2025-05-22, 13:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Att N säger emot sig själv gång på gång fick upp något väldigt intressant ang både barna frågan och hur vida intresserad A är kring C. Då folk påstår att han skiter I C och aldrig varit intresserad av henne . Här får vi också svart på vitt att Nicci säger från början att hon ej tänker utesluta A fast hon gjort precis tvärtom https://vm.tiktok.com/ZNdhUqdKm/ här är hela konversationen som N la ut
Urgamla nyheter som alla redan har sett. Mycket har hänt (eller inte hänt) efter det. Det där var ju i samma veva som hon gjorde slut.

Han ville ju att hon skulle göra abort (dvs göra sig av med barnet) och dessutom kallade han sitt eget barn i magen för horunge. 🤮

När vi ändå är inne på gammal skåpmat menar jag
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-22 kl. 13:39.
Citera
2025-05-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Jösses så omoget av J..
Bra förebild för C 🤮
& rätt så tydligt att man har olika sätt att se på vad som är "humor"& ej..🙈

Tack så mycket för info.
Nu slipper man lyssna!!!😉
Håller helt med.
Att sitta med sin "mamma" i en podd och återkommande använda svärord, himla med ögonen, peka finger, snacka om Sex, ligg och killar är bara det patetiskt.
Det är inget fel i att ha en nära kontakt med sin mamma, men i deras fall blir det sjukligt och obehagligt nära.

Som sagt, det var extremt plågsam läsning, vilket jag borde förväntat mig egentligen.

Som jag förstått det så gynnar det inte dem när man läser transkribering. Annars hade jag inte läst det. Inte ens AI fattar vad de säger🤭
Citera
2025-05-22, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Urgamla nyheter som alla redan har sett. Mycket har hänt (eller inte hänt) efter det. Det där var ju i samma veva som hon gjorde slut.

Han ville ju att hon skulle göra abort (dvs göra sig av med barnet) och dessutom kallade han sitt eget barn i magen för horunge. 🤮

Ingen konstig reaktion alls efter att ha känt nån så kort tid. Eller du kanske är en abortmotståndare vad vet jag. Sen ångrade han ju sig och ville vara delaktig i barnets liv.

Kanske bara är detta hemska A gjort som han och C ska straffas för hela livet.
Citera
2025-05-22, 15:11
Medlem
Citat:

Så det är föranledningen till hennes polisanmälan mot honom??

När du ändå ska servera gammal skåpmat så kan du kanske lägga till hans reaktion och varför??

Eftersom hon anklagade honom för klamydiasmitta och han visste med sig att han INTE varit otrogen EFTER de blev ett par.

Då började han misstänka att HON måste vara det. Håller med inte vackra ord och reagerat i affekt precis som Nicci gör och du försvarar henne, även om du påstår annat 🙄

Det var DET som gjorde honom misstänksam och DÄRFÖR ville ha faderskapstest och ännu mer när han uteslöts. Varför ska han tro på hennes ord??????
Det har vi ju sett att det går inte att lita på alltså varför vägrar hon kan man tänka då!

Efter att båda parter lugnat sig och det visade sig att han kan fått smittan precis innan han gick in i LI. DÅ ville han reda ut och Nicci med J i spetsen sa NEJ! Don't get it twisted!!!
Citera
2025-05-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ingen konstig reaktion alls efter att ha känt nån så kort tid. Eller du kanske är en abortmotståndare vad vet jag. Sen ångrade han ju sig och ville vara delaktig i barnets liv.

Eller hur!? Så sjukt om det är anledningen till deras hat mot A och förmodligen C:s biologiska pappa.
Citera
2025-05-22, 15:38
Medlem
Citat:

Håller fullständigt med med dig.

Det är så märkligt att dessa två J & N hakat upp sig på att A i sin affekt råkade säga horunge, men de har aldrig reflekterat över varför det kom ur hans mun.

Minns att detta hände när N hade fått veta att hon hade klamydia & därefter uppstod ett tumult dem emellan om vem som smittat vem.

Här har all skuld lagts på A. Men i stundens hetta blev nog även A osäker på vad N hade gjort i de stunder de inte varit tillsammans men det har ingen ordnat något om??

A hade nog inte uttryckt sig på det sättet annars.....& det var direkt riktat till N inte C vilket N vill få alla att tro?

Skulle vara intressant att veta vad N i den stunden verbalt riktat för anklagelser mot A?

Det får vi nog aldrig veta eftersom N verkar vara felfri.
🫤
Citera
2025-05-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Eller hur!? Så sjukt om det är anledningen till deras hat mot A och förmodligen C:s biologiska pappa.

Precis. Sjukt.
Han förstod väl ingenting och åkte ut dit efter att ha försökt nå N, men efter det var dörren stängd för alltid och anmäld för stalking.

Artmovie ⬆️ Nej precis, jag hade definitivt tvivlat. Och vad ska inte hon ha kläckt ur sig då...
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-22 kl. 15:45.
Citera
2025-05-22, 16:39
Medlem
Citat:

Vet att det är gamla nyheter . Men tog fram det då det finns svart på vitt att han ville vara delaktig i sin dotters liv då du glömmer gärna den lilla detaljen !
Och är du 100 % säker att han sagt honunge ? El är det Ns ord . Och skulle han ha sagt det så är ju det sig inget konstigt med tanke på hur länge dom känt varandra .

Och när du ändå närmar gammalskåpmat så har du inte en ända gång svarat på frågor några har ställt här bla inklusive jag.
Här efter kommer jag inte tro så mkt på den informationen du delger förns du kan ge konkreta svar
Citera
2025-05-22, 16:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Vet att det är gamla nyheter . Men tog fram det då det finns svart på vitt att han ville vara delaktig i sin dotters liv då du glömmer gärna den lilla detaljen !
Och är du 100 % säker att han sagt honunge ? El är det Ns ord . Och skulle han ha sagt det så är ju det sig inget konstigt med tanke på hur länge dom känt varandra .

Och när du ändå närmar gammalskåpmat så har du inte en ända gång svarat på frågor några har ställt här bla inklusive jag.
Här efter kommer jag inte tro så mkt på den informationen du delger förns du kan ge konkreta svar
Ja det ”ville” han vara en kort stund för typ två år sen till barnet han inte ville ha alls samt kallade horunge.
Jag tycker det är mycket konstigt att kalla sitt ofödda barn för horunge. Inte det minsta normalt i min värld.
Citera
2025-05-22, 16:54
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Så det är föranledningen till hennes polisanmälan mot honom??

När du ändå ska servera gammal skåpmat så kan du kanske lägga till hans reaktion och varför??

Eftersom hon anklagade honom för klamydiasmitta och han visste med sig att han INTE varit otrogen EFTER de blev ett par.

Då började han misstänka att HON måste vara det. Håller med inte vackra ord och reagerat i affekt precis som Nicci gör och du försvarar henne, även om du påstår annat 🙄

Det var DET som gjorde honom misstänksam och DÄRFÖR ville ha faderskapstest och ännu mer när han uteslöts. Varför ska han tro på hennes ord??????
Det har vi ju sett att det går inte att lita på alltså varför vägrar hon kan man tänka då!

Efter att båda parter lugnat sig och det visade sig att han kan fått smittan precis innan han gick in i LI. DÅ ville han reda ut och Nicci med J i spetsen sa NEJ! Don't get it twisted!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Håller fullständigt med med dig.

Det är så märkligt att dessa två J & N hakat upp sig på att A i sin affekt råkade säga horunge, men de har aldrig reflekterat över varför det kom ur hans mun.

Minns att detta hände när N hade fått veta att hon hade klamydia & därefter uppstod ett tumult dem emellan om vem som smittat vem.

Här har all skuld lagts på A. Men i stundens hetta blev nog även A osäker på vad N hade gjort i de stunder de inte varit tillsammans men det har ingen ordnat något om??

A hade nog inte uttryckt sig på det sättet annars.....& det var direkt riktat till N inte C vilket N vill få alla att tro?

Skulle vara intressant att veta vad N i den stunden verbalt riktat för anklagelser mot A?

Det får vi nog aldrig veta eftersom N verkar vara felfri.
🫤

Citat:
Precis. Sjukt.
Han förstod väl ingenting och åkte ut dit efter att ha försökt nå N, men efter det var dörren stängd för alltid och anmäld för stalking.

Artmovie ⬆️ Nej precis, jag hade definitivt tvivlat. Och vad ska inte hon ha kläckt ur sig då...
Exakt var mycket därför jag dela detta igen !
Då jag anser att Andreas blir orättvist behandlad och målas upp som värsta monstret .
Vilket jag har så svårt att tro att han är .

Jag kan bara föreställa mig paniken som blev hos han att han först blir anklagad för otrohet vilket inte var sant visa det sig . Och då i stundens hetta vräka ur sig "hotunge" ska han bli straffad för det resten av sitt liv.
Jag tror mycket väl att N & J kläckt ur sig fler saker till Andreas och om han .
Sitta i månader och år och prata så mycket skit om han och ändå kommer dom ingenstans varken i polisutredning el famjerätten .
Mycket pga den skit N hittat på om just A och när hon ej kan få sin vilja igenom känt sen förut hittar hon på mer skit
Citera
2025-05-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ja det ”ville” han vara en kort stund för typ två år sen till barnet han inte ville ha alls samt kallade horunge.
Jag tycker det är mycket konstigt att kalla sitt ofödda barn för horunge. Inte det minsta normalt i min värld.
Ge dej nu ! Vet du vilken anledning han sa det ?
Du vet heller inte vad N anklagade honom för el hitta på som tex klamydia smittan plus annan skit .
Kan bara tala om för dej att A vill ha kontakt med sin dotter men N har satt stopp för detta sen hon blev till . Vilket går att läsa mellan raderna.
Citera
2025-05-22, 17:47
Medlem
Citat:

Men herregud!! Vem kan inte handla i affekt och framförallt om A själv misstänkte att N varit otrogen mot honom?
Visst det är inget tjusigt uttalande, men ingen är perfekt. Inte N heller.

Är det mer normalt att utesluta A helt från C liv & undvika att C får umgängesrätt med sin egen pappa? Sju reser värre skulle jag säga.
Senast redigerad av Artmovie 2025-05-22 kl. 17:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in