Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Skit i trollen. De 3 meetokärringarna är uppenbarligen beredda att gå över lik för att få kräkas ut sitt hat mot män. Ingen av dem kände Henrik, hans ex eller flickvän. Eller var med när denna tragedi begav sig. Låt dem fortsätta göra bort sig med sina pinsamma spekulationer och tramsiga försök att leka människokännare. Och tack för den information du delger oss. Med info från anhöriga och bekanta blir det lättare att kunna förstå bakgrund till vad som hänt.
Du har ingen info om status på Henrik och exet? Skadeläge etc?
J skrevs ut tidigare förra veckan, fortf skakad.
H är fortf på sjukhus under bevakning.
Ang själv medicinering så stämmer det, Henrik har tagit antidepressiva utan recept för att dämpa sin ångest och depression.
Jag vill bara ha inforn från FUPen för att se vad dem säger och för vad som egentligen hände.
Det är många spekulationer men jag tror många har delvis rätt i mycket men som sagt det ska bli intressant och se vad som står i FUPen.
Jag förstår att det finns många, VÄLDIGT många kvinnor här som yttrar sig och släpper loss på hat mot män men alla män är inte likadana och hur allt detta hände och blev är bara tragiskt.
Jag står inte bakom något av detta och berättar inte av egen erfarenhet eller bekantskap mot H eller J som en ursäkt att detta hände utan mer en inblick till vad som kan ha utlöst något som byggts upp under 15 års tid.
Men jag tycker inte man ska dömma någon misstänkt än förrän FUPen är ute.
Ännu en gång vill jag bara säga vila i frid N och jag hoppas innerligt att både H och J hämtar sig från det här så alla kan få rätsida och frid på denna tragiska händelse.
Mina tankar går också ut till barnen och kan inte ens förställa mig deras sorg.