Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Men alltså ärligt talat. Hur länge ska man döma A för något som han gjorde som han UPPENBARLIGEN ångrar nu i efterhand? Ska han hängas på torget för en sak, när N tydligt har skrivit till honom i meddelande att hon inte vill ha kontakt med honom varken innan, under eller efter förlossningen. Medan hon vanvårdar sin relation med C & kommer & går som hon vill? Missunnar henne chansen att ha en relation till sin pappa, vilket hon har rätt till enligt barnkonventionen. Han är ingen fara för henne & N med resterande familjen H bryter mot barnkonventionens artiklar som finns för barnens skull. Däribland en så kallad utbildad socionom som bör ha full koll på detta.
När N gör saker som skadar C, rent utav, med att inte forma en anknytning till sitt barn, piercar ungen & dessutom nekar henne mat (både som spädbarn på natten & nu) så ska hon ändå hyllas & prisas som en gudomlig människa som är sååå stark ensamstående mamma.
Jag känner inte en enda ensamstående mamma som får så mycket hjälp av resterande familj som N får. Medan en pappa som uttryckt att han är ledsen för det han gjort i ren rädsla, då ska han för alltid vara dömd för det. För han har faktiskt kallat sitt ofödda barn för horunge, vart är bevisen för detta förutom N’s egna ord? N som är mytoman & ljuger friskare än något annat.
För mig är det helt obegripligt hur en person är såpass partisk mot någon som gjort så mycket fel i denna sak men dömer den andra personen för EN sak.
Komiskt faktiskt.
Exakt ! Tack för att du tar upp detta då det är något man undrar över själv .
Var mycket därför jag dela det igen .
Dumt av mig kanske, men ville visa åter igen att N bara ljuger och manipulerar folk i sin omgivning.
Och det finns även personer här som köper allt med hull och hår vad hon säger och straffar A för det .
Hennes handlingar är mer skrämmande än ett ända ord som "horunge " .
Som nån skrev i tråden man börjar oxå undrar om det är orsaken till att hon polisanmälde han .
Är det någon som vet hur denna polisanmälan går har dom ens börjat en polisutredning? Lyssna på ett poddavsnitt förut ang den hon säger även emot sig själv även där . El finns det ens en polisutredning överhuvudtaget?? Kanske bara är en anmälan än så länge .