2025-05-21, 17:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Vi håller på och falla?

Ja, det går inte att leva här längre. För en sund människa är det outhärdligt att böja nacken för dessa idioter. Sådana här lagar är bara exempel bland många.

Allt är totalt förstört. Ingen säkerhet, dödligt våld överallt, ingen ekonomisk tillväxt, inget barnafödande, går inte att dejta och bilda familj för unga män, höga priser, höga skatter, ingen rättssäkerhet, manshatande feminism, ljugmedia, går inte att driva företag, går inte att äga hus, ingen personlig frihet och integritet, massövervakning, förbud efter förbud. Människor från inkompatibla kulturer kommer hit för att leva på att bidrag och breda ut sig, och vi som arbetar ska betala.

Nu är det fan nog, jag sticker så snart jag kan efter pensionen, och hoppas att skiten rasar ihop så snart som möjligt. Sedan kan feminister, islamister, kriminella klaner och HBTQ ha så kul tillsammans i ruinerna. Jag önskar många politiker och journalister inför skranket i framtiden så att rättvisa kan skipas. Det ska kosta att gå utländska ärenden och förstöra ett land.

PS. Makthavarna verkar vara extremt desperata nu när den riktiga högern håller på att ta över land efter land.
Senast redigerad av WordWarrior 2025-05-21 kl. 18:15.
Citera
2025-05-21, 17:53
Medlem
HBTKuks avatar
Varför är lagen förbehållen män? Psykisk terror finns bland både kvinnor och män och kriterierna är tillämpliga oavsett kön.
Citera
2025-05-21, 17:54
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterZ
Män styr världen. Kvinnor styr män. "Framtidsforskare: Om 30 år tar kvinnorna makten över världen."
Sverige ligger i framkant... Manliga politiker och sådana som tex justitieminister, justitieråd mfl borde i ett fungerande land kastreras under tjänstgöring eller så länge mandatperioderna pågår, och det borde införas lag som förbjuder män att tänka med sina k*kar.
När man jobbar som politiker så ska man under den tiden vara kastrerad annars har man inte i riksdagen att göra.

Kastrera jubelidioten Gunnar Strömmer, det skulle smaka mumma det.

Gubbfan har kränkt det svenska folket sedan 2022 med övergrepp bla. mot mänskliga rättigheter som borde ge honom livstids fängelse. Idioten bygger just nu sin egen livstidscell.
Citera
2025-05-21, 17:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Varför är lagen förbehållen män? Psykisk terror finns bland både kvinnor och män och kriterierna är tillämpliga oavsett kön.

De borde vara tvärtom, kvinnor är mästare på gaslighting och psykologisk manipulation. Det går inte att ha relationer i Sverige längre.
Citera
2025-05-21, 17:56
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De borde vara tvärtom, kvinnor är mästare på gaslighting och psykologisk manipulation. Det går inte att ha relationer i Sverige längre.
Vad hände med likhet inför lagen när man lagstiftar endast mot ett kön?
Citera
2025-05-21, 18:00
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vad hände med likhet inför lagen när man lagstiftar endast mot ett kön?

Vakna, det finns ingen likhet inför lagen! Se på den aktuella lagen, sexköpslagen och den nya "OnlyFans-lagen". Det är män som är måltavlor. Man hatar män eftersom många är emot de marxistiska reformer makten vill ha. Personligen är jag fullt övertygad om att denna ondska är planerad och inte oavsiktlig. Dessutom går man främmande makts- eller organisations ärenden. Det kommer att väga tungt när juridisk rättvisa ska skipas mot förtryckarna en dag.
Citera
2025-05-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Vilka sjuka lagar tänker du på?

Finns massor bla avlyssning utan konkret brottsmisstanke.. de tummar på alla individuella regler (grundläggande rättigheter enligt mig) som finns förutom att trycka dit kulturen som kommit hit och är felet.
Citera
2025-05-21, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Vilka sjuka lagar tänker du på?

Finns massor bla avlyssning utan konkret brottsmisstanke.. de tummar på alla individuella regler (grundläggande rättigheter enligt mig) som finns förutom att trycka dit kulturen som kommit hit och är felet. De vågar inte stöta sig med att säga att en viss kultur är sämre etc återigen ingen testosteron.
Citera
2025-05-21, 18:04
Medlem
Citat:
Finns massor bla avlyssning utan konkret brottsmisstanke.. de tummar på alla individuella regler (grundläggande rättigheter enligt mig) som finns förutom att trycka dit kulturen som kommit hit och är felet.
Okej. Ja, det stämmer.
Citera
2025-05-21, 18:11
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Det finns inga riktiga högerkonservativa normala partier i Sverige? Vi håller på och falla?
Det är ju vanligare att kvinnorna använder psykiskt våld mot män än fysiskt våld.
Därför är det bra att detta blir straffbart med rejäla känningar för de små liven.
Så....i denna fråga faller vi framåt med detta beslut om fyra års fängelse.
PS
Du blandar ihop det nya lagförslaget med vad det står i en myndighets handbok i tråden.
Vilket inte domaren i tingsrätten gör.
Citera
2025-05-21, 18:28
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Ytterligare ett vapen att lägga till arsenalen för kvinnor vid en vårdnadstvist. Nu kan hon säga att "Han misshandlade mig i åratal psykiskt" Plötsligt är mannen inspärrad i fyra år och kvinnan tar barnen. Inga bevis krävs.
Citera
2025-05-21, 18:41
Medlem
Citat:

Det tror jag inte den är. -edit, fattar att du fattar att det är så.

https://www.regeringen.se/contentassets/f9ec197c085b42b9a56f4cef50315a35/en-sarskild-straffbestammelse-for-psykiskt-vald-utkast-till-lagradsremiss.pdf
Senast redigerad av The-Servant 2025-05-21 kl. 18:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in