Citat:
Ursprungligen postat av
Teddyrosevelt
Vi håller på och falla?
Ja, det går inte att leva här längre. För en sund människa är det outhärdligt att böja nacken för dessa idioter. Sådana här lagar är bara exempel bland många.
Allt är totalt förstört. Ingen säkerhet, dödligt våld överallt, ingen ekonomisk tillväxt, inget barnafödande, går inte att dejta och bilda familj för unga män, höga priser, höga skatter, ingen rättssäkerhet, manshatande feminism, ljugmedia, går inte att driva företag, går inte att äga hus, ingen personlig frihet och integritet, massövervakning, förbud efter förbud. Människor från inkompatibla kulturer kommer hit för att leva på att bidrag och breda ut sig, och vi som arbetar ska betala.
Nu är det fan nog, jag sticker så snart jag kan efter pensionen, och hoppas att skiten rasar ihop så snart som möjligt. Sedan kan feminister, islamister, kriminella klaner och HBTQ ha så kul tillsammans i ruinerna. Jag önskar många politiker och journalister inför skranket i framtiden så att rättvisa kan skipas. Det ska kosta att gå utländska ärenden och förstöra ett land.
PS. Makthavarna verkar vara extremt desperata nu när den riktiga högern håller på att ta över land efter land.