2025-05-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Nej aldrig hört.
Åter igen inget svar utan bara vänder på det. Som jag skrev tidigare tror dom har mer och säga om henne än om hans ord 🤔
Citera
2025-05-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Åter igen inget svar utan bara vänder på det. Som jag skrev tidigare tror dom har mer och säga om henne än om hans ord 🤔
Absolut!!
Citera
2025-05-22, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
👌
Mig veterligen så finns det en polisanmälan mot A om "grov kvinnofridskränkning" kvar där 2-3 punkter av 5 är nedlagda.
Ok tack då vet jag 👍 blev lite osäker bara då det tagit så lång tid så kan dom inte tagit det på så stort allvar som N vill framhålla. Och påstå att hon måste skydda både sig själv & dottern . Låg det någon sanning i det hade dom reagerat helt annorlunda och A hade fått straff
Citera
2025-05-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, det är ett grovt uttryck, men inte helt ovanligt när man drabbas av panik.
A uttryckte förvisso sig så innan han ens visste Om det var hans barn eller ej.
Hade A varit säker på att barnet var hans hade han aldrig uttalat sig på det sättet. Och återigen. Ordet är inte riktat till C, utan till N.

Blir såååå trött på vissa människor, speciellt narcissister med hybris och kristibrudvibbar🤮

A ångrade sig djupt och det sa han på sin kanal. Men dömande N "dubbel" J 🙄 går inte att diskutera med, det har vi sett i podden. Som sagt de är EXTREMT dömande och oförlåtande.

De snackar så mycket skit om att "sprida kärlek". Deras kärlek kan jag vara utan, klappa med en hand samtidigt le falskt och hugga dig i ryggen med den andra, tack men nej tack!!

Jag undrar snarare vad Andreas föräldrar tänker varför de blivit uteslutna på grund av något deras son sagt i affekt och BETT om ursäkt för och nekad all form av förlåtelse, blev istället polisanmäld. Det undrar jag vad lilla C:s biologiska farföräldrar tänker om.

Karma is a b***h glöm inte det och rättvis!!!

Övertygad om att de kommer få sin beskärda del av den skit de gett, var så säker.
Citera
2025-05-22, 20:31
Avstängd
En polisanmälan om grov kvinnofridskränkning kan pågå i upp till 10 år från när brottet är begånget eftersom det är preskriptionstiden för detta brott. Anmälan kan göras när som helst, men rätten att väcka åtal försvinner efter dessa 10 år
Citera
2025-05-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
En polisanmälan om grov kvinnofridskränkning kan pågå i upp till 10 år från när brottet är begånget eftersom det är preskriptionstiden för detta brott. Anmälan kan göras när som helst, men rätten att väcka åtal försvinner efter dessa 10 år
Då visste N precis vad hon skulle göra för anmälan!
Citera
2025-05-22, 20:37
Avstängd
Citat:
Rubriceringen sätter polisen, inte hon.
Citera
2025-05-22, 20:39
Medlem
Citat:
Precis min tanke också . Så skrämmande och uträknat från första stund . Skulle gärna vilja veta vad som sägs om man hintar om en sån utredning och gör förtal mot motparten i detta fall som är mot Andreas
Citera
2025-05-22, 20:49
Medlem
Citat:
Rubriceringen sätter polisen, inte hon.
Det kunde hon nog räkna ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Precis min tanke också . Så skrämmande och uträknat från första stund . Skulle gärna vilja veta vad som sägs om man hintar om en sån utredning och gör förtal mot motparten i detta fall som är mot Andreas

Jag med.
Jag tror att allt var uträknat
Citera
2025-05-22, 20:56
Avstängd
Citat:
Det kunde hon nog räkna ut.

Jag med.
Jag tror att allt var uträknat

Antyder du att hon har ljugit för att få till den rubriceringen av polisen?
Isåfall är ju A riktigt riktigt korkad om han inte gör en motanmälan på det ärendet.
Eftersom han inte gjort det ,med en så grov anklagelse , så är det nog sant att han upprepade gånger gjort sådant man inte får göra.
Citera
2025-05-22, 21:01
Medlem
Citat:

Exakt vad jag sagt hela tiden, beräknande och uträknat!
Citera
2025-05-22, 21:07
Medlem
Citat:
Antyder du att hon har ljugit för att få till den rubriceringen av polisen?
Isåfall är ju A riktigt riktigt korkad om han inte gör en motanmälan på det ärendet.
Eftersom han inte gjort det ,med en så grov anklagelse , så är det nog sant att han upprepade gånger gjort sådant man inte får göra.
I din fantasi vill du att det ska vara så!
Står fast vid hade det varit så grovt som du ger antydan på så hade han fått sitt straff .
Han kanske har gjort det vad vet du om det el så vet han att hur han än gör så förlorar han mot denna sekt .
Så kan du vända på det om dom lagt ner 2 el 3 punkter av 5 så anser dom att det inte är grovt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in