Citat:
Ursprungligen postat av
StartGenealogy
Allt det går att göra under psykofarmaka-framkallad blackout/minnesbortfall och än idag förstår inte de som dömer folk i domstol, hur människor kan fungera relativt normalt under psykofarmaka-framkallad blackout/minnesbortfall.
Människor begår handlingar som de inte skulle ha gjort om de inte hade haft en psykofarmaka-framkallad blackout/ minnesbortfall, där de agerar men inte kan bedöma vem de har framför sig.
Det blir ju ett glapp i samhället när de som ska döma etc bara har teoretisk kunskap och de som de dömer är de som besitter den högre kunskapen genom praktiserad erfarenhet.
Fast du har ett
eget ansvar!
Annars ska vårdpersonalen dömas i fall när de t.ex släpper ut någon vind för våg såsom i fallet med kvinnan som brände ner ICA Haga. Det fallet är ett där psykiatrin utan tvekan är skyldigare än kvinnan eftersom de medvetet medicinerar människor sjuka.
Jämför med han som istället slog ner en 15 åring och knivhugg flera äldre och också likt kvinnan på ICA gjorde det på Elvanse. Stor skillnad då han medvetet tog droger och hög dos Elvanse och stru tade i sitt egna ansvar eftersom han faktiskt aktivt valde att utlösa psykos genom att missbruka narkotika och mediciner.
Annars så kan varenda kriminell och narkoman feikännas från ansvar. Du är självklart skyldig om du missbrukar mediciner och inte
vägrar äta sådant du istället blir sjuk av. Det är jävligt enkelt. Jag har vägrat äta Propavan och Stilnoct eftersom jag inte somnat på dem och fått knäppar av att de varit för svaga. För mig så innebär det negativa sanktioner från vården och de har aktivt skadat mig för att jag vägrar äta olika preparat som.gjort mig dålig.
Jag har det på papper och man har även flertalet kritiserat mig och kallat mig
medicinkrånglig trots att man även lurat på mig utbyte av fungerande medicin mot ångest mot en ickefungerande och därmed fått mig att försöka avsluta mitt liv trots att jag inte var suicidal.
Jag tål typ inga mediciner och har aldrig börja mörda människor trots att jag blivit allvarligt dålig och även slagit sönder ett fönster efter att ha våldtagits. Dödade jag någon eller skadade någon? Nej. Varför inte?
Jag är inte våldsam och vägrar äta mediciner om de gör mig mentalt dålig
Ett tips är att ni män som har så jävla svårt att inte försöka döda människor eller våldta dem, istället för alkohol, droger och piller- låser in er på psyk.
Det stora problemet är inte att män döms i rätten utan att vården förgiftar människor utan ordentlig uppföljning och att
vården inte ser allvarliga biverkningar som ett problem eller erkänner att människor svarar olika på läkemedel. Att de systematiskt manipulerar informationen om läkemedelseffekterna och att samhället inte ser ett problem att läkemedel är en miljardindustri.
https://www.dagenssamhalle.se/samhalle-och-valfard/sjukvard/miljonfloden-fran-lakemedelsbolag-till-lakare/
Citat:
Så flödar pengar från läkemedelsindustri till hälso- och sjukvård
Totalt har 688 401 826 kronor registrerats som överföringar från läkemedelsindustrin till hälso- och sjukvårdssektorn. Siffrorna är från 2021, den senaste sammanställning som branschorganisationen De forskande läkemedelsföretagen (Lif) har.
Vi kan utgå ifrån att det finns mycket som inte "registrerats" samt att aktier etcetera inte syns om t.ex läkare, psykiatriker och överläkare äger.
Men läkemedlskorruption är utan tvekan existerande utan att någon bryr sig om att sjukvården manipulerar.