså inte döda vita. Varför dödas det bara massa jordbrukare och inte masslakt på vita i storstäderna?

Det är inte de svarta som ligger bakom detta utan Julius Malema med sitt EFF parti är skapat av UK och rättare sagt oligarkerna i UK (Rothchilds m.fl.). Motsättningar mellan boer och britter är det vad det är frågan om, de gamla oligarkerna i UK tar nu tillfället i akt att utrota boerna i Sydafrika en gång för alla.

Strategin är följande:
1. Använd svarta aktivister för att mörda boer jordbrukare, mycket brutalt för att få de att ge upp sitt land.
2. Ge jordbrukslandet till totalt inkompetenta svarta som inte kan någonting om jordbruk.
3. Det kommer bli problem med matförsörjningen.
4. UK kommer in och lovar att hjälpa till men man måste då ge upp landet till dem för att "rädda" sydafrikanerna.

Typisk globaliststrategi och det är inte heller bara i Sydafrika som jordbrukare håller på att förföljas men man kan t.ex. börja massmörda bönder i Nederländerna utan att folk börjar undra vad som pågår.

Oligarkerna i UK är en av de mest psykopatiska människor som finns.

Nja, med tanke på hur otroligt illa UK är skött betvivlar jag starkt att UK har ekonomiska resurser att köpa loss Sydafrika med dess enorma naturtillgångar. Detta är ett raskrig, eller rättare sagt ett försök att göra en Mugabe, dvs ta livet eller utvisa alla icke-negrer. Det gick sådär för Mugabe.
Citera
2025-05-22, 22:30
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dingly
Dom har ärvt det ifrån sina slavdrivande förfädrar. Som stal det. Så stulet ska förbli stulet säger du?

nej jag bryr mig inte om din/eran PK mongolida retarda retorik. Stå på en scen å spy galla med dina andra korrupt lobbyist vänsterröstande får. Få dina ryggdunk å klappsiklaps.

Medans dina kompisar driver genom lobbyverksamhet som gör att afrikanska barn inte får vatten. Som gör att Nestle kan ta ägarskap i marken och ta betalt för vattnet.

Absolut alla är fan helt jävla dumma i huvudet. Det här är dagens värld. KapiFITTILISMEN länge leva!

De svarta har också förfäder som varit slavägare så med ditt resonemang är alla skyldiga för det någon annan har gjort.

Vi alla kommer väl för övrigt från Afrika från början så varför skulle det inte vara vårat?
Senast redigerad av Ohshit.Cuntwell 2025-05-22 kl. 22:35.
Citera
2025-05-22, 22:31
Medlem
eliizars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alopexlagopus
Tex här då:
South Africa does not release crime figures based on race but the latest figures revealed that 6,953 people were murdered in the country between October and December 2024.
Of these, 12 were killed in farm attacks. Of the 12, one was a farmer, while five were farm dwellers and four were employees, who are likely to have been black.
https://www.bbc.com/news/articles/c9wg5pg1xp5o

Hemska siffror och sorgliga människoöden förstås, men ändå en bit bort från folkmord?

Kan ju inte utläsa egentligen något av det där baserat på ämnet då det nämns att de inte lämnar ut fakta beroende på ras samt att det är mellan en kort tid (bara några månader) samt att det även står "likely".
Citera
2025-05-22, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är det verkligen sant att mängder av vita farmare i närtid blivit mördade i Sydafrika?
Eller var det någon som den rödlätta tjockisen bara råkade snappa upp på Twitter?
26000 mord/ år .ruskiga siffror
Ca 40 st vita farmare.
Oavsett ett våldsamt land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in