2025-05-22, 15:34
Medlem
Undra hur uttalandet om FF från Blanco kommer påverka myten om HA och FF?
Citera
2025-05-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Undra hur uttalandet om FF från Blanco kommer påverka myten om HA och FF?
Konstigt sammanträffande att när Molle försvann blev det märken på i Helsingborg o Malmö. När zlatko o Johan dräptes fick Alan o bo märken. När Linus dog fick blanco. Kanske bara slumpen..
Citera
2025-05-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuttenAlm
Konstigt sammanträffande att när Molle försvann blev det märken på i Helsingborg o Malmö. När zlatko o Johan dräptes fick Alan o bo märken. När Linus dog fick blanco. Kanske bara slumpen..

Som när jag vet att Bo inte burit märket pga Zlatko och Johan så kan ju Bennys utsago stämma.
Sen är det ju bra många fler som dött och försvunnit iof och kanske därför de bär märkena men man kan ju inte döma något för att man bär ett märke utan bevis på att man faktiskt är skyldig. Sen kan de ju förvirra polisen genom att den verkliga förövaren inte bär märket utan någon som inte är delaktig gör det. De borde ju veta att polisen har span på dem och att de har pratglada människor med bekräftelse behov i sin närhet!
Citera
2025-05-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
när man säger att man inte får prata i ett förhör eller rättegång om man är med i en mc klubb, så menar man att man inte får gola/tjalla på någon annan

naturligtvis behöver man inte sitta helt tyst, utan man får ju försvara sig

till exempel

detta är ok att säga: "nej jag har inget med detta att göra, jag var hemma och tittade på tv med min fru"

detta är inte ok att säga: "nej jag har inget med detta att göra, jag var hemma och tittade på tv med min fru, men däremot så vet jag att pelle svanslös var på plats, kolla upp honom!"

Jag hoppas du förstår hur jävla dum du låter. Jag skulle bli förvånad om du någon gång ens suttit på ett förhör? än mindre häktad? Du måste tro att människor agerar som i film men sanningen är långt därifrån och den starkaste på utsidan kan bli den svagaste innanför fyra väggar där ens enda sällskap är ens egna tankar. Sluta spela som att ”det är bara” för det är inte bara att svara eller säga när någon förlorat sitt barn och andra sitter misstänkta för mord!
Citera
2025-05-22, 17:39
Medlem
Citat:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kul jag kan roa någon😉
Men förklara gärna för mig varför Bo inte blev dömd för mordet om han nu begått det och sprungit runt med ett märke? Uppenbarligen finns mer bevis mot honom än bennys fall men han får supa vidare på avenyn?
Citera
2025-05-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Kul jag kan roa någon😉
Men förklara gärna för mig varför Bo inte blev dömd för mordet om han nu begått det och sprungit runt med ett märke? Uppenbarligen finns mer bevis mot honom än bennys fall men han får supa vidare på avenyn?
Nä många var förvånade. Men alla vet vad märket betyder. Vill du spela Allan och vara nån advokat till dom så är det ok. Måste bara va lite jobbigt? Vara så tuffa o oövervinneliga men i andra hand vara helt ofarliga o bara vill åka mc.
Citera
2025-05-22, 20:44
Medlem
Citat:
Nä många var förvånade. Men alla vet vad märket betyder. Vill du spela Allan och vara nån advokat till dom så är det ok. Måste bara va lite jobbigt? Vara så tuffa o oövervinneliga men i andra hand vara helt ofarliga o bara vill åka mc.

Hahaha de hade aldrig haft råd med mitt arvode och även om de haft det så skulle jag aldrig företräda sjunkande skepp.
Även P-Diddys försvarare backade ur mer behöver jag nog inte förklara min ståndpunkt i denna röran!
Citera
2025-05-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jag hoppas du förstår hur jävla dum du låter. Jag skulle bli förvånad om du någon gång ens suttit på ett förhör? än mindre häktad? Du måste tro att människor agerar som i film men sanningen är långt därifrån och den starkaste på utsidan kan bli den svagaste innanför fyra väggar där ens enda sällskap är ens egna tankar. Sluta spela som att ”det är bara” för det är inte bara att svara eller säga när någon förlorat sitt barn och andra sitter misstänkta för mord!

jag förstår inte riktigt vad du dillar om?

nej jag har varken suttit i förhör eller varit häktad, vad har det med saken att göra?

penispenis tyckte att bl*nco skulle bli out eftersom han pratat i rättegången

jag försökte förklara skillnaden mot att prata och att gola, efter som penispenis uppenbarligen inte begrep det. förstår inte vad ditt svammel om förlorade barn har med det att göra, så jag kan inte ens bemöta det
Citera
2025-05-22, 21:33
Medlem
Kan det vara så tror ni att B har ett Filthy Few för Coffe?
Han är ju också troligtvis mördad enligt vad man ska tro efter alla skriverier, kan B ha Filthy Few för både Coffe och Linus? Coffe och Linus var tydligen jättenära nät dom var i Hells Angels, nu är ju "båda" två mördade
Coffe vet man ju inte officiellt ännu men troligen är han väl det
Citera
2025-05-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzfunk
Kan det vara så tror ni att B har ett Filthy Few för Coffe?
Han är ju också troligtvis mördad enligt vad man ska tro efter alla skriverier, kan B ha Filthy Few för både Coffe och Linus? Coffe och Linus var tydligen jättenära nät dom var i Hells Angels, nu är ju "båda" två mördade
Coffe vet man ju inte officiellt ännu men troligen är han väl det
Patchen kräver ju inte att medlem ska mördas utan att man har mördat eller varit delaktig i ett mord för klubben.
Blancos offer kan vara vem som helst.
Citera
2025-05-22, 21:57
Medlem
Citat:
jag förstår inte riktigt vad du dillar om?

nej jag har varken suttit i förhör eller varit häktad, vad har det med saken att göra?

jag försökte förklara skillnaden mot att prata och att gola, efter som penispenis uppenbarligen inte begrep det. förstår inte vad ditt svammel om förlorade barn har med det att göra, så jag kan inte ens bemöta det

Jag förstår att du inte förstår.
Citera
2025-05-23, 06:45
Medlem
Citat:
Bl4nc0 pratar men han säger ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Patchen kräver ju inte att medlem ska mördas utan att man har mördat eller varit delaktig i ett mord för klubben.
Blancos offer kan vara vem som helst.
Precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in