Märklig fångst 614. En bil utan bild på föraren. Därefter början på en samtalsterapi med någon som heter Stella för att fiska in gäddan.
Hon erkänner att hon kanske skrämde gäddan när hon slet upp bildörren.
Stella har varit med länge, hon är otroligt professionell och där märker man skillnaden när det är någon som är utbildad. Hon har dock en mycket mjukare jargong en Sara och det faller ju inte dom i den här gruppen i smaken
Läser man hela chatten vilket jag av någon anledning alltid ska plåga mig med så tycker jag dom Groomar varandra i detta fall. Det skulle ju dock naturligtvis vara en helt annan sak om det vore ett riktigt barn som han pratade med.
Märklig fångst 614. En bil utan bild på föraren. Därefter början på en samtalsterapi med någon som heter Stella för att fiska in gäddan.
Hon erkänner att hon kanske skrämde gäddan när hon slet upp bildörren.
Riktigt uselt filmat. Hon borde kunnat hålla lite stabilare i telefonen. Sen är det en annorlunda fångst på flera sätt. Första gäddan som ska bli konfronterad en andra gång och med löfte om att inte bli filmad? Varför har man plockat fram silkesvantarna för just den här gäddan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!