Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyAlfa
Inte så kul för de andra barnen att ha ett sådant litet monster i klassen. Man undrar ju hur mycket av deras skolgång som blivit förstörd av en jävla liten skitunge som inte kan bete sig.
100% sannolikhet för att skitungen inte alls är intresserad av att lära sig något på museibesöket utan bara tycker det skulle vara kul att få åka på skolresa.
Antagligen nästan lika stor sannolikhet att den stackars assistenten kommer bli polisanmäld för misshandel om den tvingas brottas med en jävla dampunge en hel dag
Exakt jag gick själv i en klass som var väldigt lugn och städad. Fokus var på lärande och allt var väldigt harmoniskt.
I femman satte de en kaozunge i vår klass och han stannade ända till nian. Han levde rövare och förstörde mer än hälften av alla lektioner. Tanken var väl att min klass skulke ha en lugnande inverkan och det kanske vi hade. Men han kaozade så det räckte och blev över ändå samt drog med några av mina klasskompisar i cirkusen dessutom. Man jublade inombords varje gång idioten blev skickad till rektorn.
Önskar att ingen annan lugn klass ska behöva uppleva detta.
Skicka alla dessa apor till ett zoo där de kan kaosa tillsammans istället.
Detta tänket är en del av skolan förfall.