Citat:
Ursprungligen postat av
BoneUtroparen
Du har inte gett en enda anledning till varför sånt här ska vara tillåtet annat än pga ditt favoritord "frihet".
Djävulen har ett hårt grepp kring dig, och det är bara du själv som kan ta dig ur det.
Haha, okej.. "Predikaren!"
Uppenbart att du inte klarar av att stå upp för dina poänger på annat än ett demoniskt sätt. Du vill kunna kontrollera vad alla andra gör med sina kroppar... Men klarar inte ens av att kontrollera dina känslor till dom eller ditt eget språk ens...
Jag förstår att det här väcker mycket känslor i dig men när man börjar bete sig så som du gör, säger det mycket om vem som djävulens fingrar uppe och inne i öronen..
Citat:
Du har inte gett en enda anledning till
Jag har gett dig två saker att fundera kring, men tydligen ville djävulen ha lite mer utan att ge någon någonting i gengäld? Vad ovanligt!