2025-05-20, 21:50
Medlem
Ser att det är fler än jag, som tänkt tanken på att hon "redan" är gravid! Isf är han ju redan "snärjd" och kanske därför han bkev gudfar?
Citera
2025-05-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Ser att det är fler än jag, som tänkt tanken på att hon "redan" är gravid! Isf är han ju redan "snärjd" och kanske därför han bkev gudfar?
Det är precis så min tanke är !!! Lite lång sökt annars att välja en person hon knappt känner.
Sen kom jag ihåg vad hon sa I podden att hon ville ha ett syskon tätt i ålder helst innan chiara var 2år . Då var det inte alls prat om hon kunde bli gravid pga sin diagnos utan när .
Citera
2025-05-20, 22:19
Medlem
Precis!
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Det är precis så min tanke är !!! Lite lång sökt annars att välja en person hon knappt känner.
Sen kom jag ihåg vad hon sa I podden att hon ville ha ett syskon tätt i ålder helst innan chiara var 2år . Då var det inte alls prat om hon kunde bli gravid pga sin diagnos utan när .
Citera
2025-05-20, 22:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Han är iallafall väldigt barnkär så han lär bli väldigt glad om det är så som ni tror
Citera
2025-05-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Han är iallafall väldigt barnkär så han lär bli väldigt glad om det är så som ni tror
Ok kan jag inte uttala mig något om då jag ej känner han .
Kan tycka det är lite väl tidigt I så fall med ett nytt barn då man knappt känner varandra.
Tyckte även Nicci och Andreas hade för bråttom och man såg ju hur det gick .
Bara hålla tummarna för att inte historien upprepar sig och att VL har fått den hjälp han behöver med sin bakgrund så han är mogen och redo för ett barn.
Sen kan jag tycka att N bör vänta med att skaffa barn då hon inte kan ta hand om det barn hon har utan stöd från sin mamma
Citera
2025-05-20, 22:44
Medlem
Citat:
Kan tycka det är lite väl tidigt I så fall med ett nytt barn då man knappt känner varandra.
Bara hålla tummarna för att inte historien upprepar sig och att VL har fått den hjälp han behöver med sin bakgrund så han är mogen och redo för ett barn.
Sen kan jag tycka att N bör vänta med att skaffa barn då hon inte kan ta hand om det barn hon har utan stöd från sin mamma

History repeats itself. Se sen när N även hon anmäler VL för kvinnofridskränkning, där har hon massor att förstöra 🤪
Tror dock inte att hon är gravid än, men kommer väl snart. Däremot kan man väl hoppas att han tänker på att skydda sig.
Citera
2025-05-20, 22:48
Avstängd
Citat:

Tror inte någon av dom två bryr sig om vad random folk på sm tycker.
Citera
2025-05-20, 23:13
Medlem
Citat:
Tror inte någon av dom två bryr sig om vad random folk på sm tycker.
Där kan jag inte hålla med dej . För Om N med fam inte bryr sig så skulle dom inte hålla försvarstal hela tiden el ta upp saker som hänt för mer än 5 år tillbaka i tiden .
Citera
2025-05-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
History repeats itself. Se sen när N även hon anmäler VL för kvinnofridskränkning, där har hon massor att förstöra 🤪
Tror dock inte att hon är gravid än, men kommer väl snart. Däremot kan man väl hoppas att han tänker på att skydda sig.
Ja det är nog bara en tidsfråga innan det kommer el nån form av utpressning som hon kört med i tidigare relationer både På Ben , Mattias och Andreas. .
Vi får hoppas att han har så mycket förstånd till det
Citera
2025-05-20, 23:21
Avstängd
Citat:
Där kan jag inte hålla med dej . För Om N med fam inte bryr sig så skulle dom inte hålla försvarstal hela tiden el ta upp saker som hänt för mer än 5 år tillbaka i tiden .
Syftade på N och VL och om det som diskuteras just
Citera
2025-05-20, 23:40
Medlem
Citat:
Syftade på N och VL och om det som diskuteras just

Nicci älskar uppmärksamheten och tanken över att hennes namn är på tavlan så där har DU fel. Acceptera de.
Citera
2025-05-20, 23:41
Medlem
Citat:
Ja det är nog bara en tidsfråga innan det kommer el nån form av utpressning som hon kört med i tidigare relationer både På Ben , Mattias och Andreas. .
Vi får hoppas att han har så mycket förstånd till det

Garanterat.
Tragiskt att se hur hon kan med o behandla folk men går väl i arv från modern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in