Citat:
Ursprungligen postat av
Lokalformaga
Förklara för mig som om jag vore helt dum i huvudet då!
Hur har j "ANTAGLIGEN" misshandlat h? Att vilja att familjen ska ha ett fint hus att bo i och att vilja spendera mer tid tillsammans, som du ju tidigare nämnt, räknas nämnligen inte som misshandel.
Eftersom DU inte känner någon av dem så ska jag förklara personligt för dig lilla gumman.
Sedan H och J blev ett par så har hon pressat honom att prestera, att han ska vara den som drog in pengarna till hushållet, detta var då INNAN hon började på banken.
Hon ber H hoppa och han svarar nästan: hur högt?
Med ”nästan” så menar jag att han ändå såg detta beteende och ville lämna ganska tidigt och var medveten om det men när man älskar någon så kan det vara svårt att bara lämna allt.
H gjorde allt J bad om, sa, önska och ville.
TROTS ATT H KANSKE INTE VILLE, HADE LUST, KUNDE eller ens va KAPABEL TILL, men han försökte trots all press.
Hon fick H att känna sig värdelös då han inte hade någon karriär från början då dem träffades då lagerarbete eller ens ett eget företag va tillags för J.
Plussa på att H skulle renovera EXAKT alla deras bostäder där dem bodde för att tjäna på det vid försäljning, jag vet om 4 projekt H fick göra, nästan själv!
Och med på det va det med 100% säkerhet annat hon pressa H på och klagade på det han egentligen ville göra och mådde bra av!
Är inte de psykisk misshandel? Om inte så har du antagligen inte ens själv varit med om det och bör inte ens yttra dig.
Än en gång försvarar jag inte Henriks handlingar!
Och att J antagligen blivit attackerad och N misst livet och lämnat 3 barn efter sig är bara tragiskt och klart man blir ledsen.
Så dina kommentarer enligt mig e bara idiotiska om du inte läst det jag skrivit innan.