2025-05-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
ni två.. jag fattar att ni tillhör commanches sfären, inte ens om jag skulle posta en video där man ser att det är Ji**y som pratar med polisen så skulle ni erkänna att det är han

en fundering jag har, ni som är insatta, om ni nu vill svara och spekulera

jag säger inte att det kommer bli så, men om det nu blir så att j*cke får lämna klubben, pga vad han sagt i rättegångar och förhör, tror ni han lämnar MC världen för gott då, eller kommer han försöka gå in i någon ny klubb, typ outlaws, mongols osv?
Du ska inte fundera så mycket....för det hjälper tydligen inte!! Du bara rapar upp samma dynga hela tiden. Det är inte alla som kan bli medlemmar men sitter på mycket info....
Citera
2025-05-21, 18:36
Medlem
Citat:
ni två.. jag fattar att ni tillhör commanches sfären, inte ens om jag skulle posta en video där man ser att det är Ji**y som pratar med polisen så skulle ni erkänna att det är han

en fundering jag har, ni som är insatta, om ni nu vill svara och spekulera

jag säger inte att det kommer bli så, men om det nu blir så att j*cke får lämna klubben, pga vad han sagt i rättegångar och förhör, tror ni han lämnar MC världen för gott då, eller kommer han försöka gå in i någon ny klubb, typ outlaws, mongols osv?

Det finns tillräckligt med både film och bild matrial på andra än Jiy som jag vet människor inte vill ska bli offentliga😊

Angående Jocke så vet jag inte varför han skulle starta nytt som när han redan är med i en klubb? ser ingen anledning till varför han skulle bli utesluten. Bättre folk fokuserar på de riktiga problemen än en far som förlorat sin son.
det är inte Jocke som är ett problem i samhället eller den människor borde oroa sig för!
Citera
2025-05-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Det finns tillräckligt med både film och bild matrial på andra än Jiy som jag vet människor inte vill ska bli offentliga😊

Angående Jocke så vet jag inte varför han skulle starta nytt som när han redan är med i en klubb? ser ingen anledning till varför han skulle bli utesluten. Bättre folk fokuserar på de riktiga problemen än en far som förlorat sin son.
det är inte Jocke som är ett problem i samhället eller den människor borde oroa sig för!

Syftra nog på vad som sagt i förhör och vid rättegången.
Har inte lagt tid på att läsa genom fup.

Dom som gjort och har mer info får gärna lägga in om vad.
Citera
2025-05-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Har du varit på rättegången annars har du ju inget att gå på.Tror du inte J tagit vad som ska sägas och inte sägas med sina bröder
Citera
2025-05-21, 20:28
Medlem
Citat:

tror inte någon har påstått att han är ett problem i samhället eller att någon oroar sig för honom, vad jag läst iaf

anledningen till att han kan bli utesluten är för att det finns en tystnadskultur inom biker världen som gör att man riskerar att åka ur klubben om man pekar ut folk i en rättegång, en risk som j*cke uppenbarligen är villig att ta, om det kan bidra till utredningen av mordet på han son

han har haft ett memory run för Linus och är nöjd med det, åker han ut så gör han
Citera
2025-05-21, 20:45
Medlem
Citat:
tror inte någon har påstått att han är ett problem i samhället eller att någon oroar sig för honom, vad jag läst iaf

anledningen till att han kan bli utesluten är för att det finns en tystnadskultur inom biker världen som gör att man riskerar att åka ur klubben om man pekar ut folk i en rättegång, en risk som j*cke uppenbarligen är villig att ta, om det kan bidra till utredningen av mordet på han son

han har haft ett memory run för Linus och är nöjd med det, åker han ut så gör han

Jo så kan det vara. Men förutom tystnads kulturen så har de ju även inom mc världen massa andra regler och prat om brödraskap, heder och lojalitet och dessa har ju inte följts av de större klubbarna på många år. Så en gammal gubbe som vittnar om sin son mord är ju ingenting i jämförelse. Men klart, två fel ger inte en rätt!
Citera
2025-05-21, 21:39
Medlem
Citat:
Jo så kan det vara. Men förutom tystnads kulturen så har de ju även inom mc världen massa andra regler och prat om brödraskap, heder och lojalitet och dessa har ju inte följts av de större klubbarna på många år. Så en gammal gubbe som vittnar om sin son mord är ju ingenting i jämförelse. Men klart, två fel ger inte en rätt!

ja, commanches kanske skiter i vilket, vi får se
Citera
2025-05-22, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Mag us skall ju oxå vittna åker han ur HA oxå då, Benny har ju pratat en hel del på rättegången så nu är han oxå out då
Citera
2025-05-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Mag us skall ju oxå vittna åker han ur HA oxå då, Benny har ju pratat en hel del på rättegången så nu är han oxå out då

när man säger att man inte får prata i ett förhör eller rättegång om man är med i en mc klubb, så menar man att man inte får gola/tjalla på någon annan

naturligtvis behöver man inte sitta helt tyst, utan man får ju försvara sig

till exempel

detta är ok att säga: "nej jag har inget med detta att göra, jag var hemma och tittade på tv med min fru"

detta är inte ok att säga: "nej jag har inget med detta att göra, jag var hemma och tittade på tv med min fru, men däremot så vet jag att pelle svanslös var på plats, kolla upp honom!"
Citera
2025-05-22, 15:34
Medlem
Undra hur uttalandet om FF från Blanco kommer påverka myten om HA och FF?
Citera
2025-05-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Undra hur uttalandet om FF från Blanco kommer påverka myten om HA och FF?
Konstigt sammanträffande att när Molle försvann blev det märken på i Helsingborg o Malmö. När zlatko o Johan dräptes fick Alan o bo märken. När Linus dog fick blanco. Kanske bara slumpen..
Citera
2025-05-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Konstigt sammanträffande att när Molle försvann blev det märken på i Helsingborg o Malmö. När zlatko o Johan dräptes fick Alan o bo märken. När Linus dog fick blanco. Kanske bara slumpen..

Som när jag vet att Bo inte burit märket pga Zlatko och Johan så kan ju Bennys utsago stämma.
Sen är det ju bra många fler som dött och försvunnit iof och kanske därför de bär märkena men man kan ju inte döma något för att man bär ett märke utan bevis på att man faktiskt är skyldig. Sen kan de ju förvirra polisen genom att den verkliga förövaren inte bär märket utan någon som inte är delaktig gör det. De borde ju veta att polisen har span på dem och att de har pratglada människor med bekräftelse behov i sin närhet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in