• 1
  • 2
2025-05-21, 13:10
Avstängd
ApanAbdullas avatar
https://odysee.com/@film:e46/thesettlers:d

Jag är pro Israel men det här var bland det sjukaste jag kollat på.
Citera
2025-05-21, 13:44
Medlem
Tror det redan finns en tråd om detta men förstår inte hur man kan vara pro Israel? Vad är det som Israel gör bra? Om man bortser åsikter från sorgliga (förmodligen ensamma och oälskade) människor som njuter av att se araber mördas.

Israel är inget annat än en terror-stat och äntligen börjar EU vakna upp och inse detta.
Citera
2025-05-21, 16:54
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamarn192
Tror det redan finns en tråd om detta men förstår inte hur man kan vara pro Israel? Vad är det som Israel gör bra? Om man bortser åsikter från sorgliga (förmodligen ensamma och oälskade) människor som njuter av att se araber mördas.

Israel är inget annat än en terror-stat och äntligen börjar EU vakna upp och inse detta.
Judarna har lidit i tusentals år nu har dom äntligen en egen militär, araberna har förlorat alla krig dom startat sedan Israel fick en egen arme. Anledningen till att jag är pro israel är för att jag älskar judar. Tycker araber är lite väl våldsamma och lite lätt efterblivna. Bara kolla på Sverige och utvecklingen sedan ta Libanon som ett bra exempel när kristna styrde Libanon kallades Libanon för Paris i Mellanöstern sedan kom araberna och Arrfat och ja nu är landet kört i botten. Som Malmö stad...
Citera
2025-05-21, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla

Tyckte att den var gripande. Förstår verkligen inte hur en kan vara pro-Israel i dessa tider.
Citera
2025-05-26, 12:58
Avstängd
Citat:

För er som vill se mer .. en kvinna från scottland som är resevloggare har varit i två månader i Israel.. jag har absolut inget mot judar (bra judar) men de som man ser här är bizzart och så weird …
Hon besöker bland annat en palestinsk by som kontrolleras av dessa settlers.. alltså vafan är detta? Majoriten av Palestiner kärleksfulla, välkomnande och öppna medans majoriteten av israelier är otrevliga och allt är så bizzart och konstigt!

Hur kan västvärldens ledare stå bakom Israel?? Hur?? Jag fattar verkligen inte.. vad fan sysslar dom med? Vilket jävla liv dessa stackars Palestiner lever i… konstant kontrollerade! Konstant!!!!
Masafer Yatta , Umm AL-Khair , Nightmare situations
https://youtu.be/hgCbpz5dow4?si=tm4x0Dh4iTNrFPzP

Rekommenderar att se alla henne videos från Israel för att få en bättre uppfattning hur dom har det.
Senast redigerad av Menea 2025-05-26 kl. 13:04.
Citera
2025-05-28, 12:23
Moderator
Trixtons avatar
En mängd inlägg som inte kan sägas ha något med film att göra raderade. Vill ni diksutera religion så har vi ett forum för det.

Moderator
Citera
2025-06-08, 18:36
Medlem
Gosifs avatar
Citat:

Det du saknar i din text är att det aldrig är israelerna som startar angrepp. Det är alltid Palestina/Libanon.
Citera
2025-06-08, 18:51
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
EUs politiker kommer inte göra eller säga något eller mycket. De är alltför rädda för att bli kallade antisemiter trots att bli kallad antisemit vore något bra eftersom att de då har visat civilkurage gentemot den nazi-judiska terrorstaten.
Citera
2025-06-18, 16:27
Medlem
Det här visade sig ju absolut inte stämma.

Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det du saknar i din text är att det aldrig är israelerna som startar angrepp. Det är alltid Palestina/Libanon.
Citera
2025-06-18, 16:38
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Det här visade sig ju absolut inte stämma.

10 dagar sedan jag postade
Citera
2025-06-18, 17:03
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Judarna har lidit i tusentals år nu har dom äntligen en egen militär, araberna har förlorat alla krig dom startat sedan Israel fick en egen arme. Anledningen till att jag är pro israel är för att jag älskar judar. Tycker araber är lite väl våldsamma och lite lätt efterblivna. Bara kolla på Sverige och utvecklingen sedan ta Libanon som ett bra exempel när kristna styrde Libanon kallades Libanon för Paris i Mellanöstern sedan kom araberna och Arrfat och ja nu är landet kört i botten. Som Malmö stad...
Arrfat?
Citera
2025-06-18, 19:47
Medlem
Även för 10 dagar sedan hade du fel, Israel har fötts i ockupation. Det är en terrorstat som egentligen inte är en stat.
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
10 dagar sedan jag postade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in