2025-03-21, 15:00
Medlem
Åter igen sover lilla C i resesäng 😳 . Verkar som om N är hos Lodin denna gång med lilla C själv. Något jag noterat tidigare är att lilltösen haft en bula och senare blåmärke mitt i pannan. Jag har sett det mer än en gång. Visst det händer med småbarn, tyckte nog det kändes obehagligt i Spanien där de hade marmor och stengolv!! Bara något jag reflekterat över att jag sett förut, behöver inte vara något men vill lyfta det.

Angående podd, (inte lyssnat/kollat på youtube än) på yt där ser man tydligt båda egon och hur de grimaserar och himlar med ögon. Må så vara att J är "något" mognare men det förtar inte att hon snackar illa om biologiska pappan mer än en gång och hejar på N:s beteende. Varken Nicci eller J har förnekat att N är bortskämd. Det de förnekar är när andra kritiserat om att N inte är en "ensamstående" utan att hon valt det plus att hennes mamma agerat mer som en förälder än en mormor. Det många reagerar på är att det finns en annan förälder som velat ha den rollen men på ett vidrigt sätt blivit berövad det. Precis som lilla C att få bonda med pappa och hans familj likväl som med Niccis, där sitter problemet

Åter igen får jag en känsla av att detta är en repris av hur Niccis mormor betett sig mot J och varit matriarken i familjen tidigare.
Verkligen ingen som vet något om det? Kollar man på gammalt ytklipp där familjen H gör reklam för DNA tester. Alltså det klippet säger en hel del om vilka de är 🫣 . Där säger Niccis mormor ifrån till J (Nettan) att hon ska lägga av.

Att N nu verkar ta steget mot att flytta till pojkvän (efter några månaders om ens det dejtande 🙄 ) med lilla C är nog det som J egentligen oponerar sig emot i förklädd "klokskap". Som sagt varken sett eller hört denna gång, utgår från allt som tidigare sagts. Som jag förstår från trailer och det jag fått återberättat att det är bara upprepningar.

Nicci har alltid så bråttom när hon väl träffar någon. Minns när hon drömde med Matthias efter bara kort tid ihop att skaffa barn och han sa NEJ. Även om jag såg massa 🚩🚩 på honom så kan han ju skatta sin lyckliga stjärna att han slapp undan sekten H
Finns andra poddar än narcissisterna N & J:s jag hellre ger tid och trafik till.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-03-21 kl. 15:24.
Citera
2025-03-21, 15:22
Avstängd
Har man fått ett kontaktförbud mot sig så förekommer man i belastningsregistret.
Så det kan inte stämma att N har fått igenom det på A.
Citera
2025-03-21, 15:56
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Har man fått ett kontaktförbud mot sig så förekommer man i belastningsregistret.
Så det kan inte stämma att N har fått igenom det på A.

Vad oväntat att hon ljuger lol
Citera
2025-03-21, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Inte ett dugg svårt att förstå vad Millan skriver🌸

Såg hennes TikTok när hon ber om klädtips för en dejt. Man skulle kunna tro att hon är 13 år "lite sexigt så" Jag följer henne inte för jag blir bara provocerad, men ibland dyker hon upp i flödet.

Det finns dock äldre som beter sig som tonåringar. Vet flera som fastnat i tonårsstadiet. Nästan dubbelt så gamla som N...Tyvärr är nog N av av dessa som aldrig växer upp.

Jag tycker även J verkar ha fastnat i någon form av tonårsstadie. Hon beter sig mer som en storasyster till N än en mamma. N går i J:s spår och J lever om i N. Som du följer inte men kommer upp i flöde ibland 🤐
Citera
2025-03-21, 16:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Vad oväntat att hon ljuger lol
Det var en i tråden som hävdade att han hade kontaktförbud. Jag har alltså inte hört N säga det
Citera
2025-03-21, 17:44
Medlem
Citat:
Det var en i tråden som hävdade att han hade kontaktförbud. Jag har alltså inte hört N säga det

Har däremot för mig att hon oxå sagt att han haft det.
Men däremot ljuger N så de står härliga till. A hör av sig - hon anmäler honom, men sen har han inte hört av sig.
Som jag skrivit flertalet gånger innan, jag hade inte heller vågat kontakta N om jag va A med tanke på att hon anmält så fort han försökt närma sig.
Citera
2025-03-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag tycker även J verkar ha fastnat i någon form av tonårsstadie. Hon beter sig mer som en storasyster till N än en mamma. N går i J:s spår och J lever om i N. Som du följer inte men kommer upp i flöde ibland 🤐
Ja det håller jag med om.
Citera
2025-03-21, 17:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Har däremot för mig att hon oxå sagt att han haft det.
Men däremot ljuger N så de står härliga till. A hör av sig - hon anmäler honom, men sen har han inte hört av sig.
Som jag skrivit flertalet gånger innan, jag hade inte heller vågat kontakta N om jag va A med tanke på att hon anmält så fort han försökt närma sig.
Det hade jag definitivt vågat, (och gjort om det var mitt barn det gällde) speciellt med en bra advokat i ryggen
Citera
2025-03-21, 18:31
Medlem
Citat:
Det hade jag definitivt vågat, (och gjort om det var mitt barn det gällde) speciellt med en bra advokat i ryggen

Och vem säger att A har ekonomin till att skaffa sig en bra advokat? Står fast vid att N är extremt toxic & gör att för att förstöra för alla hon inte får runt fingret.
Citera
2025-03-21, 18:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Och vem säger att A har ekonomin till att skaffa sig en bra advokat? Står fast vid att N är extremt toxic & gör att för att förstöra för alla hon inte får runt fingret.
Jag vet inte vem som säger vad han har råd med eller inte. Men han har ju en advokat pga barnet sägs det. Och kontakten han skulle ta med henne beror ju på just barnet isåfall.
Han har väl hemförsäkring som kan ta en del av beloppet om han nu skulle behöva försvara sig vid ev åtal.
Att bara bli anmäld spelar ju noll roll om man inte är skyldig till det som man anklagas för. Jag hade gjort vad som helst för att få kontakt med mitt barn !!

Hade aldrig låtit någon annan styra över mig !! Och absolut inte mitt ex.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-03-21 kl. 18:44.
Citera
2025-03-24, 16:03
Medlem
Bekräftat
N❤️VL

https://www.hant.se/noje/nicci-hernestigs-hemliga-karlek-svensk-hockeystjarna/10746479
Citera
2025-03-24, 19:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Bekräftat
N❤️VL

https://www.hant.se/noje/nicci-hernestigs-hemliga-karlek-svensk-hockeystjarna/10746479

Ska bli intressant att se hur mycket drama det kommer av den relationen!

Det är dessutom bråttom nu för Nicci att bli gravid igen som hon har sagt att hon ska bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in