2025-05-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Va?
Kan flytta 100 mil från kvinna och ungen och slippa se dom för all framtid och slippa allt ansvar av ungen

Inte om abort vore förbjudet. Då hade det blivit tvångsäktenskap. För avkomman skull.

Preventivmedel och abort är något som ligger lika mycket i mäns intressen som i kvinnors intressen. Det gör att män lättare kan smita från ansvar. Visst, underhållsskyldig kan mannen bli. Men tvångsäktenskap och tvångsförälder slipper mannen hamna i/bli.
Citera
2025-05-18, 20:26
Medlem
1. Kvinna
2. Jag vill inte ha barn alls. Så jag hade fått gå livet ut utan vaginalt sex. Men jag hade istället haft analsex och runkat eller sugit av killen.
Citera
2025-05-18, 20:27
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babushka7
Så dom som inte gökar har alltså inget liv ?

Som snubbe har du i mina ögon i alla fall ett sämre liv om du inte får någon murra.

Och jag är tämligen övertygad om vad det beror på att en del här är konstant griniga och lättretliga.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-05-18 kl. 20:33.
Citera
2025-05-18, 20:35
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
1. Är du kvinna eller man?
2. Skulle du ligga med personer du inte ville ha barn med om preventivmedel och abort inte fanns?
3. Och i så fall varför?
1. Man.
2. Ja.
3. Hon är inte längre fertil.
Citera
2025-05-19, 09:55
Medlem
Snusfris avatar
Kvinnorna har ju ett par hål till. Mun och röv. Då blir det inga barn iallafall
Citera
2025-05-21, 04:19
Medlem
Är man och skulle inte göra det.

Oskyddat är som nån skrev innan som att gå på ett minfält.
Du kan ligga med en tjej oskyddat i 2 månader och hon blir inte gravid, men du kan även dra hemmet ragg från krogen och hon blir gravid just den natten.

Helt klart inte värt det oavsett om man är man eller kvinna.
Skulle jag bli pappa nu när jag är 24 skulle det sabba rätt mycket.
Håller på utbildar mig just nu och vill inte behöva tänka på massa annat.
Sen också om man gör en kvinna gravid som man inte ens gillar så är det ännu värre.
Det som kommer hända då är att hon snabbt skaffar en ny kille och då kan du få det otroligt mycket svårare att skapa band med ditt barn då barnet kommer se den mannen mer än dig.
Jag växte upp med en styvfar och även om jag såg min riktiga pappa flera gånger i månaden så får man inte samma band som när man bor i samma hus och umgås dagligen.

Kvinnor som ligger oskyddat förstår jag inte alls hur dom tänker.
Citera
2025-05-21, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Många i tråden gissar mycket.
Nej, kvinnor blir inte gravida varenda gång de ligger oskyddade.
Nej, kvinnornas inte som mest sugna när de är som mest fertila.
Ja men de vill var provocera. Dyker upp massor med sådana inlägg.

Fertilitet är helt individuellt, det glöms bort i tråden!

Det tar upp till ett år innan man blir gravid, av aktivt försökande. Alltså ska mycket till ändå.
Citera
2025-05-21, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Som snubbe har du i mina ögon i alla fall ett sämre liv om du inte får någon murra.

Och jag är tämligen övertygad om vad det beror på att en del här är konstant griniga och lättretliga.
Jag upplever andra män här som gnälliga, högretliga och känslosamma. Många även manipulativa och hysteriska. Kan det vara testosteronbrist?
Citera
2025-05-21, 15:59
Medlem
Galejans avatar
Ja. Fast jag skulle haft mer sex i röven på kvinnorna. Inte mig emot, det är faktiskt väldig trevligt.

Det hade alltså inte påverkat mig nämnvärt. Hål som hål.
Citera
2025-05-21, 16:36
Tvärtom. Det finns ingen mening att ha sex med preventivmedel. Jag är inte kåt på livet, och ingen kan få mig tänd. Jag har förstått att jag behöver könet till mig hjälp.

Personligen kan jag inte sabotera fler nöjen genom att runka/pulla (beroende på vilket kön jag för tillfället har) före jag gör nått.
I samma stund, eller ett ögonblick efteråt, som sexuell tillfredsställelse nås försvinner meningen med att existera. Universum kollapsar ner i nihilism.
Citera
2025-05-22, 04:27
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Sen också om man gör en kvinna gravid som man inte ens gillar så är det ännu värre.
[...]
Kvinnor som ligger oskyddat förstår jag inte alls hur dom tänker.

Är det konstigare att ligga oskyddat än att ligga med någon som man inte ens gillar?
Citera
2025-05-22, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yotob
Fertilitet är helt individuellt, det glöms bort i tråden!

Det tar upp till ett år innan man blir gravid, av aktivt försökande. Alltså ska mycket till ändå.

Eftersom fertilitet är individuellt antar jag att det är ett genomsnitt på ett år du refererar till?

För mig (kvinna) har det tagit i genomsnitt två månader så jag måste stålsätta mig för att inte ha oskyddat sex förrän jag fått provsvar på att jag passerat klimakteriet. Särskilt som mannen jag vill känna i mig bevisligen också varit lika fertil. Är sjukt sugen och det är väl inte så konstigt ändå att kroppen skriker efter att bli befruktad? Det suger är en viktig anledning till att jag levt i celibat efter skilsmässan, för jag vill först ta hand om de jag redan har. Livet är tillräckligt komplicerat ändå. Alla preventivmedel ger inte hundraprocentigt skydd och det är extra viktigt att hålla sig undan när man vill som mest men förmår som minst.

Men sex är ju så mycket mer än vaginal penetration. Klart jag vill vara nära denna sexiga man på så många sätt som bara går.

Finns mycket annat kul jag också vill passa på att göra innan jag dör när jag äntligen har någon att göra det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in