2025-05-20, 23:23
Medlem
exoticspices avatar
Micke berättade väl i förhöret att hon vid tidigare tillfällen vid inspelningar hade haft sina händer på hans armar och axlar. Hon har verkligen gett Micke fel signaler när hon senare anmäler honom för sexuellt ofredande.

Som kvinna tar man inte på en man om man inte är intresserad.

En falsk kvinna.
Senast redigerad av exoticspice 2025-05-20 kl. 23:46.
Citera
2025-05-20, 23:24
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ntzlu-gGaMY
Så här skriver Cissi Wallin:
Jag tar inga juridiska råd av nån som dömts för förtal.
Citera
2025-05-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Helt sjukt att detta blir en rättssak måste man ändå säga. Saknar alla proportioner.

Taffligt, fumlig raggande kan inte vara kriminellt.

Det enda som är lite roligt är att Micke är väldigt woke, ständigt hyllande av saker som feminism och liknande i sina program. Han ramlar ner i en grop som ham delvis själv varit med och grävt.
Delar din bild helt
Citera
2025-05-20, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag tar inga juridiska råd av nån som dömts för förtal.
Ok, tack vad intressant
Citera
2025-05-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jo det är det verkligen. Det här är något som vuxna människor kan reda ut på egen hand, eventuellt ta upp det med HR på jobbet.

Sinnessjukt att något sådant kan leda till polisanmälan.

Det är jävligt barnsligt. Ta det i jämförelse med polisens riktiga jobb, att ta hand om skottlossningar, mord och stå upp för säkerheten.

Lös detta internt jävla muppar. Brudar är förresten väldigt sneaky i många fall. Manipulerar mannen och ge mixade signaler. När det passar så bjuder man till. Passar det inte kommer det en polisanmälan dagen efter.
Citera
2025-05-20, 23:45
Medlem
exoticspices avatar
Hon polisanmälde för att rädda sitt äktenskap,
Citera
2025-05-20, 23:51
Medlem
Jofs avatar
Förhör med damen (R.F. Troligen) hittar jag inte. Kanske är det hemligstämplat.
Men låter som rätt oskyldigt det hela. Av det som framgått. Sen har man ju svårt att se ML som en grovhånglare. 😏
Märkligt det hela.
Och inte värt nån uppmärksamhet.
Citera
2025-05-20, 23:53
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Förhör med damen (R.F. Troligen) hittar jag inte. Kanske är det hemligstämplat.
Men låter som rätt oskyldigt det hela. Av det som framgått. Sen har man ju svårt att se ML som en grovhånglare. 😏
Märkligt det hela.
Och inte värt nån uppmärksamhet.

Det finns i tråden. Har läst bådas versioner. Inlägg #265
Senast redigerad av Dumdryg 2025-05-20 kl. 23:57.
Citera
2025-05-21, 00:00
Medlem
Verkar vara en riktig fyllskalle Micke, men förfan att bli så kränkt och polisanmäla en kollega för två idiotiska pussar. En offentlig ursäkt inför hela crewet och ett snack med hennes gubbe hade ju räckt. Nu blir han helt cancellerad och förlora jobbet och jag kan tänka mig att hon kommer blir lite utfryst pga av agerandet.
Citera
2025-05-21, 00:10
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det finns i tråden. Har läst bådas versioner. Inlägg #265
Tack.
Läst hans förlåt SMS också.
Jag tror jag glömmer hela saken.
Citera
2025-05-21, 01:08
Medlem
Är det inte dags att porta vita cis män från tv?
Citera
2025-05-21, 01:31
Medlem
FUP:en påminner om ett brev läraren skrev hem till föräldrarna i lågstadiet när man gjort något olämpligt.
Advokat Eriksson måste nog känna att detta är det svagaste fallet han någonsin tagit sig ann.
De hade kunnat lösa detta som två vuxna i nyktert tillstånd. Spanien, sprit, långa arbetsdagar och småflörtande. Hade hon anmält Micke i Spanien så hade El sheriffo på la station skrattat ihjäl sig och skickat ut kärringen.
En terapeut (lekman) säger att hon ska testa PTSD-behandling. Det är sån behandling man får när man hittar maken hängandes i garaget eller efter Tsunamin, skolskjutningar osv. Inte efter ett kyssförsök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in